Arabaya beni zorla bindirdikten sonra kendiside bindi.
Araba durana kadar ikimizde sessiztik.
Eun mi : tae! ben eve gitmek istiyorum senin bu yaptıgına resmen insan kaçırma denir.
Tae : evet öyle denir bir sorunmu var?!
Eun mi : ah kaba şey!!
Tae : korkmuyormusun benden?
Eun mi : tabikide korkmuyorum. Hah senden korkmak ne kadar komiksin sen yaa jsjszjs.
Tae yan bir gülüş atıp bana baktı.
Tae :Demek öyle. Pekala biz sana çok yüz vermişiz belli bunu hemen düzeltelim.
Tek kaşımı kaldırıp tae'ye baktım.
Eun mi : ???
Tae : ah bakma bana öyle ölecegini anlamış koyunlara benziyorsun.
Dedi ve gülmeye başladı. Dogrusu o ne demek istedi içime bir korku inmişti...
Eve geldigimizde öflemeye başladım.
Tae : öfleme yürü.
Dedi ve beni belimden ittirmeye başladı.
Tae : çok yavaşsın eun mi
Eun mi : Hah ben yavaş degilim sadece sen wampirsin diye baya hızlısın!
Tae : o zaman Sende hızlı olacaksın eun mi!
Eun mi : off çekil yaa cezaymış başımımı şişirmek senin cezan?!!
Eve girdigimizde bütün bts üyeleri buradaydı. Bu beni biraz korkutsada belli etmemeye çalıştım. Bunu anlayan jk bana dogru gelmeye başladı. Amacı beni rahatlatmakmı tabikide hayır daha çok korkutmaktı.
Jk : noldu eun mi seni bulamayacagımızı filanmı sandın? Yada bence bu kıza baya yüz gösterdik biz! Ne dersiniz biraz korkutalımmı onu?!
Dedi ve gülmeye başladı. Benim korkum kat ve kat artarken araya jhope girdi.
Jhope : rahat bırakın kızı. Bir daha hata yaparsa kızın.
Dedi ve beni kolumdan tutup koltuga oturdu. Yiaa cidden çok iyi birisisin jhope. Hem digerlerinden daha yakışıklısında.
Jin : öhöm öhöm.
Jin degişik sesler çıkartarak dikkati kendine topladı.
Jin : hm bencede jhope dogru söylüyor sonuçta ilk hatası bu.
Hm düşündümde jin oppada çok havalı yaa. Ama o degilde suganın bu sessizligine hayranım ben yaa. Çocuk filmlerdeki oyunculara benziyor.
Suga : neyse bende onlara katılıyorum.
Yaaa tahminlerimde yanlış degilmişim.
Rm : o zaman oylama yapalım kim eun mi'nin ceza almamasını istiyor?
Birden herkes elini kaldırdı üç kişi dışında bu üçlü jimin jk ve tae idi. Ayy zaten ben bu jk ve tae ye gıcıktım artık jiminde bunların arasında.
Rm : 4 kişiye 3 kişi. Eun mi ceza almıyorsun bu sefer affedildin.
Biranda sevinçten ayaga kalkıp o üçlüye döndüm.
Eun mi : aglayın ezikler...
Ne yaptıgım aklıma gelince hemen susup geri yerime oturdum. Diger 4 lüye dönüp konuştum.
Eun mi : şey pardon biran sevinçten oldu.
Dedim. Onlarda kafalarıyla onayladı. Kafamı yavasça o üçlüye çevirdim. Yandan yandan tiz tiz onlara güldüm.