Epilog

129 7 1
                                    

O několik let později

Justin 

Kráčel jsem po obchodě s mými třemi dětmi, utápěl jsem se ve svých myšlenkách do doby než mě jedno z mých milovaných dětí zatahalo za bundu. Koukl jsem se a byla to Kate, klekl jsem si na jedno koleno abych byl stejně velký jako moje holčička.

"Ano broučku?"

"Kde je maminka?"

"Kate, maminka je v nebíčku a dohlíží na nás"

"Kde máš brášku?"

Najednou mi nikdo skočil na záda, můj chlapeček.

"Edwarde"

"Ano tati?"

"Jdi dolů"

Když jsme vše měli nakoupeno šli jsme všichni čtyři domu, doma jsme vybalili nákup. Elijah s Kate šli koukat na pohádky a já sám zůstal s Debbie ty tři my po ní zůstali.

Kate s Edwardem  jsou dvojčata takže jim jsou sedm, no a Deb jsou teprve tři měsíce. 

Asi si říkáte co se s mou ženou Chris, po porodu Debbie jí vypovědělo srdce, nezvládla ten nátlak. Doktor říkal že věděla o riziku ale podstoupila to, porodila mi další holčičku ale chybí mi Chris. Nakrmil jsem Deb a dal jí spinkat, šel jsem za dvojčata sedl jsem si doprostřed. 

Když usnuli odnesl jsem je do pokojů, šel jsem do naši ložnice a vytáhl album, prohlížel jsem fotky a u toho brečel, moc mi chybí nebýt jich jdu za ní. Jediný co mě drží nad vodou jsou naše tři rozkošné děti, snažím se být nejlepší táta na světě, i když to jde s těží. 

"Miluji tě Chris, nikdy nepřestanu"

Pak jsem si lehl a usnul jsem. 

Theodor

Mám krásnou ženu, krásnou dceru co víc si přát? přál bych si zpátky sestru, moc mi chybí, jsem na tom špatně ale mí dvě holky mě dávají pomalu a jistě dohromady, táta se upil k smrti. Nezvládl přejít smrt Chris. 

"Lásko už vypadáš líp"

"Je mi líp, ale stále to bolí a strašně moc mi chybí"

"Tati my to zvládneme, jsme vtom spolu"

Udělali jsme rodinné objetí, miluji své holky.

Rose 

Po tom co jsem se dozvěděla že Chris umřela jsem se složila, do dneška jsem na psychiatrii nevzpamatovala jsem se že odešla jediná osoba která mě měla ráda takovou jakou jsme byla. Moc mi chybí.

"Chybíš mi Chris"

Jaxon 

Chybí mi chobotnička, mám manželku se synem a ty mi dost pomáhají. Jsme za ně rád že trochu vyplní tu díru v mém srdci.

"Lásko jak to že nespíš"

"Chybí mi chobotnička, moc mi chybí"

Objala mě.

"Všem chybí lásko, ale věř že nás měla hodně ráda."


Omlouvám se za chyby.

Tak a máme tu konec, konec tohoto příběhu, koukám že se líbil. 

Syn mafiánkyKde žijí příběhy. Začni objevovat