Bütün gün tae'nin peşinde koşmuştum. Beni o kadar çok korkuttuki o wampirle birdaha karşılaşırsam diye tuvalete bile gitmemiştim. En önemlisi de bunun peşindeyim diye herkes sevgili olduğumuza daha çok inanmıştı.
Yorucu bir okul gününden sonra eve gidiyordum. Ama arkamdan gelen adım sesleri gerilmeme sebep oluyordu. Duraksadıgımda gelen adım sesleride durmuştu. Bir adım attım ama o da bir adım atmıştı. arkamı dönmeye karar verdiğimde o çoktan arkama gelmişti. Ensemde hissettiğim nefesle kalbim hızlanmıştı.
Kısık sesimle o wampir olmamasını diliyordum. Hatta gözümden yaşlar bile süzülmeye başlamıştı. Ama gelen kıkırdama sesiyle sinirlenmiştim hızla arkamı döndüm.
Eun mi: taehyung sen ne yaptığını sanıyorsun?!!
Tae: Ama jsjsj nasıl kkk korktun jsjsjs
Gülmekten zar zor konuşuyordu. Ben ise çok korkmuştum o ise baya sakindi. Ama ben sana bunu ödetirim tae.
Eun mi: pislik!
Dedim ve göğsüne vurdum. Hızla eve doğru yürümeye başladım o ise peşimden geliyordu. Sinirle durduğumda o da bana çarpmıştı.
Eun mi: Beni mi takip ediyorsun?!
Tae: Evet.
Eun mi: Tanrım kafayı yiyecegim nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun yaa!! Daha yeni tanıştığım bir wampir tarafindan mühürleniyorum hadi bunu da geçtim hiç yüzünü bile görmediğim bir wampir yüzünden korkuyorum. yha bir daha karşıma çıkarsa ben ne yapacağım her anımı seninle geçiremem ya şimdi ne olacak. Tabi sen hep kendini düşün birde gel beni daha çok korkut kafayı yememem için bir sebep söyler misin bana ya?!
Tae tek kaşını kaldırdığında ciddileştiğini anladım ki zaten bu durumda böyle olması gerekiyordu bu rahatlık bu güven nereden geliyor ya ben burda korkumdan arkama bile bakamıyorum...
Tae bana yaklaşmıştı. Elini omzuma koymuştu. Hafifçe kıyafetimi omzun gözükecek kadar açmıştı ben ise hızla atan kalbimi düzene almaya çalışıyordum.
Tae: bak burada ne var MÜHÜR! Ben seni mühürledim. Hiç kimse benim mühürledigim kişiye ne dokunabilir ne de onu korkutabilir.
Dediği şeyler beni hem şaşırtmıştı hem de rahatlatmıştı. Ama kalbim durmak bilmiyordu. Neden bu kadar hızlı atıyordu?...
Ben sessiz kalma hakkımı kullanmıştım. O ise açtığı omzumu yavaşça kapatmıştı.
Tae: şimdi seni eve ben bırakacağım ondan takip ediyorum hadi yürü.
Dedi ve ellerini cebine koyarak yürümeye başladı. Ben ise arkasından bakakalmıştım. O bunu farkettiğinde duraksadı.
Tae: seni eve kucağımda taşıyarak mı götürmemi istiyorsun?
Eun mi: ha? Şey hayır.
Dedim ve arkasından yürümeye başladım. Kalbim hala hızla çarpıyordu sanki benim inadıma hiç olmadık zamanlarda hızla çarpıyordu. Elimi kalbimin üstüne götürüp yavaşça vurdum yavaşlaması için ama durmuyordu taehyung bunu fark etmiş olacak ki bana dönüp kıkırdamıştı. Ben ise utancımdan yerleri boylamıştım. Eve varana kadar ikimiz de konuşmamıştık.
Tae: ee hadi gir eve orayadamı ben götüreyim seni?
Eun mi: yok sagol beni eve b-bıraktıgın için.
Utancımdan dogru düzgün bile konuşamamıştım. O cevap vermesede gülümsemişti. Bende el sallayıp hızla eve girdim. Kapıyı kapatıp delikten bakmıştım. Hala buradaydı. Neden gitmiyorduki? Off aman banane! Beni ilgilendirmez. Kapıya yaslanıp büyük bir iç çektim. Tekrar baktıgımda gitmişti.