Tae: eun mi sana birşey söylemek istiyorum...
Eun mi: hı? Söyle??
Tae tam konuşmak için agzını açmıştı ki geri kapattı agzını.
Eun mi: noldu söylesene??
Tae: şey bunu nasıl diyecegimi bilmiyorum aslında... nasıl sana söyleyecegimi bilmiyorum.
Bu da neydi şimdi ya?? Ne söylemek istiyor olabilirki??
Eun mi: direk söyle işte ne söylüceksen tae?? meraklandırma insanı yha..
Tae: yok yok bunu sonra söylücem boşver sen.
Eun mi: ah cidden şimdi de beni meraktan çatlatacak mısın yaniiiii???
İlk söylücem diyor meraklandırıyor şimdi de boşver diyor ya bu çocuk nasıl bi kafa yaşıyor yha?!?
Tae cevap vermeyince zorlamamıştım eninde sonunda söylerdi sonuçta...
Araba durdugunda eve varmıştık tam arabadan inecekken tae beni kolumdan tutup durdurmuştu.
Eun mi: noldu??
Tae: şey söylücem ama yarın tamam mı??
Eun mi: tamam.
Dedim ve yine arabadan inmeye yeltenmiştim ki beni yine durdurmuştu.
Eun mi: yine ne oldu??
Tae: şey teşekkür etmek istedim sadece.
Eun mi: ne için teşekkür ediyorsun??
Tae: eger sınıfta biraz daha kalsaydım herkes benim insan degilde wampir oldugumu ögrenebilirlerdi ama sayende bu olmadı.
Eun mi: ha o mu.. rica ederim. Neyse gitmem lazım uykummm var uyucam hemen hem hemen uyuyayım ki yarın olsun ve senin şu söyleyemedigin şeyi ögreneyim.
Dedim gülerek ve onun cevap vermesine izin vermeden arabadan indim ve eve girdim. Tae de evine gitmişti.
Saat baya geç olmuştu. Hemen pijamalarımı giyinip yatagıma uzandım. Ve uyumaya tam hazırlanmıştım ki lanet olsun çalan kapı buna engel olmuştu.
Eun mi: off kim geldi yha gece vakti!?!?
Hiç yataktan kalkmayıp ve umursamayıp uyumama geri döndüm. Yani kısaca sıcacık yatagımdan kalkmaya üşendim.
Kapı hala çalıyordu. Ama ben umursamamaya devam ediyordum... yastıgımı kafamın üstüne koyup kapının sesini duymamaya çalıştım. Ve işe yaramıştı da.
Ses kesilmişti. bende yüzümde zafer gülümsemesiyle gülerken odamın camı açılmıştı. Evet evet yanlış görmüyordum camdan birisi içeri giriyordu. Odanın ışıgı kapalı oldugu için o kişinin kim oldugunu göremiyordum.
Tam çıglık atmaya hazırlanmıştım ki bu kişi hızla yanıma gelip eliyle agzımı kapatmıştı. Bende çırpınmaya onu geri itmeye çalışıyordum Ama baraşızlıktan başka birşeyi beceremiyordum.
En sonunda agzımda olan elini ısırdım. Bu işe yaramıştı. Elini çekip bagırmaya başlamıştı.
Tae: ahh!! Ne yapıyorsun be!?
A-ama bu tae idi?? Ne yani tae miydi gelen?? Onun mu elini ısırmıştım??
Eun mi: yha sen miydin tae?? Off korkuttun beni!! Oh canıma degsin elinide ısırdım.
Gülmeye başlamıştım ama tae sadece göz devirip konuşmaya başlamıştı.
Tae: evet ben geldim! Ve sanki wampir olan sensin yha beni ısırıyorsun!!! Off bide bütün dişlerini geçirdin elime yhaa