"...."
Justin
Moc jsem se bál to nám doktor řekne.
"Je mi to líto, ale upadla do kómatu"
"Kolik je procento že se probudí"
"Žádné, je velká šance že se neprobudí je mi to líto"
"Můžeme za ní?"
Doktor nás zavedl k jejímu pokoji, my jsme vešli, ležela na posteli připojena na nějaké hadičky a jenom přístroj nám oznamoval že dýchá. Neudrzel jsem se na nohách, spadl jsem na kolena, brečel jsem bolí mě to ji takhle vidět.
"Vstavej, sedneš si vedle ní ano?"
Tak jsem se zvedl a sedl si vedle ní, chytl jsem ji za ruku, nikdo vesel do pokoje nepodíval jsem se.
"Co tady chceš Jazzy?"
"Justine můžu s tebou mluvit"
Zvedl jsem se, ale bez jsem odešel dal jsem mé lásce pusu na čelo a odešel na chodbu.
"Víš že její matka nám zabila tátu?"
"Vím ale to Theo a Chris nebyli na světě neexistovali, oni za to nemůžou"
"Ale byla to jejich matka! Kolik má procento na přežití"
"Žádné, je velká šance že se neprobudí"
"To jsem nechtěla"
"Co jsi nechtěla"
"Nic"
"Kurva mluv, holka kterou miluju se možná už nikdy neprobudí a ty tady rekneš to jsem nechtěla!Tak už kurva mluv Jazzyno"
"Potkala jsem ji na hřbitově, dvakrát jsem si střežila do ramene protože tě nechtěla nechat být. Pak jsem ji řekla ať ti ublíží jinak ji zabiju, ale tohle jsem nechtěla"
"Jak jsi mohla"
"Jsem tvoje sesta a nechtěla jsem aby jsi se zahazoval s tou holkou!její matka nám zabila tátu!"
"To už je několik let nazpátek, nejsi moje sestra po tomhle už ne"
Nečekal jsem na odpověď a šel za ní, sedl jsem si kní a chytl ji za ruku.
Theodor
Když Juss přišel hold jsem se zeptat co mu ta děvka chtěla, šel jsem k němu.
"Jussi?"
"Kvůli ní tady leží"
"Proč?"
"Vaše matka před několik let zabila našeho tátu a on nechtěla aby jsem se ani zahazoval"
Odešel jsem z pokoje i z celé nemocnice a jel k Bieberum domů, tohle přehnala kurva jedna. Když jsem dojel otevřela mi její mamka, ustoupila ode dveří a já jsem šel dovnitř.
"Je doma Jazzy"
"Je v obýváku"
Ale jsem do obýváku, seděla tam a vůbec nevypadalo že by ji to mrzelo.
"Ty jedna svině!Jak jsi mohla!"
"Vaše matka zabila našeho tátu!"
"Jazzy ale Theodor ani Chris za to nemůžou, ani neexistovali. Ano zabili, ale tvůj táta to přežil a pak když jsi se na rodila ty ho zabila no"
"Vidíš to?!"
"Ale on si za to mohl sám, dlužil ji peníze které do roka nezaplatil"
"Stejně jsem ráda že možná zhebne"
"Co je s Chris?"
"Vaše dcera ji dvakrát střežila do ramene a vyhrožovala že jestli neublíží Justinovi zabíje ji"
"To jsi neudělala"
Bouchli dveře, pak přišel Juss zničený.
"Měla zástavu srdce patnáct minut ale zachránili ji"
"Dobře ji tak"
Její mamka k ní přišla a dala ji facku.
"Jo a jestli umře věř že ta tebou přijdu a vystřelim ti mozek z hlavy!"
Utekla a já šel zpátky do nemocnice, když jsem tam přišel táta mi řekl že když Juss odešel zhoršila se, ale že když tu je tak se o něco málo zlepšila. Ale já chci aby se probudila.
"Sestřičko, pamatuješ jak jsem tě hodila do bazénu a utíkal jsem před tebou? Pak jsi mi skočila na záda a byl jsem taky od vody. Pak jak jsem s tebou skočil do toho bazénu? Nasmali jsme se u toho spolu a naši si mysleli že jsme utekli z psychiatrie že jsme blázni."
Šel jsem domu se vyslat, zítra je škola.
Ráno
VVzbudil jsem se, udělál jsem hygienu a šel do kuchyně, tak jsem si vzal jablko s vydal jsem se do školy. Ve škole mě oslovila jedna holka jestli nevím kde je ředitelka, řekl jsem ji cestu a šel jsem do třídy. Že zvonění přišel přišel ředitel s tou holkou, vypadala jako děvka.
"Tohle je vaše nová spolužačky, tak se kní chovejte hezký"
Odešel.
"Tak se nám představ"
"Jsem Izabela ale klidně mi říkejte Bela, přistěhovali jsme se s itálie"
"Posat se tam kde je místo"
Místo byli vedle mě a Justina,ale ten se zvedl a šel si sednout ke mě, asi sni sedět nechtěl. Šel jsem na oběd, sedl jsem si ke stolu a ke mě si sedl Justin, potom i ta nová holka.
"Co tu chceš"
"Jeho"
"Tak si ho vezmi"
"Děláš si prdel Theo?! Moje lasla leží v nemocnici a já se budu zahazovat s touhle děvkou?!"
Ta holka si mu sedla na klín a políbila ho chvíli spolupracoval ale pak se odtahl.
"Tohle nemůžu"
"Ona je v nemocnici, nedozví se to"
"Dozví řekl bych jí to"
"No a? Bude se ti to líbit"
Odstrčil jí od sebe a šel pryč, ona si sedla na mě.
"Vypadni že mě! S devkami nic nemám!"
"Prosím, už jsem dlouho nic a nikým neměla"
Odhodil jsem ji od sebe a šel do nemocnice, když jsem přišel na pokoj už tam byl Juss držel ji za ruku a brečel.
"Tvůj táta jí dal rok, potom ji odpojí už podepsal papíry"
Spadl jsem na kolena, jenom rok? Prosím až se moje sestřička probudí, prosím já to jinak nedám, potřebuji jí. Nechci o ní přijít je moje všechno, jediná ženská v mém životě, proč ji táta dal jenom rok? Proč nedal dva nebo tři? Ne on ji musí dát jenom podelany rok.
Sedl jsem si na postel a díval jsem se na můj poklad, trhalo mi to srdce, chci aby otevřela svoje oči ale to se mi asi nesplní. Lehl jsem si kní a pořád ji držel za ruku, hladil jsem ji po hřbetu ruky. Pak jsem s nedopatřením usnul, vedle mě milované sestřičky.
Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Syn mafiánky
RomantikKdyž Theodor zjistil že jeho máma je mafiánka, hned se nabídl že to za ní vezme tak se stál šéf mafie po své matce. Ale když se potom dozvěděl tu hroznou věc nechtěl uvěřit ale pak když mu to řekla i milující máma zhroutil se, to samé i jeho malá se...