♪ Song : Falling Again - KLANG ♪
One shot dla kropka_65
Promienie słońca wpadły do pokoju młodej uczennicy, jednocześnie ją budząc. Reader otworzyła oczy i od razu wzięła do ręki telefon. Przejrzała kilka portali społecznościowych, po czym poszła się ubrać. Jako, że było bardzo ciepło, nastolatka założyła czarną, zwiewną sukienkę. Następnie wykonała poranną toaletę. Nagle ktoś zapukał do drzwi.
- Reader, pośpiesz się! - krzyknęła matka - Muszę zaraz wyjść! Przecież wiesz, że mamy jedne klucze!
Do dziewczyny zadzwoniła jej przyjaciółka - Mina Brando. Nastolatki były umówione na spotkanie w centrum handlowym. Reader odrzuciła połączenie i zaczęła wykonywać makijaż.
- Ale się wystroiłaś! Idziesz do Todorokiego? - zapytała matka.
- Nie - mruknęła Reader.
- Co się stało? Wyglądasz na przygnębioną - powiedziała.
- Nie interesuj się - warknęła - Wychodzę na miasto.
Dziewczyna zarzuciła czarny plecak na ramię i opuściła dom. Chciała odciąć się od byłego chłopaka, jakkolwiek to było możliwe. Pomimo ich zerwania, Shoto wciąż do niej pisał i dzwonił, ponieważ chciał się znów spotkać.
- Co za idiota...- powiedziała cicho, czytając nową wiadomość.
"Możemy się spotkać? Tęsknię za tobą!"
Reader tak naprawdę nie kochała chłopaka. Sądziła, że gdy zostanie jego dziewczyną osiągnie to, co chce. Powędrowała do galerii handlowej, gdzie czekała na nią przyjaciółka.
- Mina! Tutaj jestem - krzyknęła do siedzącej przy butiku dziewczyny.
Ta do niej podeszła i powiedziała z przekąsem :
- Następnym razem nie będę czekała, tylko sobie pójdę. I jak z Todorokim?
- A jak ma być? Zerwałam z nim - zaczęła, a Mina spojrzała na nią zdziwiona - I zanim coś powiesz, daj mi dokończyć. Miałam dosyć tych rozmów, wiadomości...
- Ale też problem. Naprawdę nie mogłaś z nim pogadać godzinę dziennie? - zapytała.
- Dzwonił ciągle, dosłownie ! Mówiłam, że nie mogę, bo się uczę, sprzątam albo idę spać, a on już miał sobie za złe, że mnie męczy... - oznajmiła.
CZYTASZ
boku no hero academia - one shots
القصة القصيرة[zamówienia zamknięte] Postacie z uniwersum Boku No Hero Academia. Piszę : - character x character - character x reader - character x OC