X: sana git dedi anlamadın galiba ha!?
Bu ses tae ye aitti... başımı önümde duran tae ye çevirdim.
chanyeol: off sanane bundan!
Dedi tae ye dik dik bakarken.
Tae: galiba birileri dayak istiyor ha?
Dedi alayla. Ben ise film izliyormuş gibi izliyordum onları.
Chanyeol tae ye biraz daha yaklaşarak sert sesi ile konuştu.
Chanyeol: istiyorsam ne yapacaksın ha?
Tae: ne mi yapacagım?
Dedi ve sert yumrugunu chanyeol'un suratına geçirdi. Sınıfın hepsi etrafımıza toplanmıştı. ben ise olanları izlemeyi bırakıp ayaga kalkıp onlara durmalarını söylemeye başlamıştım.
Eun mi: hey durun kavga etmeyin...
Beni dinlemiyorlardı bile. Ikisi birbirine girmiş yumruklarını havada uçuşturuyordu. Hala onları durdurmaya çalışacakken sınıfta ki kızların sıralarında toplanmış birlikte konuştuklarını duymam ile yerimde kalmıştım.
X:(sınıfta ki kızlardan birisi isim bulmaya üşendim djdhd)
Ah ne kadar da yüzsüz bu eun mi... ikisi de onu seviyor ve birbirleriyle kavga ediyorlar buda gelmiş ayırmaya çalışıyor.X:(başka bir kız) az ikisi de ona aşık ne kadar belli. Eun mi de bilmiyormuş gibi davranması ah cidden acaba ne sürtüklükler yaptıda kendine aşık etti bu iki yakışıklı erkegi...
Duyduklarım beynimde yankılanıyordu... onlar beni mi seviyordu? Ben sürtüklük yapmıyorum! Yapmamda.. bir erkek için asla yapmam...
ellerimi sıkmıştım sakin kalmalıydım... böyle birşey yoktu olamazdı... daha fazla sakin kalamazdım... ah hala orada dedikodumu yapmaları ve duymadıgımı mı sanıyorlar?
Tae ve chanyeol kavgalarına devam ederken bende kızların yanına gitmiştim. Dedikodumu yapan kızın hızla saçını tutup konuşmaya başladım.
Eun mi: sen ne diyorsun lan!?
Kız aniden onun saçını tutmam ile şaşkınlıktan ne yapacagını şaşırmıştı...
Eun mi: konuş lan! Konuş! Az önce ne diyordun ha!? Duymadıgımı mı sanıyorsun ha!?
Ben hala onun saçını çekerken kızın arkadaşları beni kollarımdan tutarak yere ittiler.
X: evet duyduklarını dedim! Ne? Niye bu kadar kızdın ha!? Yalan mı dediklerim? O iki erkekte seni seviyor ve sen bunu bilmiyormuş gibi davranıp hava atmaya çalışıyorsun! Sürtük oldugunu kabul et hadi!
Onlar beni seviyor olamaz. Tae benden nefret ediyor chanyeol sevmiyor sadece gönül eglendiriyor her kıza yaptıgı gibi... ama bu kızlar benim, onların beni sevdigimi zannettigimi ve onlara hava atmaya çalıştıgımı söylüyorlar kısaca sürtük diyirlar bana...
Ben bu sözleri hakketmiyordum... gözlerim yavaştan dolmaya başlamıştı ama aglamamalıydım bu kızlara haddini bildirmeliydim...
X: noldu cevap vermedin seni sürtük?
Dedi alayla. Sinirle yerden kalkıp kıza vurmaya başladım ama arkadaşları beni tuttugu için vuramıyordum...
Eun mi: bırakın beni! Öldürecegim kızım seni! Bırakın dedim lan!!
Kız alayla gülüp bana yaklaştı.
X: ah seni sürtük bagırmayı kes!
Dedi ve elini kaldırıp tam bana vuracakken eli havada kalmıştı.
Ah hayır elini tutan yoktu ama vuramıyordu.
X: ah elim hareket ettiremiyorum... lanet olsun bu da ne yah!?
Gözlerim tae ye kaymıştı o wampirdi ve onun özel güçleri vardı... acaba o mu yaptı?
Tae ye baktıgımda gözleri renk degiştirmeye başlamıştı.
Ah lanet olsun bunu kimse görmemeliydi...
Kolumu tutan iki kızı itip tae'nin yanına koştum.
Tae sarılıp gözünü kimsenin görmemesini saglamaya çalıştım. Chanyeol ise yerde acı ile kıvranıyordu.Kızın eli düzelmişi ve yanıma gelmeye başlamıştı. Ama buraya gelmemeliydi. Tae nin gözlerini görebilirdi.
Hızla ayaga kalkıp tae'ninde
Kolundan tutup sınıftan koşturarak uzaklaşmaya başladım. Boş bir koridara geldigimizde durup nefes alışverişlerimi düzeltmeye çalıştım.Duvara yaslanıp saçımı geriye attım.
Eun mi: ah lanet olsun az kalsın görceklerdi gözünün renk degiştirdigini...
Tae ye baktıgımda ise sapa saglam önümde duruyordu.tabi dudagı ve kaşı kandı hala. Tabi wampir oldugu için yaraları hemen iyileşmişti.
Tae bana yaklaşıp konuşmaya başladı.
Tae: sen iyimisin?? Sana bulaştıklarını ilk fark edemedim chanyeol yüzünden.. sana vurdumu o sürtük??
Eun mi: ah cidden bunu boşverde ne diye chanyeol ile kavga ediyorsun ki!? Bak az kalsın herkes ögrenecekti siz wapirlerin var oldugunu! Gözlerin renk degiştirdi yah! Bu biz insanlarda normal karşılanan bir durum degil tae! hadi gözlerini boşver ya yaraların onların önünde kapansaydı ha!? O zaman ne yapacaktın?? Ve bir wampir ile kav...
Sözüm bana sarılması ile yarım kalmıştı.
Tae: tamam sakin ol...
Nasıl sakin olabilirdim yah! Onun wampir oldugunu ögrenebilirlerdi ve bu durumda o nasıl bu kadar sakin olabiliyor yah...
Hem o kızların öyle demesi buna hiç sakin kalamazdım...Tae benden ayrılıp kaşlarını çattı.
Tae: o kızlar ne dedi ki?
eun mi: şey boşver.
Onun yanında bunları düşünemezdim.
Eun mi: neyse chanyeol da wampir zaten yaraları iyileşmiştir bile bu sayede müdüre gitmek zorunda kalmazsınız.
Tae ye baktıgımda hala kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.
Tae: konuyu degişme. o kızlar ne dedi dedim!? Ha bari söylemiyorsun düşünmemeye çalışma o zaman bari de ne oldugunu bileyim?
Ah o olayı düşünmedigim için ne dediklerini bilmiyordu...
Eun mi: öhöm öhöm birşey dedikleri falan yok herneyse ben gidiyorum.
Dedim ve hızla yanından ayrıldım. Az daha bu olayı düşünmemeye çalışırsam beynim patalayabilir çünkü...
Bahçeye inmiştim. Boş bir banka oturdum. Ve düşünmeye başladım. O kızlar ne diye böyle düşünüyorlar ki? Yani hadi tek chanyeol deseler neyse dicemde tae ne alaka?...
Ah bunları düşünmek istemiyorum işte saçma saçma şeyler söyleyip duruyorlar zaten hep...
Zil çaldıgında sınıfa gitmiştim. Herkes hiçbirşey olmamış gibi sıralarında oturuyordu. Fakat o kızlar hala benim hakkımda konuşuyordu... onları takmayıp sırama oturdum...
Sonunda okul bitmişti. Çantamı alıp sınıftan çıktım. Okuldan çıkacakken birisi kolumdan tutmuştu. Ve beni kolumdan çekiştirerek okulun deposuna getirmişti...
(Acabaaa kimmm djdjjdjd yb de😉)_bts_monstax_ yb istedinn yaa işte attım😊 umarım begenmişsindir😘