Oké. Tudom nem igazán szoktam külön kiszólást írni a könyvbe, de most olyan nagyon érzelmes állapotba kerültem, hogy muszáj. Visszaolvasgattam kicsit a régi részeket, ahol Nessa és Loki először kerülnek túl közel egymáshoz, első csók, első vita meg tudjátok ilyen kis szösszenetek. Hihetetlen, hogy picivel több, mint egy éve írom ezt a történetet, persze kisebb nagyobb megszakításokkal.
Most biztos hülyének néztek és azt kérdezitek ennek most mi értelme. De nekem van értelme.
Rengeteg történetbe belekezdtem már, komolyan egy mappám tele van pár oldalas történet foszlányokkal. Van olyan, amit kicsit tovább írtam, amit kifejezetten szerettem írni, valamiért mégis félbe maradt. Ilyen például az itt publikált "Mellettem" című könyv.
És most. A könyvem #1 - Asgard. Miért? Miattatok. Vagyis miattunk.
Annyiszor hallom, hogy egy író ne foglalkozzon azzal, hogy hányan olvassák a könyvét. Ez igaz. Mert ha legalább már maga az író, vagy rajta kívül egy ember szereti, az is csodálatos.
És vannak köztetek olyanok, akik egy éve töretetlenül követik Nessa és Loki történetét. Itt vagytok velem egy éve. Írtok, szavaztok, szóltok hozzám vagy egyszerűen csak olvassátok, amit írok. Mik vagyunk, ha nem egy család? Szerintem ezek lettünk. Egy kis család, akik bár lehet irtó messze élnek egymástól, mégis van egy közös világuk. Itt vagytok velem, vizsgaidőszakok jönnek- mennek, ahogy az írói válságaim is, de ti valahogy mindig erőt adtok. Több, mint 1K megtekintés és szavazás. Ez óriási.
Leginkább nektek köszönheti a könyv és én is, hogy idáig eljutott. Ez már nem rólam, Lokiról, vagy Nessáról szól. Hanem leginkább rólatok. Borzasztóan hálás vagyok, soha nem tudom nektek ezt megköszönni.
Fantasztikus, hogy a karakterek is mennyi változáson mentek keresztül. Nektek melyik volt a kedvenc, legemlékezetesebb pillanatotok, amire mai napig emlékeztek a könyvből? Nekem valószínűleg Loki halála, majd felélesztése. Az volt az első jelenet, amit kitaláltam a könyvhöz. Arra építettem mindent. Nagyon nagy hatással volt rám, amikor megírhattam. Főleg, hogy egy igen nagy kihagyás után írtam meg.
Szóval, ha szerintetek is egy kis család lettünk, akkor én nagyon szívesen várlak titeket a facebook csoportomba, mert ott nap, mint nap tarthatjuk a kapcsolatot, beszélhetjük ki a Marvelt vagy Lokit, nem csak akkor kerülünk kapcsolatba, amikor új részt hozok. Vagyunk már páran, gyertek szeressük együtt Lokit. Számomra nagyon fontosak lettetek így látatlanul is, ezért örülnék a több kommunikációnak. Tóth Lili Csinszka néven vagyok fent facebookon, ugyanaz a profilképem, mint itt. Jelöljetek és írjatok, én pedig azonnal beteszlek titeket a csoportba.
U.I.:szombaton hozom a második részt 'Loki Börtöne' című könyvemhez.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Az Örökösök ( Loki ff. )
Фанфик~Odin halott. Legidősebb kitaszított gyermeke Hela, a halál istennője Asgard trónját követeli. Thor vér szerinti húga, Nessa segítségét kéri. Ő lehet az egyetlen, aki képes a jó úton tartani Lokit, hiszen szükség lesz különleges kapcsolatukra, hogy...