- Hm,atunci te voi face eu să zâmbești.
Apropie acel ciob foarte ascuțit de gura lui și cu cealaltă mâna îi tine bărbia să nu se poată mișca. Baga ciobul în gura lui și îi taie gura într-o linie ce urca in sus către urechi iar el urla de durere în timp ce sângele curge în neștire pe fața lui și pe mâinile Karei,ea zâmbește și face la fel și în cealaltă parte a gurii,după ce se îndepărtează un pic pentru a admira tabloul format. El urla de durere în timp ce sângele pateaza podeaua .
- Vezi?acum nu vei mai fi trist niciodata.Pe azi e de ajuns,ne vom mai juca și mâine...bine?,dacă vei fi cuminte vei primi ceva bun,poate chiar și putina apă sau mâncare... (Spune zâmbind inocent și se apropie de el sarutandul pe buzele pline de sânge apoi își linge ușor buza de sus parca savurând aroma sangelui lui. Trece pe lângă noi și iese de acolo lăsând în urmă câteva cuvine rostite din fugă.
- Doar eu ma voi distra cu el,clar. Este jucăria mea.
Apoi plecă sus.
- Wow,imi place caracterul ei,să mergem,dacă a zis ca e al ei,e al ei.
- Bine,hai sus,mi-aș fi dorit să mă mai joc și eu un pic cu el...
- Nu e nimic. Alta dată.
Imi spune Adam incurajandu-ma.
Sus Kara își spală mâinile și fața și peste tot pe unde sa mai pătat de sânge.
- Hai ca va duc eu acasă. Urcati în mașină. Nu vrem să riscam sa va vadă cineva în halulul ăsta.
- Mersi. Mda,am fi noii membri din faimosul grup creepypasta(spun eu si râd incet iar el ma bate pe umar si imi face semn cu capul sa urc in mașina.
După ce ne duce acasă intram iar Kara fuge direct în baie sa se schimbe. Nu e nimeni acasă din nou,în fine,nu imi pasă de cei doi,nu îi denunț doar pentru ca ne aduc bani,în rest nu imi pasa de ei. Dar totusi,dacă fac o mică greșeală îi mănânc de vii.
E deja ora 1:02,ar trebui să dorm,dar inainte îl chem pe Lucifer să îi dau să mănânce,ca sigur nu a mâncat nimic azi. Dacă ma gandesc mai bine...nici eu nu am mâncat nimic toată ziua. Ii pun in bol niște bucatele de carne iar eu imi fac o salată, nu prea mi-e foame,dar nu vreau sa ma ia iar cu ameteli. Săptămână asta am vomitat mai puțin sânge...presupun ca încep să mă fac mai bine
...asta sau sunt aproape de moarte. Lucifer infuleca cu poftă în timp ce eu mestec parca obligat. După ce mănânc plec sa ma culc iar Lucifer aleargă după mine tropaind ca un armasar tânar prin casă.
- Mă,se zice ca pisicile cand merg nici nu le auzi,tu ce fel de pisică esti?
Se opreste la picioarele mele și se uita la mine scoțând un singur mieunat subtire si scurt ce presupun ca a fost oarecum un raspuns,apoi începe să toarca mangaindu-se de picioarele mele, îl iau în brațe și mă bag sub plapumă. Dimineața sunt trezit de soneria ușii, ma ridic somnoros fara sa ma uit cât e ora și deschid usa,când am vazut cine e am rămas fără cuvinte. Era chiar Martin.
- Neața, azi nu mergi la școală?
- Poftim? Merg de ce?
- Păi tu abia te-ai trezit și mai sunt 20 de minute până începe prima oră.
- Ce? Tu glumește?
Alerg rapid și imi iau telefonul ma uit la ora și chiar avea dreptate,alerg grabit prin casa si imi iau hanoracul,blugii și cărțile, Martin ma astepta la ușă să ies. Stai o secundă,ce caută Martin pe aici? Hmm. Ies din casă și inchid usa.
- Esti gata?
- Da,dar de cand treci pe aici?
- Mi-am facut o cabana la vrio 100 m de aici.
- De ce?
- Sunt obisnuit sa locuiesc singur.
- Păi și cum? Tu ți-ai facut-o?
- Bine inteles ca nu, au venit toate animalele pădurii cand m-au auzit cântând și au venit să construiască alaturi de mine.(se simte ironia din vocea lui)
- Ha,ha foarte original.
- Păi și eu sunt original.
- Asta deja suna a narcisism
Nu zice nimic, doar zâmbește.........................................................................
Intram in clasa și mă așez ca deobicei la locul meu din spate,văd că o geanta sta pe celalalt scaun. Ma uit prin jur si vad ca Martin se apropie de scaun si zambeste.
- Hei,nu te superi daca stau aici?
- Ba m...
- Perfect,eram sigur ca nu te vei supăra
- De fapt eu....
- Uite,gusta asta
Scoate din geanta o ciocolată și mi-o îndeasă în gura inainte sa termin propoziția. Mmmmmm,e foarte dulce,e de parca am un curcubeu în gură, e absolut divină.
- E bună?
- Mh(spun eu încă mestecând acea ciocolată )
- Se vede(chicoteste apoi eu ma uit la el ridicând o sprînceană) Se vede ca iti place,căci doar ea te-a făcut să zâmbești și să îți facă ochii să strălucească de bucurie
Voiam să spun că nu e adevarat,dar ar insemna ca spun o minciună incredibil de proastă. Deci decid să zâmbesc în colțul gurii și sa clatin din cap ca și cum accept dar nu recunosc.
- Vad ca nu suporți să fii refuzat.
- Bine inteles, daca mai faci încercări să mă refuzi te indop cu dulciuri până faci diabet zaharat.
- Așa de rau esti? (Il intreb ridicând o sprînceană și încerc să o spun pe un ton sarcastic)
- Poti zice ca sunt malefic. A da,nu uita ca după școală facem proiectul.
- Mda...cât despre asta,eu nu....(din nou ma trezesc cu ceva în gura,e foarte rapid și atent,eu nu prea mănânc dulciuri,nu pentru ca nu imi plac dar pentru ca imi amintesc de momentele în care nu aveam drept să mănânc ceva cu gust mai bun decat latura pentru porci,gandul asta mă face să mă încrunt și încep să mă uit în gol continuând să mestec acea chestie pe care mi-a dat-o,zic chestie pentru ca nu era chiar ciocolata intru totul era ceva dulce cu alune dar era buna)
- Ai să faci asta mereu?
- Da
- Și când nu vei avea dulciuri la tine?
- Te sărut
Măresc ochii și rămân oarecum incremenit,dar el începe să râdă de fața mea.
- Ce dracu! Esti gay?
- Daca asta te face sa nu ma mai refuzi voi deveni și gay.
- Asta este o manevră de convingere?
- Teoretic...Da
- Dar practic?
- Ai vrea sa incerc practic ?.(zâmbește viclean și oarecum se uita la mine cu o privire perversă........ .................................................................
Pov Lucas
Vad ca cei doi,adică frate-miu și tipul ciudat a cărui nume nu l-am reținut vorbesc despre nu stiu ce rahaturi de exercitii de la chimie,plictisitor...imi îndrept privirea spre o colega cu niște sâni bomba și un fund extraordinar. Noroc ca asta este ultima ora. Imi mușc buza de jos cand încep să mă gândesc ce i-aș face tipei. Se suna și toți ies din clasă, ea încă își îndeasă lucrurile în ghiozdan iar eu ma apropii de ea.
- Hei,am văzut că te pricepi la chimie,vrei sa imi explici ultimul exercițiu, te rog!
- Păi, nici o problemă.
Mă așez pe scaun iar ea sta deasupra mesei și imi explica, chiar dacă nu avea un decolteu foarte mare se observau foarte bine sanii . Dupa ce imi explica, se îndreaptă de spate și mă ridic și eu. Ea nu a reușit să se îndepărteze de marginea băncii iar eu imi poziționez mâinile pe lângă ea și o fixez cu ochii. Ea se uita confuză și încearcă să plece dar o opresc și încep să o sărut ridicand-o pe bancă, încarcă să se împotrivească dar în cele din urmă se lasă prada saruturilor mele,încep să îi masez coapsele și ajung încet cu degetul la locul fierbinte, este în fusta destul de largă asa ca imi e ușor să îi măsez zona,scoate niște gemete înăbușite în saruturile mele. Apoi îi măsez sânii iar umflatura din pantalonii mei o lipesc de acea zona și încep să o frec ușor de ea,geme înfundat apoi imi deschid fermoarul de la pantaloni si inainte sa imi dau seama ma aflam intru ființa ei. Ea geme de plăcere apoi ma termin în ea iar asta o face să tremure toată, stiu ca are iubit,dar asta nu ma impiedica sa fac ce vreau,iar asta mă va ajuta să obțin ce vreau de la ea. Mă rearanjes iar ea încă sta întinsă pe bancă și respiră foarte sacadat. Dupa ce părăsesc cabinetul fara sa îi mai spun ceva plec la baie si cand ies văd că intra o altă bunaciune cu fusta mini și o cămașă albă prin care se observa sutienul negru. Intra in cabina și merg și eu după ea. Dupa ce se aude cum trage apa deschid cabina,ea încearcă să țipe dar îi pun mâna la gură și o lipesc de unul din pereții cabinei și îi înăbuș tipatul într-un sărut franțuzesc și foarte excitant,începe să tremure de la senzatiile ce le simte cand imi duc degetele către zona ce era deja foarte udă. O masez iar ea geme sub atingerile mele. Pun capacul pe toaletă și mă așez pe el luind-o în brațe și introducandui încet un deget iar ea își lasă capul pe spate muscandu-si buzele. Eu încep să îi desfac nasturii și îi las saruturi usoare pe sani și abdomen,o mușc de mai multe ori lasându-i niște vanatai mici,începe să mă sărute și ea pe mine iar zâmbetul mi se mărește strangand-o și mai tare de talie, apoi o fac sa geama și mai tare cand o fac sa imi simte partea excitată, atunci ma mușcă de buza iar eu scoate un gemet de durere... după ce termin o las pe ea pe capacul toaletei să își recapete respiratia,iar eu m-am aranjat rapid apoi ies.
Cand ies aud cum cineva râde și încerc să îi zic ceva dar ma oprește începând el primul.
CITEȘTI
Suflet Negru
Mystery / ThrillerNu sunt un copil,nu sunt un adult,sunt un nimeni ce trece prin viață ca un fulg de nea prin furtună. Nimic nu e sigur. Nimic nu e veșnic...toate au în început și un final. După zi vine noapte. După râs vine plâns. După soare vine furtuna . Dupa bine...