Aoyama Yuga x Reader

2.6K 61 20
                                    

♪ Song : Diamonds - Rihanna ♪

One shot dla __Andre_w

- Aqua Girl! Szybko, stwórz barierę! - krzyknęła Pinky, popychając w jej stronę złoczyńce.

Dziewczyna momentalnie wytworzyła wodną klatkę, w której został zamknięty kryminalista. Ashido rozejrzała się po okolicy.

- Aoyama! - zawołała złotooka - Użyj lasera! Tam jeden ucieka!

Blondyn obrócił się w stronę mężczyzny i wystrzelił w niego promień. Bandyta poleciał na ścianę, a po chwili został umieszczony w celi razem ze swoim wspólnikiem.

- Mina, poczekaj tutaj na policję, my idziemy przeszukać okolicę - powiedziała Reader i pobiegła z fioletowookim w stronę pobliskich budynków.

- Pomocy... - pisnęła mała brunetka, uwięziona pod gruzami.

Towarzysze szybko wyciągnęli poszkodowaną z ruin. Wybiegli na zewnątrz wieżowca i ruszyli w stronę karetek.

- Dziękuję... - szepnęła cicho dziewczynka i pomachała wybawcom.

- Świetnie się spisałaś - oznajmił Yuga.

- Twoimi dzisiejszym czynami nie pogardzę - rzekła poważnie, po czym cicho się zaśmiała.

"Mój diamencik w głowie..." - pomyślał Aoyama.

Bohaterska trójka udała się do swojego mieszkania

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bohaterska trójka udała się do swojego mieszkania. Mina wstąpiła do cukierni i kupiła kilka babeczek i kawę.

- Ten napój utrzymuje mnie przy życiu... - mruknęła zmęczona.

- Jak wrócimy to lecisz się położyć, mam dosyć twojego narzekania - powiedziała Reader.

- Nie obrażaj się na mnie, najpierw zjemy coś słodkiego! Dzisiejsza akcja była taka emocjonująca! - krzyknęła zachwycona.

- Tak jak każda, w której jestem! - zawołał blondyn.

- Idiota... - warknęły obie dziewczyny.

Udając, że nie usłyszał obraźliwego komentarza, wpatrywał się w torebkę z zakupami różowowłosej.

- Tak, wzięłam ci rogalika, nie musisz pytać - oznajmiła i pomachała mu siateczką przed twarzą.

- To nazywa się croissant! - fuknął obrażony.

Przyjaciele skręcili w ostatnią przecznicę i już po chwili byli na miejscu. Ashido błyskawicznie otworzyła drzwi i rzuciła się na kanapę, znajdującą się w salonie.

- Czy ta sofa zawsze była taka wygodna? - zapytała, przytulając się do poduszki.

- Chyba tak... - mruknęła Reader i wzięła jedno ciastko - Owocowe są najlepsze!

boku no hero academia - one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz