Todoroki Shoto x Reader

4.3K 206 56
                                    

♪ Song : In The Name Of Love - Martin Garrix, Bebe Rexha ♪

One shot dla jula245689

Todoroki podszedł do siedzącej na trawie przyjaciółki.

- Cześć! - zawołała, zauważając chłopaka.

- Hej... - powiedział cicho.

- Coś się stało? - zapytała zmartwiona.

- Nie możemy się już spotykać... - odpowiedział smutny.

Reader wpatrywała się w niego zdezorientowana.

- Nawet tak nie żartuj! Chodź, pójdziemy do parku! - krzyknęła.

- Nie mogę... Przepraszam... - szepnął i pobiegł wzdłuż uliczki.

Dziewczynka wstała i spojrzała w tamtym kierunku. Endeavor poklepał syna po plecach i uśmiechnął się dumnie. Kilkulatka dogoniła bohatera numer dwa i zaczęła mówić :

- Dlaczego pan taki jest? Przez pana Shoto jest smutny, a przecież my tylko się bawimy...

Enji spojrzał na nią z wyższością i mruknął :

- Shoto jest wyjątkowym dzieckiem i nie będzie kolegował się z kimś tak słabym...

Reader rozpłakała się i pobiegła w stronę domu. Todoroki zacisnął malutkie rączki w pięści.

- Jesteś potworem! - wrzasnął.

Reader wkroczyła do sali lekcyjnej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Reader wkroczyła do sali lekcyjnej. Jej marzenie się spełniło. Gdy otrzymała list z Liceum U.A, omal nie zemdlała. Jej quirk nie było tak silne, jak w porównaniu z mocami jej rówieśników.

- Cześć! Jestem Mina Ashido! - krzyknęła różowowłosa nastolatka.

Do przybyłej podbiegło kilka osób i zaczęli rozmawiać. Dziewczyna szybko zakolegowała się z klasą. Nagle zadzwonił dzwonek. Uczniowie zajęli swoje miejsca. Do pomieszczenia wszedł wysoki mężczyzna, ciągnący za sobą śpiwór.

- Dzień dobry! - krzyknęli licealiści.

- Dzien dobry... - mruknął wychowawca - Jestem Aizawa Shota... Co tu więcej mówić... Przygotujcie się na ciężką pracę. Liceum U.A, do tego profil bohaterski... My, jako nauczyciele dopilnujemy, abyście stali się dobrymi bohaterami.

Eraser Head przeleciał wzrokiem po klasie. Zatrzymał się na chłopaku, który siedział z założonymi nogami na stole. Blondyn prawdopodobnie chciał coś warknąć, jednakże czarnowłosy uciszył go gestem dłoni.

- Całkiem dobrze poradziliście sobie na testach, mamy także w klasie dwie osoby z rekomendacji... Niech każdy się teraz przedstawi - oznajmił, sięgając po śpiwór.

boku no hero academia - one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz