Peste o săptămână incepe scoala asa ca am mers toti 4 pentru a ne înscrie,nici Emili nu a fost până acum la școală,a învățat câteva chestii acasă cu "bunicul" ei. Eduard a venit cu noi ca tutore si ne-a înscris, nimeni încă nu știe despre adevarata Emili adica Kara, acum inteleg ca o fața drăguță poate ascunde multe,nu credeam vreodată ca ea ar fi putut face rau cuiva. Sunt trezit din gânduri de director ce ne ură bun venit la școală.
- Sper sa va simțiți bine si sa va placa scoala noastră.
- Da desigur.
Plecăm din școală si urcam toti in mașină pentru a pleca în oraș dupa alimente,haine si chestii pentru școală. Fiecare și-a luat ce a avut nevoie si ne-am intalnit toti la mașină. După ce am ajuns acasă am despachetat totul si am repartizat fiecare lucru. In ultima vreme am stat foarte mult cu Kara,imi place numele ei dar ea se enervează cand o strig asa. O simt ca o prietena foarte apropiată si imi place sa stau cu ea,a devenit surioara mea,oarecum...nici ea nu stie de ce a avut incredere in mine și nu în ceilalți 2. Oricum,credeam ca imi place de ea însă încep să o simt mai mult ca o sora mai mică de care trebuie sa am grijă .
- Nu mai visa cu ochii deschiși si ajuta-ma cu astea.
Se uită la mine cu o spranciana ridicată si cu o cutie in mâna. Ii iau cutia ce era destul de grea si o duc dupa ordinul ei la bucătărie.
- Ce e in cutie?
- Câteva chestii pentru bucătărie.
- Bine,mai ai nevoie de ajutor?
- Nu,mersi,e de ajuns.
Ma asez pe scaun În bucătărie si o privesc cum umbla de colo colo sa aranjeze totul.
- La ce te holbezi ca prostu?
- La tine
- A să îți scot ochii și îi fac globuri de brad dacă te mai holbezi mult!
- Bine bine,nu ma mai holbez,doar te admir.
- Mai termina,esti nebun
- Și tu esti nebună
- Vezi să nu fiu o criminală care îți spinteca gâtul
(Îmi duc mâna la gât și înghit în sec)
- Auci,esti rea
- Vai,mersi,drăguț ca ai observat.
.........................................................................A trecut deja o săptămână, suntem toti trei in fața școlii. Un nou început,o nouă școală, o nouă viață, o nouă familie,dar totusi parca ceva nu este in ordine...ceva Nu e bine,totul e mult prea ...perfect...ceva nu e bine...înafară de faptul că vomit mai des ca o gravidă. Trecând peste asta incerc sa ma pierd prin multimea de copii plictisiți deja de viață.
- Copiii,uratile bun venit noilor voștri colegi Radu si Jack.
Zâmbesc cam prefăcut si ma asez in prima banca pe care o văd liberă. Toti sunt preocupați de chestiile lor,nimeni nu e atent la ore,pentru mine este doar o recapitulare caci eu am invatat toate aceste materii de clasa 11 cu Maia. Biologia încă este una din preferatele mele,profesorul explică ultimul punct al temei însă este întrerupt de sunetul clopotelului ce suna in toata scoala, lectia sa încheiat, destul de bine au trecut orele,am vorbit cu câteva fete ce doreau să se imprieteneasca cu mine,ce să zic,tipul nou și poate Maia avea dreptate cand spunea că am o fața drăguță, dar ce ar trebui să însemne drăguță de fapt,admirabilă? Sau poate frumoasă? Kara este in alta clasă si am doar 3 ore pe săptămână împreună cu ea. Asta înseamnă că o voi vedea mai mult pe acasa. Dar asta nu mă împiedică să o monitorizez prin școală, totuși, e fată și totuși sunt mulți care iar vrea raul,în special fetele,căci este foarte drăguță și inteligenta, sigur a atras deja privirile după ea.
Merg pe coridor si intr-un cabinet vad ca este un tip ce încerca să dezbrace o fata, aceasta se zbătea deci era contra voinței ei,intru si le distrag atenția.
- Stii ca pentru asta este casă sau camera de hotel da?
- Ieși afară până nu îți spargi nasul în unul din pumnii mei.
- Ce replică inteligentă, ți-a luat mult să o memorezi?
- Pleaca de aici ciudatule, asta nu e treaba ta. Nu te băga dacă nu vrei sa umbli fara dinți
- Daca asa joci...dă-i pace dacă vrei sa iti mai rămână vriun dinte în gură.
- Vad ca inca nu stii cu cine ai de aface,dar vei afla in curând.
- Cine te crezi ma James Bond ?
El deja sa depărtat de fata si începea să se apropie de mine,biata fata speriată isi aranjează inapoi hainele si trece fulger pe lângă noi si dispare. El este deja la 3 pași de mine,eu fac un pas in fața lui si ii scuip cuvintele in fața.
- Daca te mai văd o dată ca fortez o fata sa iti satisfacă nevoile am sa te fac sa iti doresti sa mori!
Nu zice nimic dar incearca sa ma lovească, eu raman neclintit,la cate lovituri am primit in toti acesti ani acest pumn e 0 pentru mine. Ma uit in ochii lui ce par a fi speriați deja,pierzandusi sclipire aceia prostească de mândrie ,dar incearca sa ascundă asta,ii trag un pumn si cade la pământ scuipând sânge,pe acolo trecea un profesor si văzându-l pe acel tip jos si pe mine cu pumnul strâns a inteles ca l-am lovit,a intrat peste noi si ma apucat de haina. Perfect m ajuns să fiu țapul ispășitor din prima zi,ce nostim
- Tu vii cu mine,ce ai facut este inacceptabil,este interzisă aplicarea violenței în această instituție, ce ai facut tu este de neiertat .
Mergem pe un coridor și el bate la usa si inainte sa intre imi zice sa astept,după ce a iesit a început din nou sa vorbească
- Ei bine,ai noroc ca directorul a plecat deja,dar oricum nu scapi atât de ușor. Vei merge la psihologul școlii.
Mai mergem câtiva pași si imi zice sa intru in acel cabinet si sa iau loc,era o cameră nu foarte mare,niste perdele verzi la fel ca tapetul si covorul ce era întins pe întreaga cameră, era un dulap si un raft plin cu mape si cărți, in fața raftului era o masa de mărime medie plină din nou cu foi si mape. Usa se deschide si o pereche de pantofi se aud apropiinduse de mine si asezanduse pe scaunul din cealaltă parte a mesei. O aud cum incepe sa vorbească cu o voce surprinsă
- Denis? Tu esti?
- Vocea ei,imi era asa cunoscută, imi era asa dor de acea voce liniștită și înduioșătoare ce mereu ma alina.
Ridic capul si o văd pe Maia,eram socat,nu stiam ce sa fac,sa fiu fericit ca e singura persoana care mi-a arătat puțină afectiune in acesti ani sau sa fiu speriat ca ar putea sa ma bage din nou în acel loc.
- D..da...te rog, te implor sa nu ma duci din nou în acel iad...
Nu ma lasa sa termin ca se ridică rapid si ma îmbrățișează, incepe sa ma netezeasca pe fata si sa ma mângâie având un zâmbet până la urechi.
- Nu te duc nicăieri,oricum esti eliberat,după cum ți-am promis,dar pentru asta am fost concediata.
- Cum? Serios? Dar de ce ai fost concediata?(era un amestec de fericire și frustrare nu stiam ce naiba simțeam în momentul de față)
- Pentru ca este interzis ce am facut eu. Dar ma bucur ca sunt aici si mai ales acum ca stiu ca esti bine,nici nu stii cate griji mi-am facut, si poate asa a fost sa fie.
Ma pun in genunchi in fața ei si imi lipesc fruntea de picioarele ei.
- Iti multumesc,iti multumesc,iti multumesc.
Ma ridica si se uita in ochii mei si cu vocea ei blândă imi spune.
- Nu ai pentru ce,oricum ai iesit până la urmă.
- Nu doar pentru asta va multumesc, va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine in toti acesti ani.
- Mereu am sa te ajut,daca ai nevoie de ceva vii la mine si imi spui,eu nu am avut nici frați nici surori și nici copii,tu ai fost fratiorul meu de care mi-am luat angajamentul să am grijă.
- Bine,dar...va rog sa imi spuneti Jack,asa sunt scris pe listă. A)l
- Un nume nou da?
- Da
- Victor si cu colegul lui de celulă sunt cu tine?
- Da,de ce?
- Ai mare grija la ei,mai ales la Victor,nu e nici pe departe cine zice ca e,isi schimba identitatea foarte des,a stat 10 ani psihiatrie,si orice psiholog il întreba ceva,raspunsurile erau diferite la toti,are peste 10 istorii diferite despre trecutul lui,sa nu ai incredere in el. Cât despre celălat a fost un asasin cu sânge rece,dar nu stim ce sa intamplat ca el singur a venit la poarta psihiatrie si a cerut sa fie internat.
- Hm,bine,o sa fiu mai atent la ei.
- Si te mai rog ceva,daca observi ceva ciudat sau ceva ce da de bănuit sa ma anunți,bine?
- Bine.
- Sper sa mai vii pe aici si fara sa te aduca cineva ca ai batut iar pe cineva.
Zâmbește și imi ciufuleste părul un pic.
- Bine.
O îmbrățișez pentru ultima oară și o sărut pe creștetul capului ca pe o soră.
Ies din cabinet si vad ca proful încă sta pe coridor,ma vede si incepe sa ma întrebe
- Deci,derbedeule,ce ți-a spus?
- Ca de data asta trece cu vederea caci e prima oară.
Vrea sa mai spuna ceva dar nu reușește ca imi pun căștile în urechi si ma îndrept spre ieșire. Nu pot spune nimănui despre Maia,nici macar Karei...ar putea să imi aduca probleme.
CITEȘTI
Suflet Negru
Mystery / ThrillerNu sunt un copil,nu sunt un adult,sunt un nimeni ce trece prin viață ca un fulg de nea prin furtună. Nimic nu e sigur. Nimic nu e veșnic...toate au în început și un final. După zi vine noapte. După râs vine plâns. După soare vine furtuna . Dupa bine...