《~~Özet~~》
Eun mi: sıçayım sanada! Anılarınada! Pislik! Şerefsiz bırak beni!!Kendimi tutamayıp bağırmıştım.. galiba ölümümü kendi ellerimle yazmıştım bu hata ile..
Taetae sinirle bana bakıp başını yere eğip yana çevirmişti. Ve alayla sinir bozucu bir kahkaha atmıştı. Onun kahkahası beni cidden korkutuyordu.
Taetae birden ciddileşip başını kaldırdı ve gözlerini gözlerimin içine dikti ve sert ses tonu ile konuşmaya başladı..
Taetae: burayı fazla özlemiş olmalısın asi prensesim.
Dedi ve bu kafes gibi olan yerden çıkıp, kafesin kapısını kilitledi. Hızla kapıya koşup açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi..
Eun mi: aç lan kapıyı şerefsiz! Pislik!
Taetae: şşt sessiz ol prenses.
Dedi ve odadan çıktı. Çaresiz hissediyordum.. fazla çaresiz.. kendi hayatında bile ne olup olmadığını bilmeyen kız kadar çaresizim.. ben ne yaşadım geçmişte? Ve ikinci kez hayata nasıl geldim?
Herşey saçma geliyordu ama herşeyde gerçekti.. normalde olsa yalan derdim.. "insan ikinci kez doğar mı yha? Ne kadar saçma, anca filmlerde olur bu" derdim, derdim ama herşeyin gerçek olduğu kesindi.. hernekadar inanmak istemesemde, inanmakta güçlük çeksemde, olayları tamamen kavrayamasamda herşey gerçekti..
Belkide ben bile yalandım, ama bu olaylar, wampirler gerçekti.
Biz insanlar wampirleri, hayaletleri, canavarları ve daha çogu şeyi sadece bir hayalden ibaret sanarız.. sadece masallarda olur deriz. Pekii ya hepsi gerçekse??
Belkide bazı hayal sandığımız şeyler gerçektende var.. sadece onlar kendi aleminde, biz kendi alemimizde. Dünya kanunuda bu değil mi? İnsan, hayvan, bitki. Ama ya başka canlı türleri varsa? Wampirler gibi? Biz insanlar herşeyi bilemeyiz ya? Bilim, teknoloji bize herşeyin cevabını doğru veremez ya?
Belkide herşey.. bütün dünya yalandan ibaret? Belkide tüm yaşananlar sadece yalandan ibaret? Bir gün uyuyacaksın.. uyandığında farklı bir yer.. farklı bir hayat.. farklı bir boyutta olacaksın..
Belkide şuan benim gibi ikinci kez hayata geldiniz sizde? Bunu bilebilir misiniz siz? Ah hayır.. bende daha yeni öğreniyor, yeni yeni inanmaya başlıyorum..
Belkide biz yalan diye bahanelerimizin arkasına sığınırken, belkide biz bir yalanın içinde yaşıyoruzdur?
Belkide şuan yaşadığın hayat, senin hayatın değil.. senin asıl gerçek hayatın değil.. bunu kimse kanıtlayamaz dimi sana? Ne bilim? ne teknoloji? Ne de şuan dersine girdiğin öğretmenin sana bu konu hakkında bilgi verebilir?
Çaresizce yere yığılan bedenim, demire yasladığım başım ile tae'ye baktım..
Biz inanmadık.. biz insanlar wampirlerin var olduğuna inanmadık.. pekii wampirlerin var olduğu gerçekken ya başka var olduğuna inanmadığımız canlı türleri varsa?
tae: düşünmeyi kes artık eun mi.. şuan önceliğin buradan nasıl kurtulacağın olmalı.
Düşüncelerimi yarıda kesen ses ile tae'ye baktım.
Eun mi: nasıl kurtulacağım hakkında pek bir bilgim yok..
O an susup, sırtımı demirlere yasladım ve bacaklarımı kendime çekip, başımı demirliklere yasladım. Burukça gülümseyerek konuştum.
Eun mi: sahi benim ne hakkında bilgim var ki?¿
Daha önce senin ile tanışmadan wampirlerin varlığı hakkında yalandır diyordum ama yanlış bilgi tae? Pekii ya sevdiğim adam benim düşüncelerimi okuyamıyor diye bir bilgim vardı bide.. fakat bu da yanlış bilgi tae?! Pekala insanlar ikinci kez doğmaz diye bir bilgim vardı, ama bu da yanlış bilgi tae! Ah.. hayatım pekii..?Gözlerimden bir damla yaş yanaklarımdan aşagıya doğru süzülürken gülümseyeme çalıştım..
Eun mi: b-benim.. benim hayatım baştan sona tamamen yalanken, nasıl bir bilgim olabilirki..?
Benim hayatım baştan sona yalandı! Belkide herşey yalandı.. aile dediğimiz şey yalandı.. insan dediğimiz, wampir dediğimiz, hayvan dediğimiz, herne var dediğimiz herşey yalandı..
Belkide bu dünya yalandı!
Yalandan ibaret insanlar,
Yalandan ibaret bilgiler, yalandan ibaret sevgiler,
Yalandan ibaret sözler, yalandan ibaret hayatlar,
Pekii ya bu dünyanında yalandan ibaret olmadığı ne malum??Belkide doğru dediğimiz herşey yalan, yalan dediğimiz herşey doğrudan ibaretti ama biz bunları karıştırmıştık..
ya da nasıl hayal etmek istiyorsak öyle kurmuştuk bu düzeni? Doğrular-Yalanlar bu iki şeyi birbiri ile karıştırarak en büyük hatayı yapmıyor muyuz zaten?Asıl doğru A iken, biz B yi yanlışı seçiyorduk.. asıl doğru C iken, biz D olanın doğru olmasını istediğimiz için D'yi doğru diye biliyorduk.. biz insanlar görmek istediğimizi görüyorduk, gerçekleri değil..
Eun mi: herşey yalan.. seninde söylediğin her söz yalan tae.. bana yalan söyledin.. sana olan duygularımı hor gördün.. bilmiyormuş gibi yaptın..
Kaşlarımı çattım o an.. yavaşca başımı çevirip tae'ye baktım..
Eun mi: sana olan duygularımı bilmene rağmen, sevgilin jisoo ile hep gözümün önünde durdun! S-sen cidden bunu yaptın.. b-ben ne diyeceğimi bilemiyorum.. artık ne düşüneceğimi bilmiyorum!!
Ayağa kalktım ve gözlerimi tae'nin gözlerine diktim..
Eun mi: sen yha, sen! Benim sevdiğim adam! Kalbime gömdüğüm adam.. Herşeyden çok mutlu olmasını istediğim, kendi duygularımı onun için hor gördügüm adam.. sen beni kandırdın..
Vücudum titriyordu.. ayakta durmakta zorluk çekiyordum.. kalbim acıyordu.. kalbim parçalanmıştı.. belki bu olanlardan daha çok bu yalan beni mahvetmişti..
Eun mi: sen beni kandırdın! S-sen.. sen kandırdın beni tae.. sen çok acımasızsın..! Ben sen mutlu ol diye duygularımı hiçe sayarken sen jisoo yu hep gözümün önünde tuttun!
Ayaklarım daha fazla ayakta duramıyordu. Bedenimi taşıyamaz hale gelmiştim.. kalbimden çok duygularımda parçalanmıştı..
Kendimi o an yerde bulmuştum.. gözlerim kapanmak için sanki bana yalvarıyordu.. kalbim "boşver daha bu hayatta gülemezsin boşuna heveslenme" diyor ve atışlarını yavaşlatıyordu..
O an ağzımdan bir kaç kelime dökülü verdi.. belkide bu kelimelerden başka bildiğim bir gerçek yoktu?
Eun mi: ...
***
İnstagram hesabında paylaşmadım bu bölümü yanii fragman olarak çünkü bir arkadaşım için (taetae Tae_E_9504 seninnnn için~♡) direk atayım dedim^^
Doğrusu bu kitapta pek instagram hesabıma bakan kişilerinde olacagınıda sanmıyorum ama.. herneyse bye bye~♡
Bol bol yorum yapın siz yprum yaptıkça yb yazasım geliyor^^
Şimdide gidip "Gizli Hayran-Park Jimin'e" yb yazacagım. Onu da okursanız sevinirim~♡
Ve GUCCIBOYSTAEHYUNG güzel yorumların için teşekkür ederim~♡