Souhlasím

60 3 0
                                    

Vypnul jsme sporák, Theodor odešel a já šel s ní do jejího pokoje. Tam jsem jí položil na postel, šel jsem zavolat známému jestli by mi nepředělal koupelnu a neudělal mi tu výtah pro mojí krásku. Souhlasil a zítra přijede, podívá se na to pak udělá plánek který mi pošle a já to odmítnu nebo přijmu. Pka jsme šel zase do jejího pokoje, sedl jsem si na křeslo a díval se na ní, vydržel bych roky se na ní dívat. Moje kráska, věřím že se s tím popere jak nejlíp umí.

Chris 

Když jsme se probudila, Justin tu nebyl tak jsem si sedla do vozíku a vyjela na chodbu, do jeho pokoje. Zaklepala jsem a čekala al když se neozval tak jsme šla dovnitř, kde nebyl ale slyšela jsem téct vodu tak jsem se zastavila a čekala až vyjde. Ale místo ní vyšla Bella, mě se zastavilo srdce jenom se vítězně usmála a já nevěděla proč ale pak vyšel do pokoje úsměv mu zmizel. 

"Chris, není to tak jak vypadá, vážně"

"Budu u sebe v pokoji"

Odjela jsem zpět do pokoje, zastavila jsem až u okna, koukala jsem se ven a přemýšlela jestli mě opravdu miluji nebo si se mnou jenom hraje. 

"Děláš si prdel?"

"Justine vyber si"

"Chris"

"Nevěřím ti, miluješ mě"

"Nemiluji a víš proč?"

"Ne?"

"Protože miluji jí už od první chvíle co jsem jí uviděl, okouzlila mi svět, zamotala halvu. Moc jí miluji, pro ní budu tady stavět výtah aby se mohla pohybovat po domě, předělávat obě koupelny domě! proč bych tohle všechno dělal kdybych jí nemilovat! jsi naprosto idiot Bello"

Pak jsem slyšel dupot po schodech a třísknutí dveří, já pořád seděla a koukala z okna. Pak za mnou přišel do pokoje, ale zastavil se dál ode mě.

"Je mi to líto"

"Spal jsi s ní?"

Mlčel, to beru jako souhlas. 

"Díky za upřímnost, tvé mlčení beru jako souhlas, asi zavolám bratra aby si pro mě přijel"

"Chris, prosím"

Otočila jsem se na něho, koukl se na mě v očích měl slzy. 

"Víš čeho lituji?"

"Nevím"

"Že jsem ti dala svojí nevinnost, toho lituji a litovat budu, měla jsme vědět že mě nemiluješ"

"Ty mi mohlo dojít když jsme ráno našel malinko krve, já jsme takový vůl"

Odjela jsem k posteli pro mobil, brala jsem ho do ruky ale Justin mi ho vzal.

"Chris, chápu posral jsem to, vím že jsme tě podvedl, teda jestli se počítá jako nevěděla to že mi kouřila a já se jí udělal do obličeje a na vlasy."

"Protože tohle já nemohu tak ti to udělala ona?! fakt skvělý! já vím že jsme mrzák na jednu nohu, ale tohle jsi nemusel!"

"Já vím, já vím, mrzí mě to"

"Dej mi mobil chtěla jsem se podívat kolik je hodin, a zavolat Rose"

"Je jedenáct dopoledne"

"Ale já usnula už včera kolem oběda, to není možné"

Někdo zvonil a Juss odešel, nevím jestli mu mám odpustit, pak přišel do pokoje ještě s chlápkem tak kolem třiceti let. Koukal na mě, teda spíš koukal na mojí nohu nevím proč ale rozbrečela jsem se jako malé díte. Ihned jsem si vzala deku s zakryla si nohu, bylo mi to nepříjemné, Juss ke mě přišel ale měl v sobě nejistotu. Jenom jsem natáhla ruce k němu a pak jsme byla v jeho náručí, tiskla jsem si ho k sobě jak nejvíc to šlo.

"Mrzí mě to, nechtěl jsem tě rozplakat, opravdu"

"Jdeme nejprve na ty koupelny?"

"Souhlasím"

Tak se Justin se mnou rozešel do koupelny, kterou ani nevím že má.

Justin 

Vím že jsem kretén a lituji toho, ale hlavní je že jí mám momentálně u sebe, mačkala mě k sobě nejvíc co to šlo. Prošel jsem si sním koupelny tam si něco vypočítal a tak a pak jsme řešili výtah který bude z přízemí do patra udělá ho vedle schodů do patra, ale ještě mi pošle plán. Posadil jsem Chris na barovou židli k pultu, vyndal jsem dva talíře, dva příbory a dal jsem to na pult. 

"Kolik knedlíku?"

"Tři prosím"

Tak jsem ohřál sedm knedlíku, ohřál na plotně omáčku, když knedlíky byli teplé Chris na talíř jsem dal tři knedlíky, a mě na talíř jsem si dal čtyři. Ještě jsem dal na oba talíře omáčku a položil je na pult. Sedl jsem si vedle ní a pustili jsme se do jídla, Chris pak seskočila z barové židle a odskákala k druhému pultu kde si našla skleníčku natočila si vodu, celý ten obsah té skleníčky vypila a pak zase odskákala zpátky, ale pořád se něčeho aby nespadla.

"Co si pustit komedie?"

"Souhlasím"

Tak jsem dojedl svojí porci vzal jsme i Chris talíř a dal je do dřezu pak to umyjí, vrátil jsem se k Chris a váhavě jsem se na ní koukal, s klepajícími rukama jsem jí vzal do náručí, pak jsme jí posadil na gauč a šel vybrat komedii. Vybral jsem nějakou a pustil jsem to na notebooku, pak jsem šel pro kabel a zapojil jsem začátek kabelu do notebooku a druhá konec do televize. Sedl jsem si na druhý konec gauče a pustil jsme to, smáli jsme se u toho a já po očku sledoval Chris, pak se posunula ke mě.

"Juss?"

"Ano"

"Mě to bolí"

Tak jsem se jí na to podíval, stehy ji popadali zvedl jsem se a šel pro mastičku kterou mi dal její lékař v nemocnici. Vrátil jsem se zpět, otevřel jsem jí a nabral jsi jí na dva prsty a opatrně jsem jí to namazal, je to proti bolesti tak snad pomůže. Vzal jsem ty steh a šel je vyhodit, pak jsme přišel a Chris koukal na to stehno. Rychle ale opatrně jsem jí to zase zavázal a podíval se na ní, vzala mě ta tričko a přitáhla k sobě, políbila mě tak jsme spolupracoval ale pak odtáhl.

"Budeš po té mastičce unavená baby, odnesu tě do pokoje"

Odnesl jsem jí do pokoje, cestou mi usnula tak jsem já položil na postel a já si zase sedl na křeslo a pozoroval já, ani jsme si to neuvědomil a usnul jsem taky. 


Omlouvám se za chyby.


Syn mafiánkyKde žijí příběhy. Začni objevovat