Στήριξα το σώμα μου στο κούφωμα της πόρτας και έμεινα να τη κοιτάζω σαστισμένος. Φορούσε μονάχα ένα σορτσάκι με ένα αθλητικό μπουστάκι και είχε τα μαλλιά της ελεύθερα κάτω. Ήταν τόσο όμορφη και μπορούσα να διακρίνω κάθε καμπύλη του κορμιού της. Θυμόμουν κάθε εκατοστό και σημάδι που είχε, θυμόμουν τα πάντα από εκείνη την νύχτα που κάναμε έρωτα. Εκείνη την νύχτα που κατάλαβα πως αυτή ήταν η γυναίκα της ζωής μου. Εκείνη η νύχτα που ξεκίνησε η σχέση μας και η τελευταία νύχτα που την είχα αγκαλιά μου.
Όλα άλλαξαν τόσο ξαφνικά και δεν μπορούσα παρά να αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν είχα φερθεί αλλιώς τότε. Αν δεν έλεγα οσα είπα θα ήμασταν ακόμα μαζί; Αν την είχα κυνηγήσει τώρα θα παντρευόμουν; Όχι, αν την είχα κυνηγήσει δεν θα γυρνούσα να κοιτάξω άλλη γυναίκα. Πως θα μπορούσα άλλωστε από την στιγμή που είχα χαρίσει σε αυτή την καρδιά μου. Τι ειρωνεία. Την είχα χαρίσει μα ξέχασα κάτι. Δεν την πήρα ποτέ πίσω.
«Αλέξη;» Είπε και συνήλθα
«Α ναι, ήρθα να σου μιλήσω»
«Για ποιό πράγμα;»
«Θέλω να σου ζητήσω μια χάρη, ο Αχιλλέας είναι εδώ;»
«Όχι πήγε να δει κάτι»
«Ωραία τότε» είπα και εισήλθα με ένα μειδίαμα δίχως να πάρω την άδεια της
«Ε, δεν σου είπα να περάσεις!» Φώναξε καθώς έκατσα στο υπέρδιπλο κρεβάτι
«Δεν πειράζει, δεν θα σε απασχολήσω για πολύ»
«Για πες, τι είναι;»
«Έλα κάτσε δίπλα μου και θα σου πω» είπα και για μια στιγμή φάνηκε να δειλιάζει
«Εντάξει»
Προχώρησε αργά προς τα εμένα και με διστακτικές κινήσεις κάθισε από δίπλα μου. Τα μεγάλα μάτια της καρφώθηκαν πάνω στα δικά μου και ένιωσα τον εαυτό μου να χάνεται μέσα στο βάθος του χρώματος τους. Ήταν τόσο μεθυστικό αυτό το μαύρο, πάντα με μάγευε και χανόμουν στο βλέμμα της. Ένιωσα την καρδιά μου να χτυπάει γρήγορα, τόσο γρήγορα και δυνατά που φοβόμουν πως θα πεταχτεί έξω από το στήθος μου.
«Λοιπόν;» Είπε και ξεροκατάπια
«Θέλω να γίνεις κουμπάρα στο γάμο μου» είπα και πετάχτηκε όρθια
«Τι είπες;!»
«Θέλω να γίνεις-» ξεκίνησα να λέω αλλά με διέκοψε
«Σε άκουσα! Δεν χρειάζεται να το επαναλάβεις, απλά δεν ήξερα πως παντρεύεσαι»
«Κι όμως, στις δεκαέξι Ιουνίου»
BINABASA MO ANG
Το κορίτσι που αγάπησα
RomanceΔεύτερο βιβλιο. «Αλέξη;» Μια γνώριμη φωνή με σταμάτησε στην μέση του δρόμου. Μια φωνή που είχα χρόνια να ακούσω και δεν ήξερα αν ηταν αλήθεια ή απλά η ζωηρή φαντασία μου. Η καρδιά μου σφίχτηκε σαν άκουσα την γλυκιά μελωδία της χροιάς της. Δεν μπορ...