"Εε..εγω λεω να μην δούμε ταινία" λεει και το πρόσωπό του παίρνει ένα πονηρό ύφος.
Μένω να τον κοιτάζω παγωμένη και ταυτόχρονα, σκάω ενα νευρικό χαμόγελο.
Πλησιάζω και κάθομαι δίπλα του στο κρεβάτι και παίζω νευρικά τα χέρια μου.
Επικρατεί απόλυτη σιωπή..
"Αθηνά.." λεει και χαμηλώνει τον τόνο της φωνής του καθώς γυρνάει και με κοιτάζει.
Έπιασα το νόημα.
Γυρνάω και τα βλέμματά μας συναντιούνται.
Ακουμπάει, με τον χέρι του, το πάνω μέρος του μηρού μου και το χαϊδεύει απαλά.
"..απο την πρώτη μέρα που σε γνώρισα.." ξεκινάει να λεει, "..μου έχεις κάνει κάτι, το οποίο δεν μπορώ να το περιγράψω.. σε είδα και κατευθείαν σκέφτηκα.. <<αυτή είναι για μένα>>" συνεχίζει και κάνει μια μικρή παύση.
Χαμογελάω καθώς νομίζω εχω καταλάβει τι θέλει να πει.
"..Αθηνά, μου αρέσεις.." λεει και το βλέμμα του καίει το δικό μου.
Μισο μισο..
Τι είπε;
Άκουσα καλά;
Ααααχ..
Σβήνω, λιώνω απόψε τελειώνω..
Οι πεταλούδες κοπανιουνται μεσα στο στομάχι μου..
"Ζαχο.. απο την πρώτη στιγμή που σε είδα, σκέφτηκα ακριβώς το ίδιο." Λεω και του σκαω ενα μικρό χαμόγελο.
"Αλήθεια λες;" λεει και ανταποδίδει το χαμόγελο.
Γνεφω θετικά και το χαμόγελο του μεγαλώνει.
Γελαω λιγάκι νευρικά.
Τότε το ύφος του σοβαρεύει.
Τοποθετεί μια τούφα απο τα μαλλιά μου πίσω απο το αυτί μου και πλησιάζει το πρόσωπό του στο δικό μου, με αργές κινήσεις.
Το βλέμμα του καίει το δικό μου καθώς πλησιάζει ολο και περισσότερο το πρόσωπό μου.
"Αθηνά.." λεει και διακόπτει την σιωπή. "Θελω.." ξεκινάει να λεει καθώς κοιτάζει τα χείλη μου.
Η καρδιά μου εχει φύγει απο την θέση της.
Τότε σηκώνει το βλέμμα του και συναντάει τα μάτια μου.
"Θέλω... να γίνεις η κοπέλα μου" λεει και μου κόβονται τα πόδια.
Όνειρο ζω, μην με ξυπνάτε!!
Σβήνω, λιώνω, απόψε τελειώνω.
Χωρις να το σκεφτώ δίνω κατευθείαν την απάντηση μου.
YOU ARE READING
Αχ αυτά τα μάτια σου
Romance~Bad girl and bad boy~ "Αθηνά, σε παρακαλώ. Δώσε μου μια ευκαιρία." της λεω αλλα νομίζω ξερω ηδη την απάντηση της. "Τώρα δεν είμαι το θύμα που σε βόλευε. Άλλαξα Μάριε." λέει και παίρνει μια τζούρα απο το τσιγάρο της. Αυτή που σιχαίνεται το κάπνισμα...