Smáli jsme se.
Chris
Bavili jsme se do té doby, než přišel Ben a neměl moc radosti jako kdyby se bál, vypadal vystrašeně.
"Chris, potřebuji s tebou mluvit, o samotě"
"Takže v kanceláři?"
Dala jsem pusu Justinovi a šla do kanceláře, Ben stál zády ke mě, na stole byla videokazeta s papírkem. Vzala jsem papírek byla tam jenom adresa, Ben to pustil na televizi mi vyskočil táta, byl svázaný na židli a obličej od krve.
"Ahoj Chris, tvůj bratr nám dluží velké peníze přibližně přes jeden milion, ale mám návrh. Tvého tátu pustím pokud mi dáš ty peníze nebo místo něho sem půjdeš ty, musela bys tady byla tři roky abych vymazal dluh tvého bráchy. Máš týden na rozmyšlenou, uvidíme se za týden Jacku chceš něco říct své dceři?"
"Miluji tě Chris, nedovolím aby jsi tady byla místo mě"
Pak to skončilo, brečela jsem mám týden na rozmyšlenou? to hovado.
"Bene, okamžitě zavolej bráchu hned!"
Ben odešel, asi je ve svém pokoji, po chvíli přišel i s ním. Pustil ho, šla jsem k němu a vrazila mu pěstí.
"Ten dluh okamžitě zaplatíš! najdu si závod kde se jede o dva miliony a ty se pak hezky se mnou budeš odnést jím aby nám dali tátu!"
Vstal a odřel si krev s koutku, koukal se na mě.
"Ne!"
"Ty debile oni mají našeho tátu, když jím nedám peníze za tebe mám tam jít já na tři roky!"
"Ne"
Přešla jsem k němu a znovu jsem mu vrazila, vstal a utekl, utíkala jsem za ním na zahradu. Tam jsem mu podkopla nohy, sedla jsem něho a mlátila hlava nehlava.
"Ten dluh za tebe zaplatím ale mám u tebe milion chlapce"
Vstala jsem s něho a šla do pokoje, tak jsem zadala pin od mého trezoru, čapla jsme batoh a bankovky jsem házela do batohu. U batohu jsem zapnula zip, trezor zavřela a přikryla obrazem. Seběhla jsem dolů do mámy kanceláře, zadala pin a otevřela její trezor. Vzala jsem si dvě pistole i s náboji, zavřela trezor a vydala se před dům k autu.
Batoh jsem hodila na místo spolujezdce, pistole jsem si dala za opasek na záda, tak je neuvidí když jsem chtěla nastoupil někdo mi chytl ruku a přitáhl do obětí.
"Sice nevím kam jedeš ale prosím nejezdi, prosím Chris, miluji tě"
"Justine já musím, omlouvám se. Pamatuj si že tě miluji, jsi moje všechno"
Svoje rty jsem dala na jeho, udělala jsem pohyb on to samé po mě, jestli tohle je poslední polibek s ním tak at stojí za to. S něžného a plné lásky líbaní jsem se odtáhla a nastoupila, bouchal na okýnko a prosím abych nejezdila. Zařadila jsme nejvyšší rychlost, dupla jsem na plyn a auto se rozjelo s nejvyšší rychlostí, chvíli běžel za autem ale pak si klekl. Jela jsem mu dát ty peníze, ani ne za deset minut jsme tam byla.
Oni už stáli před domem i s tátou, napsala jsem Benovi aby omráčil bráchu a svázal ho. Zastavila jsem a vystoupila s auta i s batohem plný peněz. Zastavila jsem pár kroků od nich, smáli se a já nechápala.
"Věděl jsem že svého tátu přijdeš zachránit hned, jak to že s tebou není bratr?"
"Ten dostal přes držku, takže si asi leduje nosánek, ubožák"
"Prachy?"
"Tady"
Hodila jsem jim je k nohou, podíval se na mě stylem, co myslíš vážně?.
"Táta"
Hodili ho na zem, zvedla jsem ho a šla s ním k autu, sedl si a já se na něho koukla, vytáhly pistole a já tu svojí jednu taky.
"Neumíš jí používat holčičko, akorát si ublížíš"
Vystřelila jsem přímo do jeho srdce, jeden z jeho můžu mě střelil do pravého stehna, a další debil do lýtka. Rychle jsem sedla do auta a jela domů.
"Nevěděl jsem že máš až takový koule, kde ses naučila střílet?"
"Já sama nevím, držela jsme to poprvé v životě, ale v tom má prsty Theodor. Musel napsat že už jsme na cestě. Zastavila jsem na příjezdové cestě a vystoupili jsme, dokulhala jsem do domu a do obýváku.
"Bene přines ho!"
"Koukám že jsi s toho vyvázla"
"Neboj věděla jsem že je to past, měla jsem tam umřít místo toho umřel váš vůdce."
Najednou přišel Justin s Rose, koukali na mě vyděšeně, spíš na mojí nohu. Vytáhla jsem pistoli a namířila jí na bráchu.
"To nemusíš dělat Chris"
"Musím, omlouvám se"
Vystřelila jsem, přímo do srdce, pistoli jsem zastrčila zpátky na svoje místo.
"Jdu si vyndat kulky"
Šla jsem do pokoje, z koupelny jsem vzala lékárničku, sundala jsem rychle sykla jsem bolestí.
"Kurva"
Vzala jsem pinzetu, přiblížila jsem si jí k ráně které jsem měla u lýtka, jak mile jsem se dotkla zařvala jsem.
"Kurva, kurva, kurva"
Justin
Nemůžu poslouchat její řvaní, šel jsem o auta a popadl jsem svojí brašnu, vyšel jsem do jejího pokoje, byla překvapená.
"Justine odejdi, potřebuji si vyndat kulky"
"Proto pořád řveš kurva?"
"Bolí to!, ale zvládnu to jasný"
"Právě že nezvládneš, umrtvím ti to ano?"
Kývla, když jsem jí to umrtvil počkal jsem pár minut a potom jsem vzal pinzetu a dal to do rány. Když jsme jí vytáhl vyčistil jsem jí ránu a vzal jsme obvaz a převázal jsem jí to. Takže to šlo u na stehnu.
"Děkuji"
Ty dvě kulky jsem vyhodil a brašnu jsme si zase odnesl do auta, když jsme se vrátil tělo Theodora, šel jsem zpátky do jejího pokoje ležela na posteli. Přišel jsem k ní a sundal jí podprsenku, sobě jsme pak sundal tričko to moje tričko jsem jí přetáhl přes hlavu a položil. Svlékl jsem si rifle a lehl si k ní. Přitulila se ke mě, hladil jsem jí po zádech.
"Co tě to napadlo? mohla jsi být už mrtvá, ale jsem rád že to jenom odnesla levá noha"
Dál jsem jí pusu do vlasů, usnul jsem s ní v mém objetí.
Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Syn mafiánky
RomanceKdyž Theodor zjistil že jeho máma je mafiánka, hned se nabídl že to za ní vezme tak se stál šéf mafie po své matce. Ale když se potom dozvěděl tu hroznou věc nechtěl uvěřit ale pak když mu to řekla i milující máma zhroutil se, to samé i jeho malá se...