XII

15 2 0
                                    

- Adevarul?
- Da
Chiar vreau sa il stiu dar nu vreau sa arat ca un disperat asa ca ma prefac ca ma gandesc si ca analizez situația.
- Bune,spune-mi totul despre el.
- Ei bine,în primul rând părinții ei erau foarte iubitori, aveau foarte multă grijă de ea.
- Ea?
Se uita in ochii mei apoi imi raspunde.
- Da,ea...avea o familie perfectă, prieteni perfecți, eu ii eram vecin,iar la mine era complet opusul, totul era opus la mine,părinții mei au fost niste drogați care isi vindeau si sufletul pentru un gram de cocaină. In fine,ea stătea cu mine cand părinții ei nu erau prin preajmă căci încercau să o ferească de influente negative si clar eu eram una din ele, cu trecerea anilor am crescut împreună împărțind totul,ea creștea o floare pe care toti o adorau iar eu creșteam o tufă de spini de care toti se fereau. Într-o excursie de serviciu in care au plecat doar părinții ei,casa rămăsese singură asa ca ma invita des la ea acasă, ma îndrăgostisem nebunește de ea si i-am spus tot ce simt,ne-am sărutat toata noaptea,nu aveam nevoie de altceva,imi era frica ca ma va urâ daca incercam sa fac mai mult, de atunci stăteam mereu împreună, până la urmă a primit un telefon,o anunțase că părinții ei au facut un accident si au murit,atunci avea 15 ani,o floare tânăra, un boboc...de atunci căzuse în depresie,nu voia să mănânce, nu voia să vorbească,nu voia să mai trăiască, eu eram mereu langa ea,incercam sa o fac sa mănânce câtuși de puțin, o consolam si o imbratisam,dese ori am oprit-o de la sinucidere devenea un pericol pentru ea însăși, nu stiam ce sa ii fac,asa ca într-o zi am luat-o la o petrecere , in cele din urmă ma îndemnat păcatul si am scos din buzunar un praf alb si l-am întins pe masă, i-am zis ca se va simti mai bine după ce va trage pe nas. Asa a si fost,în sfârșit am văzut-o cu zâmbetul pe buze si vesela,chiar se distra...Era fericită...cel puțin așa parea,a început să sară pe mine si in acea seară am avut prima noapte de dragoste. Totul începea să fie din ce in e mai bine. Ma iubea si o iubeam,doar ca ceva se schimbase la ea,nu mai era acea fată pe care o stiam...peste un timp a venit o rudă de a ei,si cand a vazut in ce stare e a decis imediat sa vândă casa si sa o ia cu ei in Anglia,de atunci nu am mai văzut-o, până acum, complet schimbată, fizic,dar simt ca micuța mea floare nu sa schimbat.
Isi da capul pe spate si închide ochii,nu zicem nici unul nimic,e ciudat sa aud povestea asta asa.
- Dar cum de ți-ai dat seama ca e..
ea?
- In primul rand are un semn de nastere pe mâna ce nu il pot confunda cu nimic in lume,după ce l-am văzut am inceput sa ma informez despre tot. După 10ani cât a stat acolo și-a ucis mătușa si a fugit din acea casa. Și-a schimbat sexul si numele,a plecat din Anglia, apoi a revenit în canada,ocupanduse cu fel de fel de lanturi de contrabanda,exporta si importa marfă ilegală, armament,droguri si țigări, a fost prinsă de câteva ori dar a scăpat mereu basma curată. Asta a mai facut undeva la 10 ani,apoi a fost dusă la spital din cauza excesului de droguri si bine inteles in psihiatrie unde a stat destul de mult.
- Stai asa,câți ani inseamna ca are el?
- 45 de ani,dar mai bine nu ii spune despre ce ți-am spus.
- Bine...dar de ce imi spui toate astea?
- Păi te-am văzut cand am inceput sa ne sărută si am vrut sa clarific ca nu sunt gay. Însă pentru ea pot sa ma fac și gay...
Se uita fix in ochii mei si zâmbește larg.
- Bine,acum pot pleca?
- Sigur(ma opreste inainte de a iesi apucanduma de incheietura)dar nimeni nu trebuie sa stie nimic despre asta.
- Am înțeles.

Azi e o zi plină cu informații ce creierul meu cu greu le digera dar si mai greu vrea sa le creadă. E o prostie tot ce mi se întâmplă, nu mai inteleg nimic,nimic,nimic,as vrea doar sa stau undeva in liniste,sa fiu singur,chiar nu vreau sa vad nici sa aud pe nimeni. După ore plec acasă in speranta de ami gasi refugiu lângă ghemul micuț de blană. Intru in casă si nu era nimeni,perfect,exact cum imi doream. Lucifer imi aude vocea si vine mieunand la picioarele mele cerșind mâncare. Il iau in brate si ma îndrept spre frigider cu el,scot câteva bucatele de carne si i le dau,se pare ca de aseară nu a mai mâncat nimic micuțul, după ce a lins si niste smântână a venit iar lângă mine torcand si încercând din răsputeri să se facă observat. După ce îl ignor de câteva ori a abordat alta metoda...a început să mă muște de mână și să mă zgarâie ca un pui de pirania ce a prins ceva de rontait.
Ieri am fost cu el la veterinar,ma bucur ca e sănătos însă ca orice pisica are probleme cu puricii asa ca i-am luat zgarda anti purici,în plus arată foarte bine cu ea. Deschid telefonul și ma uit prin el,primesc un mesaj de la un număr necunoscut.
#Hei,cf...nu vrei sa iesim să ne plimbam puțin?
# Hei,dar cine esti și de unde imi ai numărul?
# Oh,scuze,eu sunt Adda, colega de clasă. Sora ta mi-a dat numărul. Sper ca nu te superi...
# Nu ma supăr,da las-o baltă, nu sunt interesant sa ies.
# Bine...imi spui cand vei avea interes...

Nu îi mai raspund ,cred ca a inteles de la sine,nu ca nu as vrea sa ies cu ea,pur și simplu nu am chef să ies. Căci ea de fapt este o fată destul de frumoasă,are ochii de un albastru senin cu gene lungi și buzele bine conturate,vine mereu cu părul pe spate. Are parul blond cu suvite roz si albastre prin par.
Mai stau întins câteva minute și meditez la propunerea de a ieși...după juma de ora îi scriu mesaj.
# Deci,unde și la ce oră ne vedem?
# Mă bucur că ești de acord,hai sa ne vedem în fața restaurantului Detrobuynd peste o oră,bine?
# Bine.
Pf,ea ce crede că o să o duc la acel restaurant de fițe? So creada ea. Imi iau un tricou negru și blugi albaștri rămân cu părul puțin ciuruit caci chiar nu imi pasa daca arat bine sau nu,nu e problema mea.

Restaurantul nu e departe asa ca ies pe jos, ea e deja acolo deși eu am venit cu 5 min inainte.
- Deci nu îți place să te lași așteptată?
Spun de departe zâmbind, asta a făcut-o să mă observe și să înceapă să râdă.
- Mă gândeam că vei veni cu mașina
- Da ce,nu îți merg autocalcâele?
Zâmbește iar dar nu raspunde.
- Deci,unde plecăm?
- Unde vrei?
- Păi ma gândeam sa intram in restaurant.
Zâmbește timid și se joacă cu inelul ce îl avea pe deget.
- Ne,prea sofisticat pentru mine și nu am chef să stau acolo într-o zi frumoasa ca asta.
Ha,asa dragă,ți-am dat cumva planurile peste cap?
- Păi unde propui?
- Cumpărăm câte un suc și ne ducem prin parc să admiram priveliștea formată de toamnă.
Strâmbă un pic din nas dar nu mai are de ales și facem cum am spus eu.
Era îmbrăcată într-o rochiță albă cu flori roz ce îi scoteau talia subtire în evidență, avea părul prins într-un coc sus puțin ciufulit, era într-o pereche de sandale cu platforma ce o inaltau un pic. Merg în spatele ei și sunt atent la tot ce face,se întoarce brusc și imi zice ca mai bine ar fi dacă m-ar tine de mâna, nu prea sunt de acord cu asta dar pana la urma am acceptat, are o mâna fină și catifelată. După ce am luat 2 sucuri de capsune ne-am așezat pe o bancă de unde se observa bine cum a început să lucreze toamna.
Ea se așează lângă mine și încă nu mi-a dat drumul la mâna de parca iar fi frica ca o voi lua la fugă.
Se uita la bine,o observ cu coada ochiului cu stă și așteaptă să fac ceva. Întorc capul și îi zâmbesc,ea roșeste un pic și zâmbește involuntar. Încet se apropie și ma sărută pe neașteptate, are gust de capsune,iar mirosul parfumului ei imi inundă nările cu aroma dulce. O ridic pe picioarele mele fara sa întrerup sărutul...

Suflet NegruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum