Nic ti do toho není

101 5 2
                                    

"Co se stalo?"

Chris

Sedím na posteli jako tělo bez duše, jak mě mohl uhodit jak? ani nevím jak jsme se dostali před dům, jenom si pamatuji jak mě Justin odtahuje od bratra. Ale hned jak mě pustí Juss a jeho Ben opět se do sebe pustíme, pak mě zase odtahuje od něho a pak do pokoje.

"Nic ti do toho není"

Odseknu, vím že to není jeho chyba právě jsme si vzpomněla že v kuchyni mám pohár, tak vstanu a s kamenným výrazem dojdu až do kuchyně. Ale pohár byl rozbitý, tohle ne tohle nemůže být pravda.

"Bene, kde je Theodor?!"

"U sebe v pokoji"

Šla jsem do jeho pokoje, on už tam stál a usmíval se, přešla jsem k němu a vrazila mu pěstí.

"Jak jsi ho mohl zničit! poctivě jsem ho vyhrála a ty ho rozbiješ?!"

"Já nikdy nic nevyhrál, a jedeš jeden debilní závod a vyhraješ!"

"Theodore? Chris?"

"Rozbil mi pohár"

"Nerozbil"

Už jsme to nevydržela a vrazila pěstí pak znovu a znovu, bránil se ale já se vyhnula každé ráně kterou mi chtěl dát, už měl obličej od krve ale mě to bylo jedno. Zničil něco co jsme si poctivě vyhrála, mám takový vztek vstala jsem. Ještě jsem si na něho odplivla a šla jsem do sklepa na boxovací pytle, vzala jsem si rukavice a mlátila do pytle, použila jsem sem tam i nohy.

Někdo mi sáhl na rameno a já ho složila k zemi, když jsem viděla že to je Justin okamžitě jsme ho pustila. Šla jsem ze sklepa do svého pokoje, tam jsem si vzala nové čisté spodní prádlo a šortky s tílkem, odešla jsem do své vlastní koupelny, tam jsme si sundala svoje rukavice na boxování a položila jsem to na pračku. Potom jsem se svlékla zpocený oblečení a hodila jsem to do koše na špinavé prádlo.

Zašla jsem do sprchového kouta a pustila jsem na sebe vodu, svaly se pod tekoucí vodou uvolnili, moje mysl jakoby vypnula a na nic jsem nemyslela, jen jsem si užívala teplé kapky které dopadali na mojí pokožku. Najednou se kolem mého pasu ovinuly dvě silné paže, lekla jsem se ale když jsme se otočila zůstala jsem šokovaně stát, ale rukama jsem si zakryla intimní partie.

"Nezakrývej se, jsi krásna"

"Co tu děláš?"

"Sprchuji se"

"Ne ty odcházíš"

Ty zdi najednou zmizely, jako kdyby tam nikdy nebyli a moje city k němu vypluli napovrch, to jsme nechtěla.

Justin

Vím že jsme neměl za ní vlézt do sprchy, ale já nemohl odolat, celou dobu jsem na ní myslel. I když jsme byl ze Sel myslel jsem na ní, nikdy jsem sní nespal ona chtěla ale já ne já chtěl jí. Svoje rty jsem přitiskl na její hebké a plné rty. Udělal jsem pohyb rty a ona to zopakovala, byl jsem překvapen ale mile. Pak jsem se odtáhl, pohladil jsem jí po tváři a koukal do jejich očí.

"Počkám u tebe v pokoji, ale jsi krásna, nemáš se za co stydět"

Vylezl jsem ze sprchového kouta, oblékl jsem si jenom boxerky zalezl jsem do jejího pokoje i rovnou do její postele. Když přišla do jejiho pokoje lehka si vedle mě, potom si mi lehla na hruď svojí rukou jsem ji hladit po zadech, druhou jsem si dal pod hlavu. Potom vtrhl do jejiho pokoje její bratr a když mě viděl propaloval mě pohledem.

"Justine oblekni se, potřebuju s tebou mluvit"

Tak jsem se oblékl, dal ji pusu na čelo a odešel za ním dolů, když jsem tam přišel schytal jsem pěstí.

"Co blbneš?"

"Od mé sestry se drž dál, nebo mě nedělá problém tě pokaždé zmlátit!"

"Co to do tebe vjelo?"

"Vypadni z našeho domu, a na sestru zapomeň jasný"

"Ne"

Tak mi dal pěstí, tak jsme se chvíli přáli ale po chvíli jsem se vzdal, mlátil do mě hlava nehlava.

"Theodore kurva, přestaň"

Někdo ho ode mě odtahl.

"Co ti přeskočilo?"

"Nechtěl se od sestry držet dal, tak jsem mu dal co proto"

Zavolal jsem Ryanovi jestli pro mě nepřijede, souhlasil do deseti minut tu bude, když přijel pohádal se ještě s Theodorem pak jsme jeli k němu domů.

Když jsme přijeli k němu cinkl mi mobil, tak jsem se podíval kdo tvoje a byla to Chris, a to co v ní stalo mě zlomilo.

Od Chris: užij si rande Justine, brácha měl pravdu ve všem.

To ne tohle je zlý sen, on je takový čůrak, Ryan mi sebral mobil a přečetl jsi to.

"Justine to bude v pořádku, jednou se dozví pravdu o svém bráchovi a budete spolu. Zatím to musíš zvládnout, než vymyslíme plán jak z něho dostat aby se nám přiznal a přitom ho to slyšela říct Chris."

"Díky, ale momentálně jdu spát"

"Víš kde je pokoj pro hosty, jako doma"

Šel jsem do koupelny oplachnnout obličej, pak jsem se svlékl do boxerek a lehl jsi za nedlouho jsem usnul.

Ryan

Ten Theodor je takový čůrak, udělá všechno proto aby jeho sestra nebyla s Justine ale nevidí že ji ubližuje. Tak moc jí ubližuje že to snad není ani možný, je mi jich líto a budu se snažit se pomoct jim pomoct, jenže hlavní problém je její skurvený bratr, musíme vymyslet plán. Napsal jsem klukům že se zítra sejdeme, ze potrebuji pomoct plánem.

Oba souhlasili, tak jsem se rychle osprchovat, oblék boxery a lehl si do postele. Ihned jsem usnul.

Omlouvám se za chyby.

Syn mafiánkyKde žijí příběhy. Začni objevovat