- Hei,Kara,unde esti?
- Sunt la Adam,m-am mai jucat un pic cu jucăria mea.
- Încă e viu?
- Bineînțeles,nu ar fi distractiv dacă l-aș lăsa să moară asa repede.
- Esti o psihopata, stiai asta?
- Dap,stiam demult asta,de ce crezi ca am stat în acea clădire?
- Bine,cand vii?
- Păi Adam ma duce la o prietenă de a mea ca am vorbit ca dorm la ea.
- Bine atunci.
- Pa
- PaNu era asa de târziu dar întunericul deja își făcea prezenta transformând pădurea într-o imagine creepy. Ar trebui să îi sun și pe ceilalți,poate ei vin.
- Buna,ce faceti,unde sunteți?
- Nu contează, nu venim în seara asta.
- Bine,dar în ultima vreme ati devenit foarte secretosi.
- Nu e treaba ta,bine,noi avem chestiile noastre,iar tu le ai pe ale tale.
- Am,ok,înțeleg...presupun,profesorii întreba de tine,ai cam prea multe absențe
- Nu imi prea pasă,nu toti avem abilitățile tale de a invata rapid.
- De ce esti asa nervos?
- Îmi pare rau,doar ca...am niste probleme și trebuie să scap din ele cumva, o vreme nu pot veni acasă,pentru siguranța voastră. Bine,nu mai pot vorbi. PaSi închide telefonul. Ce naiba a mai făcut acum.
Nu am ce face,e vineri seara deci totul e plictisitor. Totuși, poate nu e o ideie rea să plec la Martin. Nu,nu am nevoie de nimeni,ma simt foarte bine în singurătatea mea. Dar totuși, ar putea fi interesant. Până la urmă renunț și ies din casă indreptandu-ma spre casă lui Martin. Il vad deja pe geam,abia ieșise din baie si stătea cu un prosop în jurul taliei. Mă apropii de usa si bat de trei ori,el deschide și când ma vede zâmbetul lui urca până la urechi.
- Bine ai venit.
- Aha,cum zici tu,sper ca nu deranjez
- Sigur ca nu,doar am spus că poți veni oricand.
- Da,stiu dar...
- Hai intra și nu sta in pragul ușii ca imi răcești casa (mă apucă de braț și mă trage înăuntru. )
Ma asez pe canapea iar el se duce și își ia un tricou și o pereche de pantaloni. Sare pe canapea si caută un film.
- Ce fel de filme îți plac?
- Nu stiu sincer sa fiu
- Bine,atunci aleg eu ceva.
Porneste un film,ce pare a fi horror, e despre un spirit ce bântuie o fată, iar ea crede că e mama ei și i se întâmplă tot felul de chestii din ce in ce mai terifiante,într-un final un mediu o ajuta sa scape de acest spirit sau demon nu stiu sigur ce era, iar fata scapă cu viață și cu un final fericit și scârbos pentru ea deși a rămas aproape toată în ghips. M-am speriat de câteva ori pe parcursul filmului,pentru ca na,e fantomă...Pe ele nu le poti ucide cum ucizi un om. Deși Martin stătea foarte calm și în unele momente chiar începea să zâmbească sau să râdă încet.
- A fost interesant? (Ma întreba fara sa isi întoarcă capul de la ecran)
- A fost ok.
- Te-ai speriat?(își întoarce capul și se uita in ochii mei având un zâmbet strâmb pe față)
- Nu,poate,doar un pic.
Începe să râdă lasândusi capul pe spate pe canapea,dar revine la poziția inițială și se uita la mine
- Ce zici,pleci acasă să te înghită acel demon sau rămâi aici să ne mai distrăm.
- Tu intenționat ai pus filmul? Pentru a ma speria?
- Nu,l-am pus pentru ca mi-a placut. Ca tu te sperii a venit ca un bonus.
Arunc cu perna în el iar el o ia pe cealaltă și ripostează pornind un război cu perne,i-am cam stricat pernele ca in 15 min cât ne-am luptat penele zburau în aier de parca erau niste fulgi mari de zăpadă. El la fel observa și începe să râdă.
- La noi zăpada a venit mai devreme.
- Da,asa se pare.
Cad peste pene și încep să fac o grămadă din ele apoi le arunc în el,începe să scuipe și să strâmbe din nas.
- Ok,ajunge,nu imi era foame,mai ales de pene.
Se ridică și aduce un aspirator pe care îl pornește și ca prin magie dispar toate penele.
- Cât e ora?
- Păi e ora 22:15,de ce? Cumva îți e somn?
- Un pic.
- Eee, e vineri,tu vinerea nu faci nimic sa te distrezi?
- Sa ma distrez? Nu stiu,nu fac nimic iesit din comun.
- Hm,ai o viata plictisitoare atunci. Haide,este o petrecere nu departe de aici,la o colega de-a noastra,face petreceri in fiecare wikend .
- Te duci des la petrecerile ei?
- Nu,dese ori ies pur si simplu în oraș,dar singur nu e prea interesant.
- Bine,voi veni si eu la petrecere
- Super,stai sa ma schimb de hainele astea. Tu rămâi asa?as putea sa iti împrumut niște haine.
- Dar ce au hainele mele?
- Nimic,dar să făcut frig deja afară.
- Bine,imi poti da un hanorac ceva.
- Bine,ține ăsta. Ai grija de el,e hanoracul meu prefrrat.
- Atunci de ce mi-l dai mie?
- Pentru ca eu fac totul pentru un prieten. Hai îmbrăcate și nu mai pune atatea întrebări ca devii tu durerea mea de cap.(zâmbește și ma priveste în ochi,nu mai zic nimic si ma imbrac in hanoracul negru cu niste aripi albe pe spate )
Ma uit iar la el cand se dezbracă si ii analizez iar acele semne de pe piele.
- Bine,suntem gata,mai lipseste doar
ceva (scoate un parfum si ma ataca cu el,imi intra si in gura si incep sa scuip iar el rade ca un handicapat)
- Asta e răzbunarea ta ca te-am hranit cu pene?
- Hm,cam asa ceva.
- Esti un cretin.
- Poate,dar nu îți displace asta.
- De fa...
(Îmi băga o ciocolată cu caramel in gura)
- Cand dracu ai reusit și i-ai acea ciocolată
- Eu mereu reusesc (Zâmbește triumfator)
Iesim din casa iar el se duce în spatele casei apoi vad o masina neagra sport. Opreste in fata mea si da geamul jos.
- Te mai holbezi mult sau urci.
Ajungem la petrecere,erau deja multi oameni ce deja nu știau ce e cu viața lor,unii erau întinși pe gazon vomitând de la prea multa bautura. Nu era o imagine choar frumoasa,era o casa imensa cu 3 etaje, muzica rasuna peste tot si toti erau in stare de euforie. Martin ma apuca de mana si ia o sticla de coiac de pe o masa,ne asezam pe un leagan intr-o zona mai i departata si mai puțin populata,toarna bautura in doua pahare de plastic si imi intinde mie unul. Beau tot repede apou strang din ochi pentru ca a inceput sa ma arda rau pe gât, imi revin cand il aid iar pe Martin cum rade dar apoi face si el exact ca mine si incep sa rad. Toarma pana terminam sticla.incerc sa ma ridic dar simt ca ametesc si ma prind de Martin. El la fel e destul de ametit dar ma ia de mână si ma trage prin multime si ma duce in casa unde deja nu era chiar asa multa lume,incepem sa dansam fara sa ne pese cat de stupid arătăm. Ne pierdem echlibrul si cadem amandoi jos si incepen sa radem si mai tare.
- Eu am obosit,să mergem acasă.
- Dar distractia abia a inceput si trebuie sa sun pe cineva sa imi duca masina acasa pentru a lua un taxi,sunt mult prea beat ca sa conduc.
- Oh,bine.
- Perfect,hai sa ne ridicăm (se ridică și încerca să mă apuce de mână să mă ridice dar cade iar peste mine,era foarte aproape de fata mea,ii simteam respriratia,apoi i-am căzut ochii verzi,se apropie si mai mult de fata mea.
- Ce vrei sa...
- Lasă-mă sa te sărut
- Ce,date jo...(atunci ma sărută fara sa ma lase sa continui ce am vrut să zic,nu știu ce era mai rau,ca nu il îndepărtăm sau faptul că imi doream și eu să îl sarut...rupa sarutul apoi zice cu o privire serioasa)
- Am spus să nu încerci să mă refuzi.
(Mă sărută iar,dar de data asta mai scurt,apoi se ridica si iese afara. Ies si eu si il vad vorbind la telefon. Ma apropii de el si inchide telefonul.
- Taxiul va veni incurand. Ma simt si eu cam obosit,am o singura intrebare
- Ce?
- Dormi la mine? E deja ora 2,si eu sunt singur la fel si tu...
- Da...presupun. Nu te pot refuza.
(Zâmbește și ma îmbrățișează iar lasândusi capul pe umărul meu,ii simt respiratia si asta imi da o stare si mai ciudată. ) mergem in fața casei si asteptam taxiul,a inceput sa mi se faca foarte somn la fel si lui Martin,era iar cu capul pe umarul meu. Vine un taxi si il scutur pe el sa se trezeasca,intram in taxi si adormim amandoi. Cand ajungem in fata casei lui taximetristul claxoneaza iar noi tresarim. Intrăm în casă și cu greu desface patul,ia o plapumă și imi zice să mă dezbrac. Eu rosesc și nu fac nici o miscarea uita la mi e apoi zice iar.
- E cald în casă,dezbrăcată-te de hanorac.
- Ok...(rămân în tricou dar el ramane doar in boxeri si se tranteste pe pat,tutul inca se invarte in jurul meu asa ca mi-am lasat corpul să cadă peste pat.
- Noapte bună.
- Noapte bună
E ciudat sa dorm aici,în casa cu el. Cand ma gandesc ca în urma cu ceva timp era tipul nou,cel ciudat dar în același timp diplomatul clasei și printre cei mai buni sportivi. La început simțeam o invidie fața de el,dar acum...chiar pare o persoană de treabă.
Plec spre casă cu un cuțit plin de sânge în mâna. Deschid usa si o văd pe Kara stând pe jos,iar deasupra ei stătea Victor,o lovea peste fața și încerca să o dezbrace,strig spre el și se întoarce. Avea o fața de drogat si un zâmbet dement pe față. Se ridică și se îndreaptă spre mine cu un pistol pastrandusi zâmbetul dement. Nu scoate nici un sunet,se uita fie în ochii mei. Începe să râdă . Apasă pe tragaci și ma țintește în picior. Cad la pe podea iar el vine tot mai aproape de mine,se lasa pe vine lângă capul meu și spune aproape în șoaptă:
- Nu imi mai esti de folos, asa ca...iti poti lua rămas bun.
Apropie pistolul de capul meu,iar eu realizez ca încă tin cuțitul în mâna, dintr-o mișcare aproape insesizabila ii bag cutitul in gât... Si tresar ridicanduma în picioare realizând ca a fost doar un vis. Martin încă dormea,era la bustul gol și nu stiu de ce am rosit...asta a fost foarte ciudat...Ma întind iar în pat apoi îl simt cum mă îmbrățișează dar nu ripostez ,se întâmplă astea ca sunt încă ametit,ce alt motiv ar putea fi,era ora 4 asa ca am hotarat sa mai dorm putin.
După asta ne trezim la 11 si Martin face câte o cafea,inca ma durea capul rău de tot,nu imi amintesc prea multe de seara trecută, dar stiu ca am visat ceva foarte ciudat,mai întâi am visat ca m-am sarutat cu Martin apoi ca l-am ucis pe Victor . Am plecat acasă și restul wikendul-ui a fost la fel ca intotdeauna.
CITEȘTI
Suflet Negru
Mystery / ThrillerNu sunt un copil,nu sunt un adult,sunt un nimeni ce trece prin viață ca un fulg de nea prin furtună. Nimic nu e sigur. Nimic nu e veșnic...toate au în început și un final. După zi vine noapte. După râs vine plâns. După soare vine furtuna . Dupa bine...