Vím nepatří to k příběhu, ale kdo má rád horrory tak je právě nový horror sice v kinech ale je super. Doporučuji, jmenuje se Noční můry z temnot. Ale kdo nemá rád lekavý horror tak nedoporučuji, hodně je to lekavý.
Tak jsem šel pracovat, než jsem se nadál už bylo čas jít domů, ještě jsem se stavil za Chris ale ta spinkala. Dal jsem jí pusu na čelo a odešel jsem domů, doma jsem se vysprchoval a lehl do postele. Měl jsem myšlenky na ní, moc jí miluji a vím že to sní bude těžký ale to zvládnu. Ale první pár měsíců bude hodně těžký. Potom jsem ihned usnul, s myšlenku na ní.
Chris
Ráno jsem se vzbudila celkem brzo, proto jsme vzdal mobil a zavolala osobě která tu pro mě ten měsíc byl. Ihned to vzal.
"Ano?"
"Ahoj Jaxone"
"Chris, zlato copak se stalo?"
"Jsem v nemocnici, a po operaci"
"Hned jsem u tebe'"
Zase jsem se rozbrečela, však já nemám nohu, už nikdy se nepostavím na nohy. Už niky nebudu chodit navždy budu závislá na druhé osobě, to jsem to dopadla.
"Chris?"
"Jaxone"
"Copak je?"
"Jsem mrzák"
"Nejsi zlato"
"Podívej se pod deku, jsem mrzák a to do smrti"
Tak odkryl deku, a já od něho odvrátila zrak přišla jsem si trapně.
"Je mi to líto, strašně moc líto."
"Justin"
"Co s ním je?"
"On vede tuhle nemocnici a dneska mě vezme k němu domu, já nechci nechci mu být na obtíž nikomu z vás."
"Počkej"
Tak odešel a za dvacet minut přišel, zabalil mi věci mě vzal do náručí a odcházel se mnou pryč z pokoje i z nemocnice.
Jaxon
Když jsem s ní vyšel před nemocnicí, šel jsem s ní rovnou k autu u auta jsme se zastavil a odemkl jsem ho. Posadil jsem jí na místo spolujezdce, její tašku jsem dal na zadní sedadlo a sám si sedl na místo řidiče. Jel jsem ke mě domu, u domu jsem zastavil a vystoupil jsme z auta. Obešel jsme auto a šel za ní, otevřel jsem auto a vzal jí do náručí, zavřel dveře a šel do domu. Ale zastavil jsem se a zamkl jsem auto, když jsem přišel domu hned přišla Sabina v sexy prádélku.
"Co ta tu dělá?!"
"Právě jí vezu z nemocnice, půjdu jí dát do vany"
"Tak to zase brzdy, to ona dokáže sama není mrzák!"
"Jsem mrzák, zavolej Justinovi, prosím"
Posadil jsem jí na gauč a zavolal jsem bráchovi.
Justin
Hned jak mi volal brácha jsem sedl do auta a jel za ní, ihned jak jsme tam přijel trhl jsme do bráchovo bytu. Slyšel jsem řev, její řev okamžitě jsem běžel do obýváku a Sabina měla ruku na její stehně.
"Okamžitě dej tu ruku pryč, nebo jí budeš mít zlomenou"
"Jenom jsme si povídali"
Ruku dala pryč, ale ještě něco pošeptala Chris pak vstala a odešla. Já k ní okamžitě přišel, vzal jsem si jí do náručí a odcházel když scházel bratr a neměl moc nadšený výraz.
"Proč jsi vyhrožoval Sabině že jí zlomíš ruku?! však si jenom povídali!"
"Slyšel jsi řev?"
"Ano, řekla že se pokusila vstát a pak spadla."
"Lže ti, záleží ti víc na ní než na Chris ale až poznáš pravdu já ani Chris tu už pro tebe nejsem. Nepiš nám ani nevolej a dám si soudní příkaz že na sto metrů k nám nesmíte. Nazdar, užij si život plný lží kokote"
Odešel jsem k autu, jel jsem s ní domů ale pak jsme si uvědomil že u mě nemá věci.
"Kde bydlíš?"
"Tady doprava, pak doleva ten růžový panelák, třetí patro"
Tak jsme jel, dojel jsem před její byt dala mi klíče a já šel, šel jsem po schodech. Odemkl jsem její dům a vešel jsem, šel jsem hledat koupelnu našel jsem jí ihned, vzal jsem jí hygienu a ženské věci, jdeme najít ložnici. Když jsem jí našel ty věci jsme položil na postel a šel se podívat pod postel na kufr, měla je tam tam jsem je vytáhl a šel pro její oblečení.
Když jsem měl zabaleno úplně všechno, vzal jsme kufry a šel jsme s nimi k autu, dal jsem je do kufru, zavřel jsem ho a šel si sednou na místo jezdce a vyjel jsem domů, Chris usnula. Přijel jsem na příjezdovou cestu, vypnul jsem motor a vystoupil jsem nejprve jsem vzal Chris a odnesl jsme jí do pokoje pro hosty, tam jsme jí opatrně položil na postel a přikryl jsem jí dekou. Vrátil jsem se pro kufry a odnesl je taky do pokoje pro hosty, odešel jsem do kuchyně. Nejradši bych spal u ní ale nechci na ní tlačit už tak toho má dost, je doufám že se s tím popere jak nejlíp umí ale stejně to bude několik měsíců vážně těžké.
Někdo zvonil, tak jsme šel rychle otevřít aby jí to neprobudilo, byla to Bella ihned šla dovnitř následoval jsem jí do kuchyně. Tam jsem si sedl na barovou židli a čekal co to bude tentokrát, nějaký čas jsem se vídali jako kamarádi a ona se do mě zamilovala.
"Tak kdy mě začneš milovat? ona se ti už do života nevrátí, je zbytečně na ní čekat když já jsem stále tady a chci pořád"
"Jenže když někoho opravdu miluješ neodejde to hned po měsíci, ta láska k ní tak zůstane už napořád Bello"
"Ale já ti můžu dát to co ona ti nedala, mohl bys to mít kdy jen chceš"
"Ne, prosím ne"
"Kdo to byl?!"
"Prosím neberte mi tu nohu, prosím!"
"Chris"
Okamžitě jsem za ní běžel rozrazil jsem dveře, škubala sebou a byla celá zpocená, přiběhl jsem k ní a trochu zatřásl.
"Chris, lásko jsme tu, je to jen hnusná noční můra"
"Prosím!"
"Lásko"
Rychle si sedla, podívala se pod deku začala brečet, objal jsem jí. Plakala mi do trička, tak jsem si sedl na postel a Chris jsem si dal do klína a pořád jsme jí objímal.
"Jsem tu lásko, jsem tu s tebou"
"Prosím"
"Copak?"
"Že mě neopustíš znovu, že mě nenecháš tady samotnou"
"Neboj se, jsem tady a nikam nejdu lásko, chyběla jsi mi každý den"
"I ty mě, hrozně moc"
Omlouvám se za chyby, až dopíšu příběh budu opravovat chyby. A jak se těšíte do školy, už se nám to pomalu krátí a bude škola.
ČTEŠ
Syn mafiánky
RomanceKdyž Theodor zjistil že jeho máma je mafiánka, hned se nabídl že to za ní vezme tak se stál šéf mafie po své matce. Ale když se potom dozvěděl tu hroznou věc nechtěl uvěřit ale pak když mu to řekla i milující máma zhroutil se, to samé i jeho malá se...