Eijiro Kirishima x Reader

4.5K 191 164
                                    

♪ Song : Boy With Luv - BTS ♪

- Eijiro! Chodźmy już do domu... - poprosiła Reader.

Chłopak zaproponował nastolatce pójście razem na imprezę urodzinową do Izuku. Oczywiście jako przyjaciele. Dom dziewczyny był bliżej, więc Kirishima miał zostać na noc.

- Przecież jesteśmy tu dopiero trzy godziny! - zbulwersował się czerwonowłosy.

Reader odeszła zawiedziona w stronę dziewczyn. Zawsze wolała ciszę, preferowała małe grono towarzystwa. A teraz? Hałas był tak duży, że trzeba było niemal krzyczeć, by z kimś porozmawiać, a ludzi był tłum. Jeśli tłumem można nazwać całą klasę. Oczywiście oprócz Bakugou.

- Dobra ludzie, czas na kolejną dawkę energii ! - krzyknął Denki, stojący za komputerem.

Usłyszeli brzdęk kieliszków, a po chwili z kuchni wyszedł Sero, niosący na tacy kilkanaście shotów.

- Na zdrowie! - wykrzyknął czarnowłosy, podając koleżance trunek.

- Dziękuję, mi już wystarczy - powiedziała Reader.

- Tak nie może być! Idę po solenizanta! - wrzasnął Hanta.

Po kilku sekundach wrócił, ciągnąc za sobą zielonowłosego.

- Sero, uspokój się. Reader najwidoczniej nie chce już pić... - stwierdził Izuku.

Taśmowiec szukał sposobu, by przekonać nastolatkę , aż w końcu usłyszeli głośne skandowanie jej imienia. Dziewczyna nie chcąc robić zamieszania, zmusiła się do wypicia alkoholu. Jednak po kilku minutach tego pożałowała. Szybko opuściła dom przyjaciela, chcąc się przewietrzyć. Czerwonowłosy widząc to, wybiegł za nią.

- Co się stało? - zapytał zmartwiony.

- Nie mogę pić dużo alkoholu, może wypiłam tylko dwa kieliszki, ale to dla mnie i tak za dużo... - wytłumaczyła.

- Chodź, pójdziemy już - powiedział stanowczo.

Przyjaciele pożegnali się ze wszystkimi i ruszyli w stronę domu nastolatki.

- Mogliśmy zostać, a teraz... - mruknęła cicho.

- Wybacz, że twoje zdrowie stawiam wyżej od imprezy - wtrącił ironicznie.

- Ależ to męskie - stwierdziła Reader.

Kirishima wypiął dumnie pierś. W akompaniamencie śmiechu czerwonookiego wrócili do domu.

- Nie jest wcale aż tak późno, może obejrzymy film? - zaproponował Eijiro

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Nie jest wcale aż tak późno, może obejrzymy film? - zaproponował Eijiro.

- No dobrze... A co byś chciał obejrzeć? - zapytała dziewczyna.

- Ghost in the Shell - odpowiedział.

- To ja pójdę po coś do zjedzenia - oznajmiła i ruszyła do kuchni.

boku no hero academia - one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz