Este ora 03:00 cand un sunet strident ma trezeste dintr-un cosmar însă realitatea devine un cosmar mult mai mare,e liniste,sunt înconjurat de întuneric si de o liniste ce țipă in urechile mele,sunt scos din transă cand aud din nou cum niste farfurii se sparg apoi aud un scâncet de durere,sar din pat si ma îndrept spre usa si o deschid sunetul venea din bucătărie,fac pași mici simtindumi inima tot mai mica iar picioarele mi se inmuiau.Incremenesc in pragul ușii cand vad acea bestie stând în fața mamei,mama sta pe jos in genunchi cu mâinile pe față și plange înăbușit,raman blocat cu ochii ațintiți spre tot ce se întâmplă,il vad cum se apleacă spre ea si o apuca de par ridicandu-i față in sus,are fata plină cu sânge iar el apucă un cuțit și il ridica la nivelul gâtului ei,in acel moment mi-a crescut pulsul si simt nervii cum imi trec prin vene iar adrenalina se eliberează ceia ce ma face sa fug spre el si sa il smulg din fața mamei facandu-l să cadă pe podea,el se uita uimit la mine si incearca sa se ridice dar ii dau cu putere un pumn în față iar el se apuca de obraz,dar se ridică rapid si ma apuca de gât,devine din ce in ce mai greu sa respir iar totul incepe sa se întunece din ce in ce mai tare,il văd cum isi incordeaza maxilarul si ma strânge din ce in ce mai tare,simt cum capul va plesni de la sângele ce sa ridicat.Incep sa dau din mâini și gasesc cuțitul pe care il avea el in mana in urma cu cateva secunde il apuc strâns si din o lovitură cu toata puterea ii tai vâna principală.Imi revin după câteva secunde după ce imi recapăt respiratia,tot ce vad in jurul meu e o balta de sânge și trupul celui ce ii spuneam tată,cadavrul celui ce mi-a distrus viața,după ce examinez trupul palid îi închid ochii,apoi ma uit la mâinile mele ce erau la fel pline de sânge,abia atunci am realizat ce sa intamplat, am început să plâng și printre lacrimi aud vocea mamei, imi dau seama ca mama nu e nicăieri,ies din apartament si o văd lângă o vecina ce o consola iar ea ii povestea printre lacrimi si sughituri.Ma uit la ea dar apoi aud o sirenă de poliție în câteva momente o patrulă de poliție cu un medic in fața lor se îndreaptă spre noi,se întâlnește mai întâi cu mama iar ea ii spune ceva iar apoi arată cu degetul spre mine,medicul isi ridica privirea iar eu ma ascund in spatele ușii, sunt panicat nu stiu ce sa fac sa fug sa stau,cât timp m-am gândit medicul deschide ușa ma apuca de braț iar polițiștii intra înăuntru,incep sa ma zbat dar nu imi da drumul,trecem pe lângă mama si incep sa strig in urma la ea printre lacrimi dar ea se întoarce, de ce face asta?unde ma vor duce?ma uraste? De ce imi face una ca asta?
Mă bagă într-o mașină neagră,lângă mine se află un polițist ce se pare ca are grija sa nu fug,cum mi-am dat seama?Ei bine sa zicem doar ca am fost electrocutat de vrio 3 ori până mașină s-a oprit în fața unei cladiri imense,polițistul ma apucă de mana si ma trage dupa el mergând în spatele medicului ce mergea grăbit spre usa de la intrare.Vad un coridor imens luminat de câteva becuri ce pâlpâiau,merg in urma lui ,se oprește în fața unei uși mare si albe,pe care se afla o plăcuță ce scria "Psihologul spitalului de psihiatrie Maia Popescu" . Deci sunt in psihiatrie, vai ce mă bucur...
El deschide ușa dar se pare ca nu e nimeni,se întoarce la mine si imi spune:
- Până dimineață la 7 vei dormi aici,dimineață vom stabili unde vei sta pentru restul timpului.
- Bine,dar de ce ma-ti adus aici,nu am facut nimic rău am vrut doar să o apăr pe mama,apoi am vrut doar să îmi salvez viața,nu sunt vreun nebun,de ce sunt aici?
- Pustiule,ascultă, nu e treaba mea,viața niciodată nu e dreaptă. Eu fac doar ce mi se cere.
- Cât e ora?
- 4:30
- Bine
- Dimineață cand psihologul va veni iti va vedea dosarul va hotarâ soarta ta.
Mă întind pe canapeaua ce se vedea in lumina becului de pe coridor.Usa se închide iar întunericul si linistea imi dădeau senzația că trăiesc într-un coșmar nesfârsit din care nu mă mai pot trezi,până nu pun mâinile pe piept și calc pe lumea de dincolo..........................................................................
CITEȘTI
Suflet Negru
Mystery / ThrillerNu sunt un copil,nu sunt un adult,sunt un nimeni ce trece prin viață ca un fulg de nea prin furtună. Nimic nu e sigur. Nimic nu e veșnic...toate au în început și un final. După zi vine noapte. După râs vine plâns. După soare vine furtuna . Dupa bine...