Έστρεψα το βλέμμα μου προς τα εκεί που ακούστηκε η φωνή και βρήκα την ελευθερία να στέκεται με δυο σακούλες ψώνια στα χέρια της. Η έκφραση του προσώπου της δήλωνε τρόμο με μια δόση απογοήτευσης. Το πάνω χείλος της έτρεμε πιθανόν από το εκνευρισμό ενώ οι σακούλες που κρατούσε, έπεσαν στο πάτωμα καθώς γονάτισε δίπλα από τον Αχιλλέα και τον βοήθησε να σηκωθεί,απομακρύνοντας τον από εμένα.
«Ποιο είναι το πρόβλημα σου;» Φώναξε με την φωνή της να τρέμει στο τέλος
«Αυτός το ξεκίνησε» αναφώνησα
«Α ναι; Τι; Σε προκάλεσε μήπως κιόλας; Σε ξέρω τόσα χρόνια Αλέξη ξέρω πολύ καλά πότε ξεκινάς εσυ κάτι και πότε σε προκαλούν»
«Στα αλήθεια αυτός με προκάλεσε! Μου έχωσε μπουνιά στο πρόσωπο!»
«Ναι γιατί μου είπες πως η μικρή δεν μου αξίζει» φώναξε από πίσω ο Αχιλλέας ενώ σκούπιζε με την άκρη της παλάμης του το αίμα που έτρεχε από τη μύτη του
Το βλέμμα της συνάντησε το δικό μου και με μονάχα λίγα βήματα βρέθηκε να στέκεται μπροστά μου. Έπιασε το μπράτσο μου και με τράβηξε πιο κοντά δίχως να πάρει τα μάτια της από εμένα.
«Είναι αλήθεια; Του είπες κάτι τέτοιο;» Ψιθύρισε
«Ναι αλλά να σου εξηγήσω-»
«Τι να μου εξηγήσεις;! Ε;! Τι;! Με ποιο δικαίωμα λες κάτι τέτοιο; Τι; Δεν μου αξίζει να έχω σχέση; Δεν μου αξίζει να βγαίνω με κάποιον σπουδαίο; Τι;!»
«Δεν είπα αυτό, σου αξίζει, σου αξίζει και με το παραπάνω. Αυτού όμως δεν του αξίζεις! Αξίζεις κάτι περισσότερο από έναν που παίζει του μάτι του»
«Τι εννοείς;» Ψέλλισε
«Όταν ήρθε εδώ και έκατσε να παραγγείλει, χάζευε την σερβιτόρα»
Έστρεψε το βλέμμα της προς αυτόν και μετά ξανά πίσω σε εμένα.
«Δεν πιστεύω λέξη από οσα λες, τον εμπιστεύομαι, δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο» υποστήριξε
«Μικρή δεν έχω λόγο να σου πω ψέματα, ο τύπος είναι γελοίος. Άκουσε με, θέλω μόνο το καλό σου»
«Από πότε ενδιαφέρεσαι για εμένα και την προσωπική μου ζωή; Δεν θυμάμαι να σε ένοιαζε πριν δυο χρόνια οπότε γιατί να σε νοιάζει τώρα;»
«Γιατί σε αγαπώ, μπορεί να φερόμουν αλλοπρόσαλλα τότε αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα σου έλεγα ψέματα για κάτι τέτοιο. Δεν θέλω να σε δω να πληγώνεσαι από έναν που δεν αξίζει μια»
YOU ARE READING
Το κορίτσι που αγάπησα
RomanceΔεύτερο βιβλιο. «Αλέξη;» Μια γνώριμη φωνή με σταμάτησε στην μέση του δρόμου. Μια φωνή που είχα χρόνια να ακούσω και δεν ήξερα αν ηταν αλήθεια ή απλά η ζωηρή φαντασία μου. Η καρδιά μου σφίχτηκε σαν άκουσα την γλυκιά μελωδία της χροιάς της. Δεν μπορ...