-28-

2.9K 206 173
                                    

Okula geldigimizde tae arabayı durdurmuştu. Ben tam arabadan inecekken tae nin konuşmasi ile durmuştum.

Tae: eun mi şey..

Eun mi: ney?

Tae: of boşver yok bişey.

Eun mi: pekii.

Dedim ve direk arabadan indim. Onunla aynı ortamda bulunursam ona daha çok kapılabilirdim.. tae sanki bunu yapmamı beklemiyomuş gibi bakmıştı ama sonradan o da arabadan inmişti. İkimizde sınıfa gitmiştik. Ben sırama oturmuş boş boş etrafa bakıyordum. Ama o an gözüme sınıfa giren kız çarpmıştı. Bu kız o gün tae ile bankta oturan kızdı belki sevgilisi bu idi..

Kız direk tae nin yanına gidip... kucagına oturmuştu. Ben şaşkınca onlara bakan gözlerimi hemen çekip önüme dönmeye çalıştım..

Kız: sevgilim günaydın

Tae: günaydın sevgilim.

Kız: sevgilim sana bi süprizim var

konuşmlarını duymak istemiyordum çünkü her sevgilim kelimesini duydugumda kalbim birdaha parçalanıyordu. Kulaklıgımı takıp ve müzik açıp pencereden dışarı bakmaya başladım.. onun sevgilisi o kızdı işte ben burda boşuna tae nin beni sevmesini bekliyorum..

Kız sınıftan çıktıgında kulaklıgımı çıkartıp son kez tae ye baktım gülüyordu. Mutluydu sevgilisiyle.
Hemen önüme döndüm ama dönmez olaydım gördügüm şey ile gözlerim kocaman açılmıştı. Sınıfa giren hoca ile birlikte o kızda içeri girmişti. Tae nin sevgilisi.

Hoca: günaydın çocuklar.

Sınıf:günaydın.

Hoca: çocuklar aramıza yeni bi ögrenci katıldı. Hadi kızım kendini tanıt sınıfa.

Jisoo: (arkadaşlar blackpinkteki jisoo degildir yazarınız sadece isim kıtlıgı yaşadıgı için bu ismi kullandı:) merhaba ben jisoo. Umarım iyi anlaşırız.

Konuşurken tae ye bakarak sırıtıyordu tae de ondan farksız degildi o da ona bakıp sırıtıyordu. Desene aşklarını gözümün önünde yaşayacaklardı. Off bunlarıda mı görecektim ben yha..

Hoca: neyse jisoo hadi istedigin yere otur.

Jisoo direk tae nin yanına oturmuştu. A dur bi ses duydum galiba "çıt ya da pat" tarif edilmesi zor ama kalbimin parçalandıgını anlayabilecegim kadar kolay..

Hoca dersi işlerken ben derste resmen birbiri ile yiyişen ikiliyi görmezden gelmeye çalışıyordum.

Zil çaldıgında yerimden sinirle kalkıp koşarak sınıftan çıktım. Dersin başından belli tuttugum gözyaşlarımın akmasına izin verdim. Nereye gittigimi bilmiyordum ama kendimi okulun çatısında bulmuştum.

Yere oturup bacaklarımı sarkıttım binadan aşagıya.

Eun mi: belki bir ümit severdi ha? Belki bir ümit sevgili olabilirdik ha? Ama artık küçük bir umudum bile kalmadı tae be.. minik bir umut bile yok artık be..

Akan gözyaşlarımı silerken hemen yenileri yerini eksik etmiyordu. Kaç saat çatıda durmuştum hiç bilmiyordum..

TAE'DEN------

Tenefüs oldugunda eun mi sınıftan sinirli bi şekilde koşarak çıkmıştı. Bu aralar bi garipmi ne davranıyordu ne..

Neyse jisoo benim sınıfıma geldigi için ve yanıma oturdugu için mutluydum. Tenefüs boyunca jisoo ile konuşmuştum ders zili çalınca herkes sınıfa gelmişti fakat eun mi dışında. O nerdeydi ki? Belki zili duymamıştır diyip önüme döndüm ve derse odaklanmaya başladım tabii ki jisoo ya bakmaktan odaklanabilecegimi hiç sanmıyordum.

Ders bittiginde hala eun mi gelmemişti?? Belki bi işi vardır ha? Ama eun mi son dersede gelmemişti. Endişelenmedim degil. Nerdeydi bu kız? Jisoo ya dönüp konuşmaya başladım.

Tae: sevgilim benim bi yere gitmem lazım.

Jisoo: ama dersteyiz şuan sevgilim?

Tae: boşver hocanın dediginden bişey anlamıyorum zaten.

Jisoo: pekii o zaman kendine dikkat et ve bana mesaj at merak ederim seni sonra tamam mı?

Başımı olumlu anlamda sallayıp ayaga kalktım ve kapıya ilerlemeye başladım. Bide bu hocadan izin mi alacagım? Hah imkansız.

Hoca: hey nereye??

Tae: Sanane. Sen dersini işlemeye devam et ihtiyar.

Dedim ve sınıftan çıktım. Zaten bu okuldaki hiçbir ögretmeni takmıyordum ve onlarda bana karşı gelemiyorlardı.

Okul binasında koridorlara tek tek bakmaya başladım. Ama eun mi yoktu. Kızlar tuvaletinin önünde durmuştum.

Tae: burda olabilir mi acaba? Bakmadan bilemem degil mi?

Hiç kızlar tuvaleti oldugunu umursamadan içeri girdim. Ama bom boştu tuavelet.

Tae: of nerde bu kız!?

Artık fazla endişelenmeye başlamıştım. Tuvaletten çıkıp okul bahçesine indim. bahçeyin her tarafını turlamıştım ama yoktu burdada! Mühürde yokki onu kolayca bulayım Ya da tehlikede mi bileyim?

--------

Hıçkırık aglama seslerim çatıda yankılanırken bir kez daha birisini sevmemem gerektigini anladım. Zaten hayatım boyunca böyle olmadı mı? Ilkokul ortaokul lise de ne zaman nerde kimi sevsem acı çekmedim mi? Ne sandım gerçekten tae nin beni sevcegini mi?

Hayat ne zaman bana gülümsedi ki? Bi bana bencil bu hayat.. ama hayır benden daha kötülerinide yaşayanlar var ve onları hiç düşünemiyom bile benim kalbim bu kadarını bile kaldıramazken ya digerleri? Onların yaşadıkları?

Koca binadan aşagı baktıgımda "bu okul binası bu kadar yüksekmiydi be" demiştim. O an vücudum titremişti. Soguktan oldugunu düşünceksiniz degil mi? Evet ama hayır.. yani hem soguktan hemde....

TAE'DEN------

Galiba okulda degildi çünkü her delige bakmıştım. Hatta okulda bilmedigim yerleri bile keşfetmiştim onu ararken..

Ama o an bişi fark etmiştim..


swagMYoonGi yb senin için😉

Belki bu gece yine yb atarım😊😇 kendinize iyi bakın bye bye💜💙

Darling WampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin