♪ Song : Your Shirt - Chelsea Cutler ♪
Reader ostatnie minuty przerwy poświęciła na przypomnienie materiału, z którego miał odbyć się egzamin.
- Reader, daj już spokój! Zaliczysz to bez problemu, a do tego będziesz miała jeden z najlepszych wyników! - krzyknęła Mina, uśmiechając się.
- Już, już... - mruknęła dziewczyna, przewracając kolejną kartkę.
Ashido wyrwała notatki przyjaciółce i pobiegła w stronę wyjścia klasy.
- Pinky! Wracaj tutaj! - krzyknęła, biegnąc za różowowłosą.
Mina zatrzymała się i podała, już lekko wygniecione kartki dziewczynie. Reader spojrzała skwaszona na swoje zapiski. Żółtooka w odpowiedzi jedynie zaśmiała się. Po chwili zapytała :
- A ty przyjdziesz? Chciałam zrobić taką klasową nockę, wiesz jakiś maraton filmowy, pogaduszki, gry... Nie daj się prosić!
Widząc maślane oczy Alien Queen, Reader nie mogła się nie zgodzić.
- Niech ci będzie... - powiedziała z przekąsem, jednak po chwili wybuchnęła śmiechem - To o której godzinie mam przyjść? I kto będzie?
- O szesnastej, u mnie w domu. Będzie Denki, Uraraka, Momo, Shoto, Iida, Aoyama, Kyoka, Katsuki, Izuku, Sero. . . I niestety Mineta... - westchnęła teatralne, łapiąc się za serce.
- I nikt więcej? - dopytywała się dziewczyna, odwracając wzrok.
Różowowłosa uśmiechnęła się i objęła ramieniem przyjaciółkę.
- Nie pytałam jeszcze twojego ukochanego - powiedziała złotooka i wskazała na czerwonowłosego chłopaka, który wchodził do klasy - Chodź, idziemy go zapytać.
- Mina, przestań! Nie mów tak! To mój przyjaciel! - krzyknęła.
- Ja wiem swoje, mnie nie okłamiesz... - mruknęła pod nosem.
Dziewczyny weszły do klasy, a Ashido od razu podbiegła do Kirishimy.
- Hejka! Czy chciałbyś przyjść do mnie jutro na noc? Robię taką klasową imprezę. Będzie ponad połowa klasy. Fajnie, jakbyś przyszedł, prawda Reader? - zapytała, trącając towarzyszkę łokciem.
- T-tak - wyjąkała.
- Jasne, że przyjdę! - krzyknął radośnie Eijiro.
Różowowłosa wycofała się powoli, unosząc kciuki w górę. Widząc ten gest, Reader rzuciła jej mordercze spojrzenie.
- Co jest? - zapytał zdezorientowany czerwonooki, odwracając się do tyłu.
Jednak zobaczył tylko Pinky, która uważnie czytała notatki przyjaciółki.
- Jesteś zła, że się uczy? - ponownie zapytał zdziwiony.
CZYTASZ
boku no hero academia - one shots
القصة القصيرة[zamówienia zamknięte] Postacie z uniwersum Boku No Hero Academia. Piszę : - character x character - character x reader - character x OC