♪ Song : Are You With Me - nilu ♪One shot dla xalicex_x
Reader leżała na łóżku, obserwując swojego chłopaka, który robił pompki. Ćwiczenia Izuku nie przeszkadzały jej, ponieważ miała czym nacieszyć oko. Po kilkunastu minutach zapytał :
- Która jest godzina?
- Za piętnaście dziewiąta - odpowiedziała.
- Dobra, kończę już - oznajmił Midoriya.
Nastolatka słysząc to, wyciągnęła ręcę do góry, na znak chęci przytulenia.
- Przepraszam, ale najpierw pójdę się umyć - powiedział zielonowłosy.
Reader zrobiła obrażoną minę, chłopak tylko westchnął i pocałował ją czule w usta. Dziewczyna od razu się rozpromieniła, a Izuku jedynie cicho się zaśmiał.
Zielonooki poszedł do łazienki i oparł się o umywalkę. Spojrzał na swoje odbicie i zacisnął zęby.
"Chyba powinienem jej powiedzieć... Jest moją dziewczyną, cały czas się o mnie martwi"
Izuku od jakiegoś czasu zastanawiał się, czy opowiedzieć Reader swoją historię. O jego braku mocy, spotkaniu All Might'a...
Midoriya wyszedł z łazienki i wskoczył na łóżko. Dziewczyna podczołgała się do niego i ułożyła głowę na jego kolanach.
- Obejrzymy jakiś film? - zapytała nastolatka.
- Jasne, nawet mam już przygotowane kilka - powiedział i wskazał jej na stosik płyt przy telewizorze.
Para zaczęła oglądać komedię, po kilku godzinach przerzucili się na thriller. Po skończeniu maratonu Reader usiadła okrakiem na jego nogach i spojrzała mu w oczy.
- Po co tyle trenujesz? Znaczy... Nie zrozum mnie źle, po prostu się martwię - zaczęła - Wiem, że chcesz być coraz lepszy, ale ty się po prostu przetrenowujesz.
Chłopak zaczął jeździć rękoma po jej biodrach. Bił się z myślami, jednak wiedział, że dziewczyna jest lojalna i dotrzymuje tajemnic.
- Jest coś o czym powinnaś wiedzieć... - oznajmił cicho, spuszczając głowę.
Reader ujęła jego twarz i kciuka i zaczęła pocierać jego policzki.
- Pamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć - zapewniła.
Izuku wziął jeden głęboki oddech i zaczął mówić :
- Jako dziecko nie miałem mocy, gdy miałem cztery lata, mama zabrała mnie do lekarza... Powiedział, że nigdy nie będę miał swojego quirk. Pamiętam, że mama mnie wtedy bardzo przepraszała, ale nie to chciałem od niej usłyszeć. Kiedyś spotkałem All Might'a, po kilku wydarzeniach oznajmił, że nadaje się na bohatera... Moc All Might'a, czyli One For All, polega na przekazywaniu. Uznał, że będę odpowiednim następcą... Po prostu nie chcę go zawieść.
CZYTASZ
boku no hero academia - one shots
Historia Corta[zamówienia zamknięte] Postacie z uniwersum Boku No Hero Academia. Piszę : - character x character - character x reader - character x OC