Brečela jsem, po půl hodině jsem usnula.
Chris
Když jsme se vzbudila, šla jsem si udělat ranní hygienu a obléknout si černé džíny, modré tričko a přes to koženou bundu, čapla jsem kličky od auta a jela za maminkou. Když jsem byla u jejího hrobu, spadla jsem a kolena a nechala slzám volný průběh.
"Hej ty"
Zvedla jsem se a uviděla dívku jak na mě míří s pistolí.
"Tvoje matka mi zabila otce"
"Myslíš Jeremy McCann?"
"Jo, byl to můj táta a tvoje matka ho v jednom klubu zabila bez milosti"
"Ty jsi kdo?"
"Jazzy McCann"
"Pěkný"
Chtěla jsem odejít ale ona mě střelila do ramene, to si děla prdel?!.
"Co ode mě chceš?!"
"Aby si nechala Justina nechala být"
"Ty jsi jeho kdo?"
"Sestra"
"On je McCann?"
"Jo a taky necháš být Jaxona rozumíme si?"
"Ne"
Znovu mě střelila do toho ramene akorát o trošku níž, bolelo to jako čert.
"Rozuměla jsi?"
"Jo rozuměla jsem"
"To jsem ráda, uvidím tě s bráchou mluvit nebo něco a jsi na místě mrtvá.Jo a když mu ublížíš budu jedině ráda"
Odešla, já jsme si sedla jsem si do auta a jela domu, tam jsem se sedla za gauč. Jedním prsten jsem si zkoušela nahmatat kulku, když jsme jí nahmatala vyndala jsem prst a nahmatala druhou kulku.
"Kurva!"
Já s tou kulkou pohnula, to zabolelo jak čert, nikdo přišel ale ignorovala jsem to.
"Bene!"
"Ano"
"Prosím vyndej mi dvě kulky v rameni, vím jak to bude bolet ale prosím vyndej je"
Odběhl a já se konečně podívala byl tu bratr a Justin, podívala jsem se na bratra a ihned zalitovala.
"Justine vypadni"
Řekla jsem chladně, bez emocí.
"Ne byla jsi postřelená"
"A jestli nezvedneš tu tvojí hnusnou zadnicí tak taky budeš postřelení"
Vytáhla jsem pistoli a namířila na něho, chtělo se mi brečet ale zamrkala jsem abych je zahnala.
"Neuděláš to"
"Jak si můžeš být tak jistý?"
"Miluješ mě"
Odjistila jsem pistoli, už měl strach v očích.
"Byla to lež"
"Chris?"
"Justine už konečně vypadni!"
Šel ke mě blíž, vystřelila jsem vedle jeho hlavy takže to zasáhlo obrázek, koukl se na mě vyplašeně.
"Poslední polibek, prosím"
"Chceš abych se pozvracela? fůj nikdy docela lituji toho že jsme tě políbila, bylo mi na zvracený docela jsem se divila že jsme tě nepoblila"
Se sklopenou hlavou odešel, hned jak třískly dveře jsem se sesypala na zem jako hromádka neštěstí.
"Chris"
"Já to musela udělat, kdybych to neudělal zabila by mě Theo"
Justin
Přišel jsem domu a sestra byla vysmátá, nechápal jsem proč, ale když mě uviděla úsměv jí zůstal.
"Už konečně ukázala pravou tvář?"
"Jo"
Šel jsem do pokoje a lehl si na postel, koukl jsem na mobil byla tam fotka Chris jak si schovává rukou obličej a druhou ruku má nataženou a já jí za ní držím. Moc mi chybí, ale vím že chtěla brečet ale nechápu proč.
Theo: Chris se úplně zhroutila, furt opakuje musela jsem to udělat jinak by mě zabila, nedostal jsem z ní nic. Furt tohle opakuje a pochoduje sem a tam s pistolí.
Justin: Dobrý vtip. ten se ti vážně povedl.
Theo: není to vtip, tady máš důkaz.
Poslal mi video tak jsem si ho pustil, měl pravdu.
"Musela jsem to udělat, jinak by mě zabila"
"Chris, o kom to mluvíš?"
"Musela jsem to udělat, jinak by mě zabila"
"Justine, já nevím co dělat, musíš ihned....."
"Nesmí, nesmí ona mě zabije jestli s ním jenom promluvím"
Zavolal jsem mu, zvedl to hned.
"Je v pořádku?"
"Není, furt to opakuje. Chris né!"
Pak jsem slyšel vystřel, křik.
"Bene zavolej záchranku dělej, sestřičko moje dívej se na mě. Nezavírej oči, prosím"
Vypnul jsem hovor a vylítl jsme z pokoje a do nikoho jsem vrazil.
"Kam ten spěch?"
"Za Chris?"
"Za tou děvkou?"
"Ta děvka se zhroutila a postřelila se!"
Sestra zbledla, neřešil jsem to a jel za Chris, za mojí láskou. Když jsme přijel sanitka zrovna odjížděla.
"Bene nasedni, pojedeme za nimi."
Nastoupil si a já jsme vyjel za sanitkou, když jsme dorazili na místo, šli jsme k recepci.
"Christiana Gilinský právě jí přivezly"
"Druhé patro, tam uvidíte i jejího bratra"
Tak jsme běželi do druhého patra, když jsme přišli uviděl jsme Theodora.
"Jak to s ní vypadá"
"Bledě"
Sedl jsem si do křesla a dal si hlavu do dlaní, strašně jsem se o ní bál. Už pět hodin chodím sem s tam. Konečně vyšel doktor.
"Jack Gilinský?"
"Ano?"
"Vaši dceru jsme zachránili ale mám blbou zprávu"
"Jakou"
"......"
Omlouvám se za chyby.
Copak jim řekne doktor?
ČTEŠ
Syn mafiánky
RomanceKdyž Theodor zjistil že jeho máma je mafiánka, hned se nabídl že to za ní vezme tak se stál šéf mafie po své matce. Ale když se potom dozvěděl tu hroznou věc nechtěl uvěřit ale pak když mu to řekla i milující máma zhroutil se, to samé i jeho malá se...