Oba souhlasili, tak jsem se rychle osprchovat, oblékl boxery a lehl si do postele. Ihned jsem usnul.Chris
Rychle jsem vstala, rychle se oblékla a už jela ve svém autem na hřbitov když zaparkoval na parkovišti u hřbitova. Vystoupila a šla jsem k mamince, před jejím hrobem jsem si klekla, už jsem to nevydržela a spustili se mi slzy.
"Miluji tě maminko, proč jsi nás opustila?Už budu muset muset do školy. Pa maminko"
Vstala jsem šla jsem k autu, tak jsem se naposledy ohlédla na hřbitov pak jsem nastoupila do auta a jela do školy, zaparkovala jsem na parkovišti. Vstoupila jsem a šla jsem třídy, sedla jsem si a čekala na bratra ale místo bratra sem sedla Rose.
"Ahoj Chris, chybíš mi"
"Ahoj Rose, taky mi chybíš"
"Sestry?"
"Sestry"
Objali jsme se do třídy Juss a koukl se mým směrem ale já odvrátila zrak, slzy se mi tlačili do očích ale zamrkala jsem abych je zahnala. Pak vešel bratr a sedl si vedle něho, hodina už začala a já myslím na mamku, chci aby tohle byl jenom sen a já se každou chvíli probudila. Jenže tohle je realita a moje mamka se nevrátí, moc mi chybí ani jsme si neuvědomila že mi teče slaná slza po tváři.
"Slečno Chris, jste v pořádku?"
"Ano jsem pane učiteli, jen jestli mohu na záchod"
"Jistě, jen jděte"
"Děkuji"
Zvedla jsem se a pospíchala jsem na záchod, už zase brečím je kvůli němu ale kvůli mamce, strašně moc jí potřebuji. Potřebuji její objetí, její hlazení po vlasech, její slova která by mě uklidnila jenže toho dle se nedočkám. Nekoukala jsem na cestu a do někoho jsem nabourala, když jsem vzhlédla byl to ředitel.
"Jste v pořádku?"
"Ne, nejsem a omlouvám se"
"V pořádku, a vím že to není vhodné ale upřímnou soustrast, byla hodná a milá žena je mi to líto"
"Jo to byla, moc mi chybí teda omlouvám se jenom jdu na záchod"
"Vezmi si věci a padej domů, budeš omluvená"
"Mohla by ještě Rose? jsme tu autem ale přes ty slzy asi neuvidím"
"Zrovna jdu do tvé třídy tak jí to řeknu a pak půjdete domu"
Šla jsem s ním ale všimla jsem si kluka vedle mě, asi nový spolužák když se na mě koukl odvrátila jsme zrak, došli jsme do třídy já si šla pro batoh.
"Slečno Rose, mohl bych vás poprosit aby aby jste odvezla slečnu Chris domů? není jí dobře a nebojte budete obě omluvené"
"Já jí odvezu"
"Theodore vaše si setra si pořádala o odvoz Rose, asi k ní má blíž než vy."
Tak jsme s Rose popadli naše věci a šly jsme k mému autu, nastoupili jsme a jeli ke mě.
Justin
Zase nějaký debil, ale Chris se ani nedotkne, když už o ní mluvím určitě jí chybí její mamka proto brečela. Škoda že nemůžu být já kdo jí bude utěšovat, já kdo jí bude objímat, já kdo jí bude hladit po zádech nebo po jejích krásných vlasech, Theodor do mě bouchl a já nevěděl proč.
"Nemysli na mojí sestru, a na to jak by jsi jí objímal a utěšoval. Skončíš špatně jestli ještě jedna z tvých myšlenek patří jí"
Nesnáším ho, je to největší čůrák světa štěstí že Ryan, Josh a můj bratr vymýšlí plán a tom plánu je ještě jeden kluk. Zazvonilo na přestávku vzal jsme věci a šel za nimi aby mi řekli plán, ale mezi ně jsem viděl i toho nového kluka, nechápu jak on do toho zapadá přišel jsem k nim a pozdravil jsem se s nimi.
"Justine, tohle je Harry a bude naoko chodit s Chris"
"Mojí Chris se ani nedotkne!"
"Ty debile, já s ní budu chodit jenom proto aby na to její bratr nepřišel na to že se sní vydáš a chodí s tebou. Jsem jako její přítel, chápeš? jenom musíme vyprovokovat jeho aby se přiznal a potom Ryan vytáhne Chris ven a tam já to pustíme"
"Nechce mě vidět, on jí nakecal že jsem šel na rande"
"Ryan zapni to, jdete se na věc"
"Tak jí řekni že to není pravda že jsi to její bratr vymyslel."
"Nic mojí sestře neřekne!"
"Proč ne? tys jí lhal o tom že jde na rande, takže má právo jí říct o tom že to byla lež"
"Tak to ne, já mojí sestru chráním před tým debilem! nic jí říkat nebude, a ano lhal jsem jí pro její dobro, je to pro její dobro"
"Proto tohle děláš?"
"Co dělám?"
"Že jí zakazuješ s ním mluvit, zakazuješ aby se sním viděla, lžeš jí o Justovi?"
"To dělám to pro její dobro, nechci aby se sním chodila je to pro její dobro"
Odešel, Ryan napsal Chris že se za dvacet minut sejdeme v parku, nasedli jsme do auta a jeli jsme od parku, už tam byla i s Rose. Došli jsme k ni a Ryan ji to pustil, brečela ale jinak se držela.
"Máme návrh, ale nejdřív mám otázku"
"Jakou?"
"Miluješ Justina?"
Koukla se na Rose, nechápu proč.
"Jen to řekni Chris, ničeho se neboj tvůj bratr nedozví"
"Dozví se to, on se všechno dozví"
"Koukni se na mě Chris"
Pořád se koukala na Rose, nekoukala asi se bála.
"Zlato, koukni se na něho kvůli mě"
Koukla se na mě, přišel jsem k ní a moje rty jsem položil na její, udělal jsem první pohyb a ona to zopakovala po mě. Svoje ruce jsem dal za její záda a spojil jsem je, Chris dala svoje ruce za můj krk. Po chvíli se odtáhla a opřela si svoje čelo o moje.
"Harry bude s tebou naoko chodit aby zamaskoval že chodíš s Justinem, jestli budeš souhlasit."
"Dobře"
"Dobře co?"
"Dobře, souhlasím ale půjdeme na to pomalu"
"Slibuji"
Rychle se ode mě odtáhla a šla zpátky k Rose, kluci zakleli.
"Co se tu děje krucinál?!"
"Nic"
Všichni jsme odešli, jeho jsme tam nechali stát do postele jsem šel s úsměvem na rtech.
Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Syn mafiánky
RomanceKdyž Theodor zjistil že jeho máma je mafiánka, hned se nabídl že to za ní vezme tak se stál šéf mafie po své matce. Ale když se potom dozvěděl tu hroznou věc nechtěl uvěřit ale pak když mu to řekla i milující máma zhroutil se, to samé i jeho malá se...