♪ Song : Boyz With Fun - BTS ♪
One shot dla -lonevly-
Aizawa spojrzał na klasę i westchnął.
- No więc, jaki macie pomysł? - zapytał, widząc błagalne spojrzenia uczniów.
Wszyscy uśmiechnęli się szeroko. Uraraka uniosła ręce w zwycięskim stylu i krzyknęła :
- To będzie najlepszy wyjazd!
- To dobrze, że się cieszycie, ale jak nie macie pomysłu, to nie jedziemy. Miejsce wybrane, zostały tylko wasze pomysły, co mamy tam robić - oznajmił wychowawca zaczesując włosy do tyłu.
Kaminari wybiegł momentalnie z klasy.
- Jest lekcja! - wrzasnął Iida - Twoim obowiązkiem jest być obecnym!
Po chwili wrócił z tekturowym kołem.
- Co to jest? - zapytał zażenowany Tenya.
- Już tłumaczę! Więc jest to taki jakby zegar, co godzinę jest coś innego, co mamy robić - powiedział Denki - Na przykład o siedemnastej gramy w siatkówkę, o dwunastej robimy małe zawody...
- Nie jest źle - stwierdził Aizawa, spojrzął po klasie i mruknął do siebie - Czy ona kiedykolwiek może się nie spóźnić...
Prawie jak na zawołanie do sali wbiegła Reader. Próbowała niepostrzeżenie przedostać się do swojej ławki, jednak przechodząc tuż obok niej, przewróciła się. Wychowawca wstał i posłał jej gniewne spojrzenie.
- Reader, ty nie jedziesz - oznajmił stanowczo.
Dziewczynie zszedł uśmiech z twarzy. Mina, jako jej najlepsza przyjaciółka, zaczęła się kłócić z meżczyzną.
- Ale to niesprawiedliwe! Skoro jedzie cała klasa, to nie można wykluczyć Reader! - krzyknęła zbulwersowana Ashido.
Kaminari szepnął do Kirishimy :
- Muszę go jakoś przekonać, bo bez niej to nie ma sensu...
Denki podszedł do wychowawcy po lekcji. Chłopak miał nadzieję, że na wycieczce zbliży się do Reader.
- Niech pan da jej się wykazać, może się czasem... No dobra, często spóźnia i nie zawsze się zachowuje wzorowo, no ale ona się i tak stara, proszę mi uwierzyć - mówił Kaminari.
Eraser Head zaśmiał się pod nosem. Nagle do sali wszedł Yamada.
- O ! Myślałem, że sala wolna - mruknął i zaczął się wycofywać.
Shota chciał coś powiedzieć, jednak nauczyciel angielskiego znowu wrócił.
- Aj! Aizawa, nie bądź zły! Denki, pamiętaj o poprawieniu ocen! - krzyknął i w pośpiechu opuścił pomieszczenie.
CZYTASZ
boku no hero academia - one shots
Storie brevi[zamówienia zamknięte] Postacie z uniwersum Boku No Hero Academia. Piszę : - character x character - character x reader - character x OC