Už chci domů

81 2 0
                                    

 Odešel a já se přitulila k Justinovi a usnula jsem.

Rose

Přijela jsem za Chris, když jsem přišla na její pokoj kde leží čekalo mě milé překvápko, ležel tam Justin s ní a oba spokojeně spali. Nechtěla jsem je vzbudit tak jsem si sedla do křesla a byla na mobilu, projela jsem všechny sociální sítě potom na mě promluvil hlas.

"Rose?"

"Ahoj, jak se ti spalo?"

"S ním dobře"

"To věřím, jen se divím že ho tady nechali"

"To se taky divím, už chci domů"

"Dojdu se zeptat"

Odešla jsme z pokoje a šla najít doktora, zahlédla jsem ho na konci chodby tak jsem šla za ním, když mě zahlédl tak něco řekl setře která k němu přišla.

"Dobrý den, může slečna Gilinský domů?"

"Právě je velká vizita, tak uvidíme jak na tom slečna je"

"Dobře, děkuji"

Odešla jsem do pokoje, když jsem tam přišla když tam byl Theodor, Chris brečela a Justin se držel za nos.

"Co tu do prdele děláš?!"

"Přišel jsem se omluvit, ale ten zmrd mě vyhazoval"

Přešla jsem k němu a podívala se na jeho nos, měl ho v pohodě jenom mu z něho tekla krev. 

"Odejdi z jejího života, copak nechápeš jak jsi jí moc ublížil?! jak moc asi musela trpět?! copak nevidíš že s tebe máš strach?! úplně se celá klepe a to jenom kvůli tobě?! vypadni!"

Odešel Justinovi jsem dala papírový kapesníček aby si utřel krev, když tak udělal šel zpátky k Chris, ta se k němu hned přitulila. 

Justin 

Do pokoje přišel doktor se sestřičkou, do prdele to ne, to ne kurva jestli to řekne jsem v prdeli a to hodně v prdeli. Když jsi mě všimla usmála se a já se koukl na Chris, na mojí Chris.

"Jé, ahoj Justine, dlouho jsi se neozval"

"Nemohl jsem"

"Jo to jsem viděla když jsi utekl a už nezavolal"

"Vy jste spolu spali?"

"Holka kéž by, jenže utekl a už se nezval, pak jo tady vidím se objímat s vámi"

"Jediným důvodem proč jsem se s tebou nevyspal byla Chris, důvodem proč jsem ti už nezavolal byla taky Chris"

"Pane doktore mohu jít už domu?"

"Ano můžete, ale někdo se o vás musí postarat"

"Rose se toho ráda ujme že?"

"Ano, já se oni postarám"

"Tak oblékat a šup domů za rodinou"

Doktor odešel, já jsem vstal z postele  došel jsem ke dveřím ale ihned jsem se otočil a přešel k ní, pohladil jsem jí po tváři.

"Miluji tě Chris, s tou holkou jsem nic nemohl měl jsem tě plnou hlavu, a proto jsem byl se léčit zhroutil jsem se. Moc tě miluji, ti si pamatuj."

Odešel jsem domů, tak jsem si lehl a koukal jsem do stropu, ale myšlenkami jsem byl u mé krásky.

Chris

Hned co jsme přijeli domů, jsem zalezla do pokoje a nevylezla, koukám do stropu a myšlenkami jsem byla u mého prince. Nejsem naštvaná jenom smutná že odešel, asi dvě hodiny jsem nevylezla z pokoje. Byla u mě Rose i s tátou něco na mě mluvili ale já byla mimo že ani nevím co říkali, zajímá mě proč mi řekl ty slova, a proč se zhroutil? jestli to bylo kvůli mě tak mi je ještě hůř než mi bylo. Nikdo vešel do pokoje ale já stále koukala na ten nechutně bílý strop, pak i promluvil ale já jako kdyby tu nebyla. 

Syn mafiánkyKde žijí příběhy. Začni objevovat