-22-

3.2K 227 163
                                    

Arkamı yavaşca dönüp, omzumda ki elin sahibine baktım...

Bu tanımadıgım bir çocuktu. benim yaşlarımda bişeydi .

Eun mi: ne var?

X: şey bankta uyuya kalmışsında ve galiba şuan okulda olman gerekiyordu o yüzden uyandırdım.

Bunu demesi ile hemen telefondan saate baktım gerçektende haklıydı şuan ikinci derse girmiş olmalıydım ben..

Eun mi: ah cidden kahretsin geç kaldım...

X: hey bende geç kaldım ve galiba aynı okuldayız?

Üzerindeki okul formasına baktıgımda aynı oldugunu anlamıştım başımı evet anlamında salladım.

X: şey ben geç kaldım o yüzden bisikletle gitçem istersen sende arkama bin daha fazla geç kalma?

O kadar samimi söylemişti ki reddetmemiştim hem zaten geç kalıyordum reddedemezdim yani.. yine başımı olumlu anlamda salladım.

Çocuk hemen yanındaki bisiklete bindi ve arkasına binmem için bana bakmaya başlamıştı. Bende çantamı sırtıma alıp çocugun arkasına bindim hemen.

Eun mi: teşekkür ederim.

Çocuk sadece gülümseyip bisikleti hareket ettirmeye başladı. Kısa sürede okula gelmiştik.

eun mi: şey tekrardan teşekkür ederim beni tanımamana ragmen bana yardım ettin.

X: rica ederim. Hm adım taemın.

Eun mi: bende eun mi.

Dedim gülümseyerek.

Taemin: o zaman artık tanışıyoruz dimi?

Dedi gülerek. Bende gülümseyip kafamı olumlu anlamda salladım.

Taemin: neyse hadi okula gidelim geç kaldık zaten eun mi. Okulumun ilk gününden geç kaldım.

Demekki bu okulda yeni idi bu çocuk..

Eun mi: dogru söylüyorsun ama kapıdan girdigimiz an güvenlik bizi görecek ve ceza verecek geç kaldıgımız için..

Dedim dudaklarımı büzerek çünkü bu yaşlı güvenlik elindeki sopa ile hiç acımadan bize vuruyor yada okulu turlatıyordu geç kalanlara.

Taemin: hm o zaman gel benim ile.

Dedi ve kolumu tutup okulun arka tarafına getirdi beni.

Eun mi: hey buraya neden geldik?

Taemin: duvardan atlıcaz okulun içine.

Şaşkın gözler ile ona bakmaya başladım çünkü benim bu duvarı atlamam imkansızdı.

Taemin: korkma yüksek degil o kadarda a galiba sen hiç atlamadın böyle bu ilk olacak. ama merak etme ben duvardan atlamana yardım ederim.

duvara baktıgımda korksamda o güvenlikçinin dehşetinden daha çok korkuyordum. Kafamı isteksiz ama olumlu şekilde salladım.

Taemin: şimdi ben çıkayım duvarı sonra seni çıkaralım.

Dedi ve duvarın üstüne tırmandı. Şaşkınlıkla ona baktım çünkü filmlerde ki havalı oyuncular olur ya onun gibi çıkmıştı. Rüzgarda estigi için saçları savruluyordu tam bir film havası gibiydi.

Kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimi bi yana bıraktım ve bana elini uzatan taemin e baktım.

Taemin: hadi elimi tut seni yukarı çıkaracagım.

Darling WampireHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin