Napřáhl jsem se ale to si přede mě stoupla Chris a přilepila se mi na rty, spolupracoval jsem. Svoje ruce spojila na mým krkem občas zajela do vlasů a zatahala za ně což jsme jí vzdychl do úst, svoje ruce jsem dal na její sexy zadeček, vyskočila a nohy si obmotala kolem mého pasu.
Chris
Když jsem si všimla že odešla odtáhla jsem se od něho, pustil mě na zem šla jsem si sednout na postel do tureckého sedu.
"Už můžeš odejít"
"Chri...."
"Vypadni!"
"Co se se děje?"
"Vypsal jsi se sní, a už ti nevěřím to tvoje falešné miluji tě! kdo miluje nepodvede!"
Chtěl ještě něco říct ale pak to vzdal a odešel, vím že spolu nechodíme ale i tak to moc bolí, nejprve mi říká jak mě moc miluje a pak se vyspí s jeho ex. Moc to bolí, jedno vím od téhle chvíle ho nesnáším, vstala jsem s postele a šla za bráchou do jeho pracovny, když jsem tam přišla byl překvapený.
"Chci pro tebe pracovat"
"Chris ne"
"Proč?"
"Už jen to že jsi moje sestra a nechci o tebe přijít"
"Tak mi dej obchod s Bílým masem, vím že tobě se to protiví ale já cítím jako kdybych to měla v krvi po své mamce"
"Dobře, máš to mít ale jenom s tím! Drogy a ostatní budu mít já"
"Souhlasím kdy můžu zažít?"
"Až budeš mít v pořádku stehy"
S radostí jsem šla zpátky do pokoje, už jsem věděla kdo bude první, už se těším až budu mít stehy v pořádku.
O měsíc později
Dneska je den D, dneska začnu pracovat s bílým mase, dneska ke mě přijde Luk a já mu řekni složky s deseti jmény. Nikdo vešel do mého pokoje, kukla jsem se a byl to Luk.
"Ahoj Luku, ode dneška pracuješ pro mě, ne pro mého bratra. Nejprve vyhodíš Justina, jemu by se nelíbilo co mám v plánu s jeho Selenkou, tady máš složky s deseti jmény děvčat. Jedno z nich je i Selena Gomez, ano tu tam chci mít taky, do půlnoci až jsou všichni v kleci ve skladišti"
"Ano šéfko, jsi stejná jako tvá mamka byla by na tebe hrdá Chris"
"Děkuji Luky, jo a nezapoměn toho Biebera vyhodit ihned"
"Ano"
"Děkuji a můžeš odejít"
Už je to měsíc co jsem sledovala Justina, po dvou dnech začal chodit s ní, to ještě neví to nejlepší že ho podvádí. Už se těším na její výraz až mě uvidí v tom skladu, ta bude zuřit.
Justin
Jdu dneska na oběd s Lukem, chce mi něco říct tak jsme zvědav co mi chce. Když jsem byl u dveřích od domu tak jsem ještě zavolal.
"Lásko já teda jdu, miluji tě"
"Já tebe miláčku"
Odešel jsem z domu a mířil to do restaurace, když jsem tam došel už jsem ho viděl, sedl jsme si k němu.
"Už jsem objednal špagety a k tomu vodu"
"Díky, co jsi chtěl?"
"Nedělám to rád opravdu ne, ale už nepracuji pro Theodora ale pro někoho jiného. Justine je mi to líto ale musím tě vyhodit, mrzí mě to"
ČTEŠ
Syn mafiánky
RomanceKdyž Theodor zjistil že jeho máma je mafiánka, hned se nabídl že to za ní vezme tak se stál šéf mafie po své matce. Ale když se potom dozvěděl tu hroznou věc nechtěl uvěřit ale pak když mu to řekla i milující máma zhroutil se, to samé i jeho malá se...