Dál jsem jí pusu do vlasů, usnul jsem s ní v mém objetí.
Chris
Ráno jsem vstala, udělala jsem si hygienu oblékla jsem si šortky a černé tričko. Šla jsem do mámy pracovny nebo do mé? to je jedno, trochu jsme kulhala protože mě to bolelo ale dalo se to. Sedla jsem si za stůl a začala jsem listovat papíry, otevřela jsem mámin notebook a tam začala hledat něco k těm papírům. Bingo, všechno jsem udělala, pípl mi mobil který mi oznámil novou zprávu na messenger. Byla to Rose, a to co napsala dalo se čekat, nic jsem jí na to neodepsala jenom si to zobrazila.
Je to strašpytel, mobil jsem dala na stůl a dál se věnovala své práci, dělám to poprvé ale jako kdybych to dělala už léta. Jde mi to a to moc dobře, moc dobře, obvolala jsem pár zákazníků co by potřebovali a domluvili jsme se že za dva týdny proběhne u mě ve skladu. Někdo vešel do místnosti ale já se dál věnovala dokumentech, které pro mě byli důležitý.
"Co děláš?"
Vzhlédla jsem a spatřila Justina, zbledla jsem obrazovku jsem okamžitě dala dolů aby nic nemohl vidět.
"Jen práci miláčku, copak potřebuješ?"
"Přišel jsem se podívat na té rány"
"Dobře"
Vstala jsem a šla si sednou na gauč který je dost daleko od stolu, takže nemlže vidět na ty papíry, obvaz sundal a podíval se mi na to. Pak to zase zavázal a sedl si ke mě, přitulila jsem se k němu, ale od mé práce ho chci držet dál jak to jen půjde.
"Co to je na práci?"
"Lásko od té práce tě chci držet dál, prosím věř mi že to dělám pro tvoje dobro"
Kývl, svoje rty dal na mé, spolupracovala jsem ale pak jsem se odtáhla.
"Nepůjdeme se nasnídat?"
"Udělal jsem lívance"
"Tys udělal snídani?"
"Ano"
Vstala jsem a šla do kuchyně, kde jsem si nabrala lívance a polila je javorovým sirupem, když jsme to snědla šla jsem si pro mobil a zpátky do kuchyně. Justin už tu nebyl, tak jsem ho šla hledat a nikde jsem ho nenašla. Tak jsem šla do pracovny, on tam seděl a koukal do papírů, notebook byl otevřený ale neví heslo. Když mě uviděl zamračil se, ale já byla naštvaná.
"Proč se hrabeš v mé práci?"
"Protože bych jinak nevěděl že jedeš v mafii, pro koho pracuješ?"
Musela jsem se usmát, nad tím jak si myslí že já pro někoho pracuji.
"Hochu, já pro nikoho nepracuji, Ben pracoval pro mojí mamku. Od její smrti pracoval pro Theodora, po jeho smrti pracuje pro mě. To samé mámy lidi, od mamky i po bratrovi smrti pracují pro mě brouku"
Justin
Jak mile to dořekla jsem položil papíry na její stůl a vstal jsem, už vím proč mě chtěla udržet daleko od její práce.
"Ty jsi šéfka mafie? nevěřím ti, to je hloupost aby holka vládla mafii. Nemá na to koule, a ani je nemáš ty"
"To se pleteš, mám na to koule, a i obchoduji."
"Přestaneš, nebo je mezi námi konec."
"Tak je tedy konec, a prosím odejdi!
Tak jsem odešel, nechci být zapletený v mafii, miluji jí ale mafie? tohle není nic pro mě. Přišel jsem domu a hned zalehl do postele, přemýšlel jsem co jsem vypustil z huby, kurva však ona se se mnou právě rozešla.
Co jsem to zase udělal, no seru na to stejně pracuje pro mafii, a zabila vlastního bráchu. Je šílená moc šílená.
O měsíc později
Jako každý den jdu do práce, přítelkyni nemám a ani nechci pořád miluji Chris ale jako kdyby po ní se slehla zem. Mám špatný pocit, jako kdyby se něco dneska mělo stát. Právě jsem vešel do nemocnice, jsem ředitel téhle nemocnice. Když jsem procházel kolem recepce zahlédl jsem Rose.
"Rose?"
"Justine?"
"Co tu děláš?"
"Za kamarádkou, co ty?"
"Vedu tuhle nemocnici"
"Omlouvám se musím za Chr.... za kamarádkou"
"Chris je tady? prosím řekni mi pravdu"
Jenom kývla a chtěla odejít ale já jí chytl za paži, snažila se vykroutit ale nepovedlo se jí to.
"Proč je tady?"
"Přišla o nohu"
"Jak to?"
"Ta rána na stehně se jí zanítila a nikdo neví proč, a ještě bys měl vědět že Theodor žije. Neumřel jak jsme si všichni mysleli, měl neprůstřelnou vestu a na ní umělou krev s Benem tohle naplánoval.
"Jaký pokoj?"
"100"
Odešel jsem na ten pokoj, za mnou byla hned Rose vešel jsem do pokoje a Chris na mě koukala zmateně, šel jsem k ní a koukl se pod deku. Opravu přišla o nohu, rozbrečel jsem se jako malé dítě.
"Můžu se zeptat proč necítím pravou nohu?"
"Přišla, Justine řekni to ty, já to nezvládnu"
"Chris, lásko, je mi to líto ale přišla. Přišla jsi o ní"
"Dobrý vtip"
Odkryl jsem deku, pak se na ní podíval brečela, strašně moc brečela.
"Jsme mrzák, kdo se o mě bude starat?"
"Táta"
"Od táty jsem se odstěhovala, stal se z něho alkoholik"
"Tak půjdeš ke mě, a nechci nic slyšet."
Jenom přikývla.
"Zítra už půjdeš se mnou, vzal bych tě hned pryč z nemocnice ale jsi po operaci"
"Děkuji"
"Jdu pracovat ale zítra ráno si pro tebe přijdu"
Tak jsem šel pracovat, než jsem se nadál už bylo čas jít domů, ještě jsem se stavil za Chris ale ta spinkala. Dal jsem jí pusu na čelo a odešel jsem domů, doma jsem se vysprchoval a lehl do postele. Měl jsem myšlenky na ní, moc jí miluji a vím že to sní bude těžký ale to zvládnu. Ale první pár měsíců bude hodně těžký. Potom jsem ihned usnul, s myšlenku na ní.
Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Syn mafiánky
RomanceKdyž Theodor zjistil že jeho máma je mafiánka, hned se nabídl že to za ní vezme tak se stál šéf mafie po své matce. Ale když se potom dozvěděl tu hroznou věc nechtěl uvěřit ale pak když mu to řekla i milující máma zhroutil se, to samé i jeho malá se...