Female! Todoroki Shoto x Bakugou Katsuki

4.4K 108 51
                                    

♪ Song : This Is a Love Song Not a Sad Song - Lonely$adboy♪

One shot dla MamusiaIrminka

- Chodź potańczyć! - zawołała Shoto, starając się przekrzyczeć tłum.

Blondyn wstał od baru i złapał dziewczynę za rękę. Przecisnęli się przez dziesiątki osób i ustanęli na środku parkietu. Szybka piosenka została zmieniona na wolny utwór. Todoroki ułożyła dłonie na karku chłopaka, a ten objął ją w talii. Czerwonooki spojrzał nastolatce w oczy. Zbliżył swoją twarz do jej i po chwili zetknęli swoje wargi. Nie obchodziła ich już muzyka czy ludzie obok nich. Teraz byli tylko oni i tylko to się liczyło.

- Kaminari! Kirishima! - wrzasnęła Mina, pukając z całej siły w drzwi od tolatety - Musicie to zobaczyć!

- Co się dzieje? - zapytał zdezorientowany Denki, patrząc wyczekująco na przyjaciółkę.

Ashido wskazała na środek sali, gdzie znajdowały się dobrze im znane osoby. Eijiro otworzył usta i wpatrywał się zszokowany w parę. Żółtooki przetarł oczy i kilkakrotnie zamrugał.

- Nie wierzę! To są rywale i wrogowie od samego początku! - powiedział czerwonowłosy, po czym wyjął z kieszeni telefon.

Zrobił kilka zdjęć i wysłał całej klasie.

- No to zobaczymy, co teraz powiedzą! - krzyknęła Pinky.
_______________

- Wstawaj bachorze! - wrzasnęła Mitsuki.

Bakugou podniósł się na łokciach i warknął coś pod nosem. Sturlał się z łóżka i wyszedł z pokoju. Pokierował się do kuchni, gdzie siedzieli jego rodzice. Bez słowa podszedł do lodówki, po czym zaczął przygotowywać sobie śniadanie.

- Jak było na wczorajszej randce? - zapytała podekscytowana kobieta.

Katsuki odwrócił się do rodzicielki i posłał jej zmęczone spojrzenie.

- Wrócił z imprezy o drugiej... - powiedział Masaru, popijając kawę.

- Tak się kończą zabawy w ciągu tygodnia! - krzyknęła zdenerwowana matka.

Czerwonooki złapał się za głowę i warknął :

- Przymknij się...

Blondynka się zaśmiała, po czym pogłaskała syna po głowie i rzuciła mu butelkę wody. Chłopak wypił ją w mgnieniu oka.

- To jak było na imprezie? - zapytał ojciec.

- Dobrze... - mruknął.

Brunet podał żonie telefon, pokazując zdjęcie zdjęcie Katsukiego oraz jego dziewczyny.

- Jak ładnie! Todoroki wygląda tak ładnie, mógłbyś się raz dla niej postarać - stwierdziła, oglądając pozostałe fotografie.

Nastolatek przewrócił oczami i powędrował do swojego pokoju. Szybko przygotował się do szkoły i opuścił dom. Ruszył w kierunku przystanku autobusowego i założył słuchawki. Po chwili transport przyjechał, a Bakugou wszedł i zajął miejsce obok Shoto.

- Źle wyglądasz - powiedziała, przyglądając się chłopakowi.

- Idiotko... To przez ciebie - wymamrotał - Musiałaś się uprzeć na tą imprezę...

- Zawsze mogłeś sobie iść, nikt cię nie trzymał na siłę - oznajmiła, bawiąc się kosmykiem włosów.

Katsuki zdenerwowany wyszedł na pobliskim przystanku i poszedł na piechotę do szkoły.

boku no hero academia - one shotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz