"Învingătorii nu renunță, iar cei care renunță nu ajung învingători. " Asta imi spunea mereu Artur, la un moment dat devenea foarte enervant,însă acum realizez cata nevoie am de fapt de toate sfaturile și cuvintele lui. Uneori nu intelegem valoarea unor lucruri sau persoane până nu le pierdem și nu simțim nevoia de prezenta și sfaturile lor. Uneori ma gandesc cum era dacă venea cu noi,dacă scăpa și el...apoi imi amintesc din nou vorbele lui" Pe acest pământ nimic nu e veșnic,totul are început și sfârșit și doar timpul decide cand vine sfârșitul,după ce moare un pom,creste altul,după ce cade o frunză,va crește alta,ăsta e modul în care decurge viața, în timp ce cineva moare,altcineva se naște...nu trebuie să îți para rau pentru o pierdere,trebuie să te bucuri de ce iti oferă ea."
- Jack?Jaaack,ma auzi?
Vad o mâna ce imi trece prin fața ochilor și imi revin din transă.
- La ce te gândeai?
- Nimic important,poti continua sa imi povestești ce ai facut in acea seară la acea petrecere.
- Păi cum sa iti povestesc dacă tu nici macar nu mă asculți.
- Ba te ascult
- Serios? Ce am spus până acum
- Ca te-a invitat să vedeți un film la el acasă
- Și mai departe?
- Mai departe continuă tu.
- Oh,esti de groază (văd cum se uita la mine,apoi își urca ochii ăia verzi ca smaraldul în pod si răsuflă greoi)
- Eliza,Nu sunt de groază, doar ca ma plictisești deja cu astea,de ce te vezi cu băieți dacă ție îți plac fetele?
- Cred ca e foarte evident,gândește-te cum s-ar uita lumea la mine după ce s-ar afla ca sunt ... homosexuala
- Eu te-aș vedea la fel.
- Păi tu,dar ceilalți...crezi ca as putea sa mai stau lângă persoana care imi place dacă ar ști asta? Am impresia ca m-ar evita toată viața...
- Dar la acea petrecere v-ați drogat amândouă și v-ați sărutat.
- Da,dar ea crede că era un vis ciudat...
(Tristețea i se citeste pe chip,își dă o suvita blonda după ureche apoi își mușcă buza de jos amintindu-si probabil de acea seară,noi în acea seară ,la acea petrecere ne-am cunoscut)
- A fost o acea super petrecere ,iar noi ne-am cunoscut în cel mai ciudat mod.
- Da,ai turnat un întreg pahar de băutură peste capul meu pentru ce ai crezut ca eu ți-am pus mâna la fund.
(Râdem amândoi apoi ea continuă)
- Da,dar mi-am cerut scuze de o mie de ori apoi te-am luat cu mine în baie si ți-am spălat tricoul.
- Aha, dupa stăteai cu el sub uscatorul de mâini să îl usuci ...
- Erai extraordinar de serios,dar cand m-ai văzut pe mine cum încercam să îți usuc tricoul ai început să râzi iar după tine am râs și eu,apoi am făcut cunoștință și am aflat ca mergem la aceiasi școală
- Și ca sunt cu un an mai mare ca tine.
- Da da,ce pot sa zic,esti deja un mos,mos da cu un corp foarte sexy,păcat ca nu mă atrag băieții,oh și cu tipul ăla cu care stai tu în ultima vreme,roscatul ăla...cum il chema?
- Martin?
- Da
- Ce e cu el?
- Nu stiu,am tras uneori cu ochiul la voi și...te priveste cam ciudat
- Ciudat? In ce mod ciudat?
- Adică de parca te-ar plăcea...
- Tu crezi ca chiar ar putea să...ma placă
- De ce nu,dar tu îl placi?
- Nu stiu
- Cum așa
- Uneori am impresia ca sunt bisexual
- Woo,ce tare.
- Nu,nu e tare
- De ce?
- M-am culcat cu o fată iar acum imi place de un băiat,asta nu e normal
- Nimic nu e normal în ziua de azi,ia zi,ati facut voi doi ceva interesant?
- Am făcut un proiect,apoi am iesit in oraș după ne-am uitat la un film de groază apoi
- Apoi v-ați sărutat
- Nu!apoi am mers la o petrecere și ne-am cam îmbătat
- Și atunci v-ați sărutat.
- Nuuu! Taci și asculta ca altfel nu îți mai zic nimic.
- Bine,bine,nu mai scot nici un sunet.
- Bine,apoi am intrat in casa si am început să dansăm, după am căzut ambii jos iar Martin s-a ridicat și mi-a întins mâna dar a căzut iar peste mine ... și eram fața în fața, apoi el se uita la mine si imi zice ca vrea sa ma sărute, am incercat sa protestez dar el deja ma sarutase....apoi am plecat acasă și el stătea cu capul pe umărul meu,după am dormit la el...
- Da ce ati facut ma nebunilor singuri într-un pat?(se uita la mine cu o privire perversă și da din sprancene)
- Nu am făcut nimic,doar înspre dimineață m-a îmbrățișat prin somn și problema e ca nu mi-a displăcut.
- Aw,ce drăguț (si-a pus mâinile la obraji și a început să sară în sus )
- Nu,nu e drăguț.
- Ce? De ce nu?
- Din multe motive.
- Sa ghicesc,cel mai important motiv e ca e băiat?
- Nu,sau poate...nici nu stiu ce dracu se întâmplă cu viața mea.
- Oh,de ce e asa cruda viața asta a homosexualilor...(spune ridicandu-si mâinile în aer exasperata)
- Eh,ce să faci, nimic nu e asa cum vrem noi.
- Oh,e nasol rău de tot cand nu merge asa cum imi doresc eu.
- Mda, stiu sentimentul.bine,eu plec ca am fizica.
- Pa tocilar sexy ce esti tu
- Pa tocilara perversa ce esti tu
- Baaa,da ce eu nu is sexy(o aud strigând în spatele meu dar ma prefac că nu am auzit-o)
************************************
CITEȘTI
Suflet Negru
Mister / ThrillerNu sunt un copil,nu sunt un adult,sunt un nimeni ce trece prin viață ca un fulg de nea prin furtună. Nimic nu e sigur. Nimic nu e veșnic...toate au în început și un final. După zi vine noapte. După râs vine plâns. După soare vine furtuna . Dupa bine...