Nemůžu

82 3 0
                                    

Hned jak to odřekl odešel, já čel po dvaceti minutách taky. Svlékl jsem se do boxerek a lehl do postele, ihned jsme usnul.

Chris 

Probudila jsem se, bez něho se nedá spát ale nesmím mu zavolat, je s Rose. Vzala jsem mobil a i když jsem nechtěla vytočila jsem jeho číslo, mobil jsme si přiložila k uchu. Po třech pípaní to zvedl. 

"Chris?"

Neodpověděla jsem, jako kdyby mi někdo sebral hlas. 

"Vím myslíš si že jsem sní, ale nejsem s Rose, ani bych nemohl. Miluji tebe a tak to i zůstane, vím že mě miluješ a děláš to jenom kvůli tomu že nemáš nohu, ale mě to nevadí. Miluji tě i bez ní, Miluji tě. Prosím Chris, já to bez tebe nezvládám.

"Nemůžu"

Tak to ihned típla, vím že by mě přemluvil, to jsme nemohla dopustit. Musí žít bez mě, prostě musí. Jelikož bylo léto, tak jsem si s těží oblékla šortky a tílko, sedla jsem si na vozík a jela jsem na zahradu do houpací sítě. Když jsem dojela ke síty, tak jsem se snažila dostat do sítě ale místo toho jsem spadla na zem. Rozbrečela jsem se, nesnáším tenhle život.

Z plných plic jsem zařvala, až jsem přilákala pozornost bratra i táty, oba ke mě přiběhli a objali. Moc dobře věděli že nechci zbytečná slova, že chci jenom objetí. Někdo mě vzal do náručí a odešel se mnou do domu, tam mě někomu předal. 

"Chobotničko, půjdeme na chvílí ven"

Zmohla jsem se jenom na kývnutí, někam se mnou šel a pak posadil, asi do auta. 

"Vozík nebude potřeba"

Zabouchl dveře a sám si sedl za volant, vyjeli jsme někam a já nevím kam. 

"Kam jedeme?"

"Na tu pláž na které jsme byli ani nepamatuji"

"Na tu pláž, na které jsi mi začal říkat chobotničko jenom proto že jsme měla mládě chobotnice"

"Ty si na to vzpomínáš?"

"Ano, na to se zapomenout nedá"

Justin 

Stojím v altánku, vše je připravené právě čekám na bráchu s Chris. Má jí sem odnést, doufám že to klapne jinak to je pak vše ztracené. Už jsem je viděl, Chris měla šokovaný výraz a pak něco říkala Bratrovi, zastavil se sní a něco jí říkal. Asi deset minut se tam bavili a pak se rozešel směrem ke mě, když tu byli dal Chris na židli, pusu do vlasu a odešel. 

"To je krásné ale zbytečné, tohle já nemůžu Justine."

"Od první chvíle co jsem tě viděl jsem věděl že jsi jiný, něco mě tobě táhlo ale já měl zákaz. Ale stejně jsme ho oba poručili a zamilovali se do sebe, jsem do tebe blázen Chris. Když nejsi se mnou šílím, když nejsi poblíž šílím, když tě mám v náručí šílím, když nemám tvé rty na mých šílím, když necítím tvou vůni šílím, když vedle tebe neležím šílím. A proto se tě a tady zeptám"

Klekl jsem si na jedno koleno, a vytáhl červenou krabičku kterou jsem otevřel.

"Vezmeš si mě?"

"Ano"

Navlékl jsem jí prstýnek a objal jí.

"A nechci slyšet, miluji tě a ty mě"

Políbil jsem jí, pak jsem se odtáhl a povečeřeli jsme. Pak jsem jel k nám do bytečku který jsem koupil, byl to jenom s přízemí aby se tam mohla Chris pohybovat. 

"To jsi koupil?"

"Ano, někde musíme založit rodinu"

Vystoupil jsem z auta a obešel jsem ho, vzal jsem Chris no náručí a šel dovnitř, rovnou jsem šel do ložnice. Položil jsem jí na postel, když jsem si chtěl sundat sako Chris si mě chytla a přitáhla do polibku. Asi vám nemusím popisovat jak to dopadlo. 

*****

Svalil jsem se vedle Chris a zhluboka jsme dýchali, přikryl jsem nás dekou a objal jsme jí. Pka jsme oba usnuli po výborném sexu.


Omlouvám se za chyby.

Tohle je předposlední kapitola tohoto příběhu, ještě nám chybí epolog.

Syn mafiánkyKde žijí příběhy. Začni objevovat