♪ Song : Euphoria - Jungkook ♪
One shot dla nieidealnosc-
- Pojedźmy na jakiś biwak - zaproponował znudzony Eijiro.
- Spoko... - mruknął blondyn, nie odwracając wzorku od telefonu.
- Możemy wziąć jeszcze Izuku, Sero, Shoto...- mówił, lecz Katsuki przerwał mu głośnym hukiem.
Czerwonowłosy odwrócił głowę i zobaczył, że jego nowa lampka leży w kawałkach na ziemi.
- Ale za co?! - krzyknął z niedowierzaniem.
- Nie wymawiaj przy mnie ich imion... - warknął.
- Jesteśmy w jednej klasie, a ty ciągle masz jakieś problemy do nich, nawet jak siedzą cicho - powiedział Kirishima.
Czerwonooki zmroził go spojrzeniem.
- Poza tym, nie pozwolą nam jechać, chyba że z wychowawcą i tą świetną klasą... - stwierdził, naciskając na ostatnie słowa.
- To idziemy się zapytać! - krzyknął Eijiro i wybiegł z pokoju.
Katsuki usiadł na łóżku i przetarł twarz dłońmi. Westchnął, przeczesał włosy i ruszył za przyjacielem.
"Co za idiota...Lubię go..."- pomyślał.
Następnie w myślach skarcił się i z kamienną miną wkroczył do salonu.
- Znowu miałem rację! - krzyknął zadowolony Eijiro, pakując jedzenie do plecaka - Ten wyjazd będzie epicki!
- W dziczy z osiemnastoma upośledzonymi śmieciami - mruknął Katsuki, patrząc w okno.
Po chwili rzucił się na łóżko. Wpatrywał się w sufit pustym wzrokiem. Gdy Kirishima to zauważył, zapytał :
- Czy wszystko w porządku?
- Pierdol się - warknął Bakugou, po czym zaczął bawić się poduszką.
- Ooo... Czyżby ktoś tu się zakochał? Oj, chłopie...- mruknął roześmiany.
Blondyn złapał za pierwszą lepszą rzecz i rzucił w przyjaciela.
- Nie wierzę w to! - krzyknął tak głośno, że wszyscy w dormitorium to usłyszeli - Katsuki Bakugou jednak nie jest potworem bez serca...
Mina od razu wpadła do pokoju i zaczęła piszczeć podekscytowana.
- Kto to? Jakie ma włosy? Wysoka czy niska? - wypytywała.
- Dajcie mi wszyscy święty spokój! - wrzasnął, wypychając rówieśników z pomieszczenia.
CZYTASZ
boku no hero academia - one shots
Short Story[zamówienia zamknięte] Postacie z uniwersum Boku No Hero Academia. Piszę : - character x character - character x reader - character x OC