-9-

4.3K 281 120
                                    

Bize hayretle bakan bedene bizde şaşkınca bakıyorduk.

***

Haneul : siz ne yapıyorsunuz?! Eun mi? Tae?

Tae'mi o tae'ye nerden tanıyorduki. Aynı sınıftada değildik.

Eun mi : sen onu nerden tanıyorsun?

Haneul hemen yanıma gelip beni kendine çekti ve sarıldı. Benden ayrılıp sevinçli gözlerle bana baktı.

Haneul : onu kim tanımaz okulun en popüler erkeklerinden hem siz niye birliktesiniz yoksa sevgilimisiniz? Yaşasın bari ben olamasamda kankam okulun popüler çocuğuyla sevgili!

O sevinçten dört dönerken ne diyecegimi şaşırmıştım bakışlarımı tae'ye çevirip birşey demesini söyledim. Tae ise bana yaklaşıp kulağıma fısıldadı.

Tae : ne diyeyim beni tehdit etti bende ona ceza vermek için eve götürdüm sonra suçsuz bulundu eve getirdim beni gülme komasına soktu. O yüzden bir bardak su içmeye geldim. Sonra bu oldu. Şapsalmısın sen!!

Eun mi : ben şapşal degilim peki ne diyeceğiz sevgili sanıyor bizi?

Tae : o zaman sevgili rolü yapacağız.

Eun mi : ıyyh senle sevgili rolü yapmak!!

Tae : başka çaren yok! Sanki ben seninle sevgili rolü yapmayı çok istiyorum o kadar güzel kız varken senin gibi tipsiz ıyy.

Eun mi : yha pislik bir sus yaa! Pekala sadece bir rol yapacağım.

Dedim ve haneul'un yanına gittim.

Haneul : ne oldu onunla ne konuştun?

Eun mi : hey dur herşeyi anlatacağım ama bundan kimseye bahsetmek yok. Ben tae ile sevgiliyim.

Haneul : tamam söz kimseye söylemeyeceğim. Ama nasıl tanıştınız anlatsana?

Off ne anlatacağım şimdi ben...

Eun mi : tae anlatsın.

Dedim ve tae'ye baktım. O ise niye ben ya bakışı atıyordu. Tae'ye mal mal gülmeye başladım uydursun bir yalan. Tae ise yan bir gülüş atıp yanıma geldi ve kulağıma fısıldadı.

Tae : sen istedin!

Eun mi : hı?

Tae duvara yaşlanıp konuşmaya başladı.

Tae : yağmurlu bir gece idi. Eun mi okuldan eve dönüyordu ama yağmur yağdığı için kısa yola girmişti. Orda bir sürü serseri vardı ama o bunu bilmiyordu, yürümeye devam etti.
Ama karşısına 7-8 tane serseri çıktı. Kurtulmaya çalıştı ama o güçsüz kolları, o adamları geri çekmeye yetmiyordu. Şans eseri oradan geçiyordum ve onları gördüm ve gidip hepsini dövdüm, yere serdim. Daha sonra eun mi korkudan kucagıma bayıldı. Onu evime götürdüm yatağıma yatırdım. Bende tam odadan çıkacakken bana seslendi ve gitmemem için bana yalvardı."lütfen gitme korkuyorum,beni yalnız bırakma" ediyordu bende kıramayıp yanına uyudum. Sabah uyandığımda beni izleyen bir eun mi vardı. Sonra onu gördüğümü görünce utandı ve kıpkırmızı oldu. Sonra mutfağa gittik yemek yedik sonra bana çok yakışıklı olduğunu söyledi. Bende teşekkür ettim. Sonra benden numaramı istedi ilk başta vermedim ama ısrar edince vermek zorunda kaldım. Işte böyle böyle buluşmaya başladık sonra beni sevdiğini söyledi. Sonra sevgili olduk işte.

Oha yalana gel be rezil ettin beni tae!!! ama ben bunun hesabını sana sorarım. Tae'nin yanına gidip ona Haneul farketmeden vurdum.

Tae evden gidince bende soru yağmuruna tutulmamak için uykum olduğunu söyleyip odama çıktım ve gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim. Sabah uyandıgımda rutin işlerimi halledip hanneulla okula gittik. Okula girdigimde tae ve arkadaşları bana bakıyordu. Onlara ne bakıyorsunuz oglum bakışı atıp sınıfa çıktım.

Darling WampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin