♪ Song : Make You Mine - Public ♪Droga Reader!
Wiem dobrze, że gdybym miał powiedzieć ci to wprost, najpewniej uciekłbym. Przyjaźnimy się od dziecka, nawet nie wiesz jak się cieszę, że wtedy na ciebie wpadłem. Pamiętam to dokładnie. Byłem z mamą, a ty z ciocią. Wyprowadzałaś psa, a ja karmiłem kaczki. Pewnie myślisz, że to był przypadek. Ja uważam, że to przeznaczenie. Już od pierwszego spotkania bardzo cię polubiłem. I z każdym coraz bardziej przywiązywałem. Nie zdajesz sobie sprawy, ile dla mnie znaczysz. Gdy jestem z tobą, jestem naprawdę szczęśliwy. Nie umiem opisać słowami tego, co do ciebie czuję. Chyba najprościej napisać "kocham cię".- Izuku
Reader przeczytała jeszcze raz list, który znalazła w szkolnej szafce. Osłupiała wpatrywała się w drobny druk na niebieskiej kartce. Jej ulubiony kolor. Myślała, że ktoś robi sobie żarty. Jednak nikt inny nie wiedział o tym jak się poznali. Przyjaciel, w którym była zakochana przez kilka lat, dopiero w liceum wyznaje swoje uczucia. Zadzwonił dzwonek, teraz lekcja z All Might'em. Powędrowała do szatni, gdzie były już wszystkie koleżanki.- Słyszycie to? - zapytała Reader, uważnie wpatrując się w ścianę.
Jiro podeszła i wskazała na dziurę. Po drugiej stronie była szatnia chłopców.
- Ta wąska talia Miny, piersi Uraraki! Chodźcie to zobaczyć! O, teraz widać Reader! - krzyknął Mineta.
Momo wytworzyła taśmę, którą chciała zaklieić szczelinę, jednak przerwał jej głośny pisk.
- I-Izuku, za co to było? - zapytał Minoru, trzymając się się za głowę.
Odpowiedzi nie ułyszał. Dziewczyny przebrały się już w ciszy.
- Witajcie moi drodzy! Dzisiaj będziecie pracować w parach. Każda para będzie musiała odnaleźć zaginioną osobę, czyli manekina. Po drodze musicie omijać przeszkody - oznajmił nauczyciel - Teraz wylosuję pary! Aoyama i Sero, Bakugou i Asui, Momo i Kirishima (...) Mirdoria i Reader.
Izuku zerknął na przyjaciółkę, a po chwili do niej podszedł.
- Reader, mam już plan n... - zaczął.
- Dlaczego mi podrzuciłeś tą kartkę? - przerwała mu.
- Czyli już widziałaś... Reader, wiesz, że nie umiałbym tego powiedzieć. Wpadłem na taki pomysł... Kiedyś powiedziałaś mi, że listy są romantyczne - wytłumaczył, rumieniąc się.
- Bo było... - mruknęła, jednak na tyle cicho, że chłopak tego nie usłyszał.
- Ja chciałem, żebyś wiedziała. Nie chcę psuć relacji między nami, bo z tego co widzę, między tobą, a Kirishimą coś jest... - powiedział cicho.
- Ja miałam nadzieję, że teraz ta relacja się zmieni - szepnęła chłopakowi na ucho.
Izuku chciał coś powiedzieć, jednak Reader uciszyła go pocałunkiem.
- Jeszcze nie uratowaliście tego manekina, nie czas na świętowanie - krzyknął Denki.
Reader i Mirdoria zaśmiali się.
- Będziesz moja? - zapytał zielonowłosy, a nastolatka w odpowiedzi go przytuliła.
CZYTASZ
boku no hero academia - one shots
Short Story[zamówienia zamknięte] Postacie z uniwersum Boku No Hero Academia. Piszę : - character x character - character x reader - character x OC