Todoroki Shoto x Reader

8.6K 313 280
                                    

♪ Song : Easier - 5 Seconds of Summer ♪

Shoto walczył z kolejnym złoczyńcą. Klasa A miała za zadanie lekcyjne, aby walczyć w grupach trzyosobowych przeciwko sobie, na otwartej przestrzeni. Jednak nikt nie spodziewał się ataku złoczyńców. Byli to amatorzy, ponieważ każdy bez problemu poradził sobie z wrogami. Wychowawcy wraz z uczniami nie zostało nic innego, jak czekać na policję. Nagle rozległ się głośny śmiech. Wszyscy spojrzeli w tamtą stronę. Ujrzeli wysokiego, otoczonego czarną chmurą mężczyznę. Złoczyńcą trzymał kogoś, jedną ręką w pasie, przytrzymując jednocześnie dłonie, a drugą wymachiwał nożem.

- Wasza zguba jest tutaj! - krzyknął radośnie, a po chwili dodał z udawanym smutkiem - Wielka szkoda, że nikt nie zainteresował się losem tej dziewczynki. Reader, o ile się nie mylę.

Heterochromik poczuł strach i złość. Złość na siebie, że nie zaopiekował się swoją dziewczyną. Podczas walki, została ranna, w dodatku z winy chłopaka. Czuł się winny za to, co się stało z nastolatką.

Złoczyńca zaśmiał się szatańsko, po czym ruchem noża, poderżnął dziewczynie gardło. Później rozpłynął się w powietrzu.
Wszyscy byli w szoku. Uczennice wydały z siebie zduszony krzyk. Shoto pobiegł do ciała ukochanej i ukucnął.

- Reader... Obudź się, proszę - powiedział zapłakany chłopak. Poczuł uścisk na ramieniu, podniósł wzrok i ujrzał wychowawcę.

- Pogotowie i policja jadą już, odejdź od ciała - rzucił.

- Dlaczego pan jej nie ratował ?! Jest pan nauczycielem, byłym bohaterem, a pan stał i nie zrobił nic ! - krzyknął rozpaczony Todoroki.

Nastolatek odwrócił wzrok na klasę, każdy przyjął szyderczy wyraz twarzy. Nagle kilka osób się odezwał :

"To twoja wina mieszańcu, nie umiałeś jej obronić"

"Przez ciebie jest martwa"

"Egoista"

"To nie złoczyńca, tylko Shoto ją zabił"

"On jej nigdy nie kochał, jeśli tam skończyła przez niego"

"Miała tyle przed sobą, on wszystko zniszczył"

"Gnij w piekle"

"Nie zasługujesz na miłość"

Shoto obudził się z krzykiem. Oddychał
z wielkim trudem. Niespodziewanie poczuł jak ktoś przytula się do jego pleców.

- Miałeś zły sen, Shoto ? - zapytał dziewczęcy głos.

Chłopak natychmiastowo się odwrócił, zobaczył Reader. Od razu ją przytulił. Dziewczyna lekko gładziła plecy chłopaka, by ten się uspokoił.

- Nie chcę, żeby coś ci się stało. Jesteś dla mnie najważniejsza, nie chcę cię stracić. Kocham cię... - szepnął heterchomik.

Nastolatka słysząc te słowa, pocałowała czule młodego Todorokiego.

- Połóż się, ja zaraz wrócę - powiedział Shoto, wychodząc z pokoju.

Reader ułożyła się do snu, starając się zasnąć. Tyle razy dziewczyna go wspierała, opiekowała się nim, była przy nim. Chłopak za wszelką cenę chciał ją ochronić. Byli razem ponad rok, a wciąż bał się, że go odrzuci, znajdzie innego.

Todoroki wrócił do pokoju, gdzie zastał śpiącą Reader.

"Jest taka śliczna" - pomyślał.

boku no hero academia - one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz