Chybí mi

143 7 1
                                    

Odešla a já si lehl na postel, brečel jsem zase jsem to posral, beze mě jí bude líp. Jenže já jí miluji nedokážu bez ní být. Po hodině jsem usnul.

Chris

Nemohla jsem spát, tak jsem vstala a šla k tátovi když jsem tam přišla tak spál, bylo mi ho líto ale já potřebuji jeho objetí.

"Tati?"

"Chris, copak?"

"Chybí mi"

"Tak jsi ke mě lehni"

Lehla jsem si k tátovi a on mě objal, tak tolik mi chybělo jeho objetí.

"Chyběli mi tvoje objetí tati"

"JÁ vím zlato, já vím"

Pak jsem v tátově objetí usnula. Ráno jsem se už vzbudila sama, táta šel asi do práce, vstala jsem a šla si udělat hygienu, pak jsem si oblékla modré rifle s červeným tričkem. Vzala batoh, klíčky od domu a auta, když jsem šla do kuchyně byl tam bratr a tátou. 

"Tati já už jedu do školy"

"Dobře zlato"

Dala jsem mu pusu na tvář a šla do garáže, nastoupila jsem s autem z garáže a vyjela směr školy, u školy jsem zaparkovala. Vypnula motor, vystoupila jsem ještě jsem se natáhla pro batoh, když jsem měla batoh zavřela jsem dveře a zamkla svého jediného miláčka. Šla jsem do třídy ale nikdo na mě zavolal tak jsem se otočila a uviděla Justina s kytkou.

"Chris, já to s ní skončil"

"Mě to nezajímá"

"To je pro tebe"

"Dej je Julii, to ona je tvoje přítelkyně"

"Není já to sní skončil"

"Už musím jít"

"Prosím vezmi si jí"

Vzala jsem si jí a po cestě jsem viděla Julii, šla jsem k ní.

"Julie?"

"Ano?"

"Tady to je od Justina, bojí se ti to dát tak mě poprosil aby jsem ti to dala já"

"Proč se bojí?"

"Že mu tu kytku omlátíš o hlavu"

Dala jsem jí tu kytku a šla do třídy sedla jsem si na své místo, přišel bratr ale já s ním nemluvila.

"Proč jsi tu kytku dala jí?"

"Justin s ní chodí, má jí dávat květiny mě ne"

"Chris, děkuji moc s Justinem už je všechno v pořádku"

"To jsem ráda Julie"

Když odešla do své lavice, bratr na mě spustil jestli jsem se nezbláznila.

"Jsi se zbláznila?"

"Ne, jen jim to přeji má na lepší než jsme já. Jsem ráda že si vybral jí"

Už se mnou nemluvil, o oběd jsem se rozhodla zavolat Lukovi.

"Ano?"

"Ahoj, tady Chris platí pořád ta nabídka?"

"Jistě že ano, máš nějakou?"

"Ano chodí k nám na školu je místní děvka a jmenuje se Julia"

"Tak díky"

"Luku?"

"Prodej jí tomu bastardovi"

Syn mafiánkyKde žijí příběhy. Začni objevovat