Kapıyı açtığımda gördüğüm şeyle dona kalmıştım...
Eun mi : yanlış zamanda geldim galiba ben gideyim...
Dedim ve sessizce odadan çıktım. Oha lan gördüğüm gerçekmiydi. Tae ile kız bildiğin öpüşüyorlardı. O değilde ne ara kız eve geldi be... Ayy banane o beni ilgilendirmez yaa. Yatağa uzanıp gördüğüm şeyleri unutmaya çalıştım ama kolay değil onun evindeyken ıyy midem bulandı yaa.
Daha fazla düşünmeyi kesip uyudum.
Sabah gözlerimi araladıgımda etrafı süzdüm. Aklıma dün olanlar geldi. Kafamı sağa sola sallayıp yataktan kalktım. Bugün tatildi okul yoktu. Odadaki banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Off bide bu okul kıyafetleriyle yattım yaa...Üstümü düzeltip aşağıya indim. Tae etrafta yoktu ah kesin o kızla beraberdir aman beni ilgilendirmez şuan tek istediğim bu evden gitmek. Adımlarımı kapıya yönelttim. Elimi yavaşça kapı koluna götürdüm ama gelen sesle duraksadım.
X : hey sende kimsin ah şu dünkü izinsizce içeri giren kız.
Ah bu dünkü kız. Ayy o görüntüleri ben zar zor unutmuştum ama. Off neyse şuradan bir kurtulayım. Elimi tekrar kapı koluna uzattım. Ama yine gelen sesle duraksadım.
X : hey adın ne senin?
Eun mi : eun mi...
Ben bile sesimi zar zor duymuştum.
Tekrar elimi kapı koluna uzattım ama yine gelen sesle duraksadım.X : bu kadar erken niye gidiyorsun bugün tatil yemek falan yeseydin?
Ah evet acım ama eve gitmeyi daha çok tercih ederim.
Eun mi : teşekkür ederim. Aç değilim.
Dedim ve elimi tekrar uzattım ama yine gelen sesle duraksadım ama buda yani birden arkamı dönüp bağırmaya hazırlanmıştımki önümdeki kişi yüzünden neye uğradığımı şaşırmıştım. Bu tae idi.
Taehyung : bu kadar erken nereye?
Eun mi : sence? eve gideceğim ah sabahın köründe başka nereye gidebilirim sanki...
Dedim ve tekrar kapı koluna uzandım bu sefer konuşmalarına izin vermeden evden çıktım. Hızlıca yürümeye başladım ama arkamdan ayak sesleri geliyordu bu kişi tae idi. Daha çok hızlanmaya başladım ama o da hızlanmıştı yanıma varınca kolumdan tutup beni kendisine çevirdi.
Eun mi : napıyorsun bırak!!
Taehyung : seni ben buraya getirdim ve ben bırakacağım kaybolmanı istemeyiz dimi...
Dedi. Of kayıp onu takmadan yürümeye devam ettim arkamdan geliyordu. En iyisi takmamak.
Yoldan geçerken bana yaklaşan arabayı görmemle duraksamıştım bana doğru hızla geliyordu kaçmaya çalışsamda başaramazdım. Esen rüzgar hızla yüzüme vuruyordu. Saçlarım geriye doğru savruluyordu. Gözüm ise dolmaya başlamıştı. Hareketsiz şekilde arabaya bakıyordum. Korna sesleri kulaklarımı dolduruyordu. Tae Hızlı bir şekilde bana sarılıp köşeye çekti.
Şuan ikimizde sarılır pozisyondaydık korktuğumdan dolayı kollarım tae'ye sarılmıştı. Küçükken olanlar aklıma gelmişti. En iyi arkadaşım solji benim için hayatını feda etmişti. Bana araba çarpacakken beni kenara itip arabanın önüne geçmişti. O sesler o olaylar gözlerimin önünden sırasıyla geçmişti. Elimle kulaklarımı kapatıp beklemeye başladım. Yine hatırlamıştım o olayları... benim yüzümden, benim dikkatsizligim yüzünden kardeşim dediğim kişi ölmüştü...
Tae bana sardığı kollarını yüzüme götürmüştü. Endişelenmiş gibi bir hali vardı. Solji gibi...
Tae : iyimisin eun mi?
Eun mi : o ö-öldü benim y-yüzümden...
Ağlamaya başlamıştım. Tae ise ne yapacağını şaşırmış gibi bir hali vardı. Keşke solji ile hiç arkadaş olmasaydım belkide ölmezdi şuan yaşayabilirdi. Ama o benim ile arkadaştı ve şimdi ise ölmüştü...
Başıma giren ağrıyla gözlerim kararmaya başlamıştı...
TAE'DEN____
Eun mi yolda öylece gidiyordu bende arkasından gidiyordum. Onu buraya ben getirmiştim ve ben götürmeliydim. Ama ona yaklaşan arabayı görmemle duraksamıştım. Evet hızlıydım ama nedense ayağım hareket etmeyi kesmişti. Kendime gelip eun mi'nin yanına koşup onu kenara çektim.
Sarılmıştım ona ağlıyordu ve aklına küçükken olan bir anı gelmişti. o an insanların hafızasını okuma gibi bir gücüm olmamasını dilemiştim ama onun aklına gelen herşeyi görmüştüm ve bu olaydan kendisini suçluyordu...
Napıcagımı bilmiyordum. Eun mi'nin bayılmasıyla onu kucagıma aldım ve hastaneye götürdüm.EUN MI'DEN____
Gözlerimi açtıgımda hastanedeydim. Aklıma olanlar gelince içimi bir sıkıntı sarmıştı. Ben düşünürken yanımda olan taehyung'u fark ettim. Bana degişik bakıyordu. Bakışlarımı ona odakladıgımda gözlerini kaçırdı.
Eun mi : yaa çok sıkıldım ben eve gidicem.
Tae : olmaz doktor gelsin ilk.
Eun mi : yha o gelene kadar akşam olur. Hmm sen gidip çagırsana onu yoksa ben giderim zaten çok sıkıldım.
Dedim ve ayaga kalkma numarası yaptım ve bekledigim gibi beni durdurdu.
Tae : sen dur ben giderim.
Eun mi : ah pekala.
Dedim ve geri uzandım. Tae odadan çıkınca beklemeye başladım... off iki saat geçti bu nerde kaldı. Gözüme çarpan tae'nin telefonuyla gözlerimi kıstım. Hmm acaba kurcalasammı yok ya banane ondan ama çok merak ettim ya. Hızlıca telefonu alıp açtım. Ama şifre vardı. Hmm acaba bu tae'nin şifresi nedir? Aklıma gelen herşeyi yazmaya başladım ama olmuyordu birden kapının açılmasıyla telefonu cebime koydum. Tae ve doktor gelmişti.
Eun mi : heleşükür gelebildiniz...
Tae : hıh bir kere erken bile geldik sadece doktorla birşey konuştuk.
Eun mi : aman banane neyse hadi gidelim.
Dedim ve ayaga kalktım. Tae beni eve bırakmıştı sonrada evine gitmişti ama nedense düşünceli gibiydi... aman neyse ben acıktım adımlarımı mutfaga yöneltip elime bardak alıp su doldurdum tam suyu içecekken gelen sesle bardagı yere düşürdüm.
Kaşımı çatmıştım çünkü bu ses cebimden geliyordu. Aklıma taehyung'un telefonu gelince elimle agzımı kapattım şimdi ne halt yiyecektim. Telefona baktıgımda jk arıyordu aha bu beni tanır olmaz açamam ama açıp hiç konuşmasam olur bence. Telefonu açıp beklemeye başladım.
Jk : alo?
Eun mi : ...
Jk : hey tae telefonu açtı birisi ama konuşmuyor.
Galiba jk ile tae konuşuyordu.
Jk : hey sen kimsin tae'nin telefonu sende ne arıyor konuşsana!
Bagırınca korkmuştum napıcaktım hemen telefonu kapatıp odama çıktım ve telefonu önüme koymuştum şuan telefonla bakışıyordum. Aramamışlardı yine acaba anladılarmı ama ordan burayı göremiyorlar ya yada ordan benim zihnimi okuyamazlar.
Hala telefonla bakışırken telefona mesaj gelmişti ama şifreden dolayı açamıyordum. Hmm ama merak ettim kafadan sayılar yazmaya başladım ama artık olmayacagını ümit ederek son kez denedim yine olmamaştı... ne dur bir dk açıldı cidden bulmuştum sevinçle mesaja baktım ama mesaj jk'tandı.