Jutro:
Probudila sam se uz jak bol u predelu ledja. Nije ni čudo kad sam zaspala u dnevnom boravku, još u Joveljinom zagr... Ček, ček, ček, Jovelja i ja zajedno ležimo na kauču. Kad sam zaspala uopšte? Obučen je, to je dobar znak, alkohol nije udario u glavu.
Jovelja se probudio ubrzo posle mene, nije prošlo ni pet minuta.-Dobro jutro.
Rekao je bunovno sa šarmantnim osmehom na licu istežući se.-Dobro jutro.
Uzvratila sam i nežno spustila glavu na njegove grudi.-Danas nemam trening, niti bilo kakve druge obaveze, pa možemo zajedno u obilazak Frankfurta.
Prolazio je prstima kroz moju raspadnutu pundju.-Može, a posle možemo...
-Možemo kod mene.
Prekinuo me je u sred rečenice.Premišljala sam se nekoliko trenutaka, a onda pristala.
...
Bilo je fenomenalno, obišli smo toliko mesta danas, noge me ubijaju. Naravno, kao i obično, počela sam da kukam i da se žalim, kao malo razmaženo dete. Jovelja više nije mogao da me sluša pa me je podigao na ledja.
-Aloooo, spusti mee odmah!
-Aha, pa da te slušam kako kukaš tu još deset minuta hahahahaha. Lakše mi je ovako.
Ljudi su gledali u nas kao da smo ludaci, pa, ne greše.
Nosio me je tako još nekih 15ak minuta dok nije došao do ulice u kojoj živi.-Wie süß diese Kinder sind.
Rekla je neka žena svom mužu dok su prolazili pored nas. Oboje smo joj uputili iskren osmeh....
Ušli smo u predivno uredjen stan, očarana sam. Kako je samo svetlo ovde, ceo stan je većinom u prozorima što ja ovožavam. Pokazao mi je ostatak stana, a ono sto je mene najviše očaralo jeste njegova soba. Jedan deo sobe je bio samo u prozorima, noću zaspi, a jutrom se budi sa pogledom na grad. Uhvatio me je napad ludila, to se veoma često dešava, želim da igram, na primer valcer. Otišla sam u dnevnu sobu uzela daljinski i na tv-u našla neku muziku za valcer.
Prvo me je pogledao kao debila, a onda mi se pridružio.-Da li je dama za jedan ples?
-Vrlo rado gospodine.
U jednoj ruci je držao moju ruku, a drugom obavio oko struka. Plesali smo kao na balu, sve je bilo toliko lepo, kao u nekoj bajci.
...
Palo je mrak, ceo dan smo na moju inicijativu igrali drustvene igre i gledali filmove. Naglo je zahladilo, a ja sam obukla haljinu, divno.
-Spava mi se, idem kući.
Ustala sam i onda mi se zavrtelo u glavi. Malo je falilo da se prospem, srećom uhvario me je i uzeo u naručje.-Ne ideš ti nigde.
Baš mi se slošilo, možda bi bilo okej da večeras ostanem ovde. odveo me je u svoju sobu i spustio u krevet. Legao je pored i okrenuo se prema meni.
-Druga soba je puna stvari, jebiga, i večeras spavaš sa mnom.
Ustao je da bi mi dao neku majicu da ne bih spavala u haljini. Izašao je da se ja presvučem i da donese laptop. Dao mi je majicu da proslave titule, sreća pa mi je majica dosta duža, na meni izgleda kao spavaćica i ne vidi mi se donji veš. Nemam ideju šta bi sad nogli da gledamo, gledali smo dosta filmova sonoć i danas. Nisam dugo gledala Divergent, mogli bi smo to.
-Je l' ti bolje?
Ušao je u sobu sa čašom vode i laptopom.-Mhm.
-Ostaviću ti vodu ovde da ne moraš da ustaješ večeras.
Rekao je spuštajući čašu na noćni stočić.