♪ Song : Seniorita - Shawn Mendes, Camilla Cabello♪
Ładowarka🔋⚡: Przychodź, mam nowe gry ! Tylko weź coś słodkiego, bo ja już nie mam :(
Pamiętaj, że dzisiaj zostajesz na noc, zrobimy maraton gier !Koteczek🐾🐱 : Przepraszam, ale nie mogę przyjść. Może Kirishima albo Sero będą mogli..
Ładowarka🔋⚡: Obiecałem, że nowe gry wypróbuję z tobą, no dawaj, nie daj się prosić !
Koteczek🐾🐱 : Okej...
Koteczek🐾🐱 : Pianki czy żelki ?
Ładowarka🔋⚡: Żelki !!!
Koteczek🐾🐱 : Mogę wsiąć jeszcze czekoladę, jeśli chcesz...
Ładowarka🔋⚡: BAKAA, JESZCZE SIĘ PYTASZ ? JASNE ŻE CHCE !!! NAJLEPSZA PRZYJACIÓŁKA ŚWIATA !!
Koteczek🐾🐱 : ❤️
Ładowarka🔋⚡: Do zobaczenia !
Koteczek🐾🐱 : Hej !
Reader znowu miała łzy w oczach. Powinna być szczęśliwa, że ma przyjaciela, który spędza z nią czas, pociesza i wspiera. Zakochała się w nim, jednak nie powiedziała mu.
"Przecież to zniszyłoby naszą przyjaźń. On mnie traktuje jak przyjaciółkę, tylko przyjaciółkę" - pomyślała.
Wstała, po czym zabrała rzeczy i ruszyła w stronę domu chłopaka. Jako, że dzieliły ich domy jedynie cztery przecznice, już po chwili nastolatka była na miejscu. Zapukała, a po chwili ujrzała uśmiechniętego blondyna.- Hej ! - powiedział, po czym przepuścił ją w drzwiach. Reader zdjęła buty, następnie oboje udali się do pokoju Denkiego.
- Koczowałem po te gry dwie godziny przed otwarciem sklepu - krzyknął z zachwytem nastolatek, pokazując gry.
- No to gramy ! - zawołała dziewczyna, rzucając się na pufę.
* 2 godziny później *
- Reader... Nie chcę już grać, od klikania w tą konsolę, już mnie place bolą - powiedział blondyn, pokazując czerwone kciuki, po chwili zastanowienia dodał - Może obejrzymy film ?
Reader zerknęła na zegar zaproponowała :
- Jest dopiero 15, może zrobimy jakiś maraton ?- Tak ! Horrory ? - zapytał chłopak, na co dziewczyna pokiwała głową.
CZYTASZ
boku no hero academia - one shots
Storie brevi[zamówienia zamknięte] Postacie z uniwersum Boku No Hero Academia. Piszę : - character x character - character x reader - character x OC