VII

19 3 0
                                    

A venit momentul in care eu voi scapa de aici,totul este pregătit, astept doar semnalul celor doi.Simt o frica ce nu se mai opreste dar simt si dorinta de a ieși ce ma arde, sper doar sa meargă totul bine.Aud incuietoarea ușii apoi usa se deschide si vad doi gardieni si cand ma uit mai bine vad ca sunt Victor si colegul sau de cameră.
- Ai pregatit seringile?
- Da,uite sunt chiar aici.(dar nu am gasit doar seringile acolo am gasit un cuțit ascuțit pe ambele laturi dar prefer să nu le spun despre el)
- Perfect,acum hai ieși.
Mergem pe coridor apoi coborâm scările,ne-am mai intalnit cu câțiva gardieni însă nu au pus prea multe întrebări spre norocul nostru,ajungem la  vestiar iar acolo cei doi isi iau hainele si toate chestiile ce le aveau inainte sa fie internați în spital. Intra doi gardieni și se prind repede ce se întâmplă, încearcă să dea alarma dar eu fiind în spatele ușii nu ii văzuse decât pe cei doi,dintr-o miscare îl injectez pe unul dintre ei. Cade la pământ și începe să se zbată, otrava a ajuns în toate tesuturile corpului, după câteva secunde sângele începe să îi alunece rapid din nas ,gura și urechi,în scurt timp în fața mea era un cadavru rece într-o baltă de sânge.  Celălat nu reușește să analizeze situația și profitând de momentul de blocare îi tai gâtul printr-o mișcare, cade jos iar sângele iese ca o cascadă nesecata.
  Victor urmărind atent această scenă rămâne totuși calm și continuă de parca nu sa intamplat nimic.
- Tu nu iti ei lucrurile?
- Eu nu am.
- Uite,îmbrăcate în hanoracul asta si in blugii ăștia, trebuie sa iti vină
- Bine,mersi.
Victor isi ia geaca si scoate o cheie de masina dintr-un buzunar ascuns.
- Hai sa mergem la garaj,cât încă nu ne-a observat nimeni.
Cand intram in garaj erau o grămadă de mașini si motociclete, Victor gaseste masina iar eu rămân cu gura căscată avea o mașină sport roșie.
- Ai sa admiri alta dată acum hai sa mergem.
Urc rapid iar Victor porneste motorul si iese la șosea, dupa 2 min in spatele nostru se aud sirenele de poliție ce erau pe urmele noastre,el o ia pe o aleile din pădure si incepe sa accelereze,virează în stânga și în dreapta printre copaci,eu imi simt stomacul lipit de spate si simt ca imi vine sa vomit. Oprește masina si stinge toate luminile,poliția ne pierduse deja dar nu puteam risca sa iesim,poate erau niste patrule ce ne căutau. Am stat vrio 3 ore in mașină, dupa ce sa asigurat că nu e nimeni a scos masina încetișor din pădure.
- Pe unde e casa aia?
Mă uit pe geam si incep sa ii explic,el accelerează un pic si incepe sa meargă pe unde ii spuneam eu,in jumatate de ora am ajuns si la acea casă, am intrat pe la balcon,dar inainte de asta  Victor a ascuns masina într-o debara ce era lângă casă, dupa ce am intrat am gasit unde sa dormim si ne-am pus la somn.
    Este deja dimineață, cand m-am trezit eu Victor vorbea la telefon si dupa voce era cam nervos dar dupa cateva minute a devenit mult mai calm,încă nu înțelegeam despre ce vorbea,însă stiu ca nu va dura mult până sa aflu. Închide apelul,răsuflă greoi apoi se îndreaptă spre noi.
- Deci,am niste vești bune si niste vești proaste. Vestea buna e ca am vorbit cu un tip ce o sa te faca documente false pentru a ne infiltrat mai ușor fara sa fim observați.
- Iar cea proastă?
- Cea proastă e că va putea sa ne faca doar cu vârsta de 17 ani și va trebui sa ne înscriem la școala.
- Eu oricum am 17.
- Dar eu am 25,cine ne va crede pe noi ca avem 17,bine,pe tine si pe Victor poate,dar pe mine,uite ce piele am eu.
- In tocmai Simion,tie poate sa iti faca de 30 de ani si vei fi o ruda ce are grija de noi,de doi copii minori.
- Iți merg rotitele bine.
- Știu,pentru o perioada vom sta aici,pana facem rost de bani pentru un apartament sau o casă,dar v-a trebui sa avem mare grijă sa nu ne vada cineva.
- Bine,dar cum vom face rost de bani pentru scoala si toate astea?
- Rezolv eu,stai calm.(rade șmecher și într-un fel răutăcios,oare la ce se gandeste)
- Bine ,daca spui tu.
- Acum hai sa mergem,avem treabă
- Ce treabă?
- Mai întâi să facem documentele apoi sa găsim sa lucram,până la școala mai e timp,vara abia a început. Voi gasi marfa  bună pe care o sa o vindem la cluburi si petreceri iar asta ne va aduce destui bani.Deci hai mișcați.
- Bine,hai sa mergem.

După vrio   ora de mers cu masina ne oprim in fața unei fabrici parasite.Iesim din masina toti trei si intram in fabrica in urma lui Victor.In fața ne apare un tip in hanorac negru cu gluga in cap și cu o țigară între buze,avea putina barba și o privire de maniac cu niște ochi verzi în care să zărea răutatea pura,se uita la noi doi din spate apoi se uita la Victor si spre surprinderea mea il apuca pe Victor si il îmbrățișează ca pe un frate si incepe sa vorbească:
- Frate,nu credeam ca o sa te mai văd,au trecut o grămadă de ani.
- Păi uite-ma aici,dar nu pe mult timp,avem nevoie sa ne schimbam urgent identitățile si locația.
- Deci sa inteleg ca nu v-au eliberat de bună voie.
- Te prinzi repede.
- Un fugar ca intotdeauna, veniți dupa mine,eu ma numesc Andrei,voi?
- Denis.
- Simion.
- Foarte bine,de acum va va chema Jack si Eduard,veniți sa va fac câte o poza si totul va fi gata,deci unde vreti sa va duceți băieți?
- In orasul vecin,acolo nu ne vor gasi asa usor,mai ales ca stiu fiecare ascunzatoare ca propria-mi palmă,dar cu schimbarile ce le-am avut în timp nimeni nu ma va cunoaște.
- Bine,daca vei mai avea nevoie de ceva,arme sau marfă, chiar si bani,te voi ajuta.
- Mersi frate.
Eu stau si ma uit la ei doi,însă nu sunt sigur de nimic,în continuare am un sentiment ciudat ce ma face foarte irascibil,sper sa dispară cât mai curând caci nu mai reușesc să îl suport mult.Iesim afara până termina de facut actele. Victor stă pe un scaun și fumează o țigară, prima dată il vad atât de panicat,ma asez lângă el si tresare:
- Iți e frica sa nu fii din nou prins?
- Nu,imi amintesc doar cand am venit prima oară aici,eram încă un copil,aici am tras primul fum,aici am tras primul praf,aici am ucis primul om...multe s-au întâmplat in acest loc si cand eram in spital nu credeam ca il voi mai vedea vreodată.
- Wow,nu stiam asta.
- Vrei sa încerci? Spune asta si imi întinde țigara,nu stiu ce sa fac,nu vreau sa incep sa fumez dar imi doresc sa trag un fum. Întind mâna si iau țigara din mâna lui,trag in piept si incep sa tusesc.
- Usurel pustiule,sa nu mori pe aici,vezi ca te-ai înroșit rau pe fața, mai vrei sa încerci?
- Nu mersi,imi ajunge,poate alta dată cu alta ocazie.
- Cum vrei. Mai trage un fum apoi arunca țigara.
Mai stăm câteva minute după care iese Adrian cu actele.
- Perfect,deci ia sa vedem,eu ma voi numi Radu Munter, Denis va fi Jack Dolsov si Simion va fi Eduard Gremas.
Acum hai la mașină, ma bucur ca team revăzut amice,ne mai vedem.
- Drum bun Radu si vouă noi prieteni.
- Da da,mersi.
Urcam in mașină,Victor pornește din loc si mergem până la ieșirea din oraș,nimeni nu spune nimic,se aude doar vântul ce trece pe lângă geam.Victor hotărăște să rupă linistea asta mortală pornind muzica lui rock,nu imi displace însă nici prea pe gustul meu nu e,fie...E mai bine decât strigătul tăcerii.Mergem cam 10 min si oprim la o benzinărie,Victor face plinul si scoate niste bani pe care nii da si zice sa luam ceva de mâncare. Eu si Eduard intram in acel super market si ne uitam printre rafturi,am luat cate ceva de mâncare am achitat si am iesit. Pornim iar la drum,mergem de ceva vreme, Radu trage pe dreapta lângă o pădure si scoate cateva alimentele din pungă, nu erau prea multe dar le-a împărțit fiecăruia, chiar imi era o foame...oricum stomacul meu încă  cere mancare,oricum dupa vrio 3 ore de stat si relaxat Radu potneste masina si mai mergem cam 2 ore. Incepea sa se faca tarziu iar noi inca nu aveam unde inopta, intrăm într-o pădurice  iar  Victor adica Radu,oprește în fața unei case ce se afla  spre marginea padurii. Intram in acea căsuță facuta din lemn ,dar se pare ca cineva e deja acolo, Radu ia pistolul în mână și incepe sa se uite prin întuneric,o figură neagră incepe sa se apropie de noi ......

Suflet NegruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum