Sziasztok! Mivel a legutóbbi részre igazán kiadós véleményeket írtatok,úgy gondoltam, hogy én sem csapom össze a választ és mivel olyan dolgokat is érinthetek, amire mindenki kíváncsi, így egy egész bejegyzést szánok a válaszoknak.
Először is köszönöm, hogy velem vagytok biztattok nélkületek lehet nem lenne kedvem még mindig folytatni már lezártam volna Nessa történetét. Álmodni se mertem volna, amikor ezt elkezdtem, hogy valaha lesz 2K megtekintés és igen közeledünk a 3K felé. Nem húzom a dolgot tovább!
Annak örülök a legjobban, amikor írjátok, hogy hitelesen adom vissza pl. Loki személyiségét, mert nem akarom megváltoztatni őt, hiszen úgy szeretjük, ahogy van. Nem gondolom, hogy valaha is teljesen romantikus főhős tudna lenni, ezért én sem szeretném, ha az lenne. Persze szükséges a gyengédség és az, hogy alakuljon. Így történik meg a saját szereplő fejlesztésem. Tudom, hogy Thor egy kicsit háttérbe szorul, de neki (ahogy írtad) a Védelmező Nagytesó szerepet szántam elsősorban. Spoilerezni nem szeretnék, de egy ideig nem szeretném abbahagyni a történetet ezen ne aggódj.
A részek sűrűségéről annyit, hogy amikor kb. nyár elején elkezdtem, jó sok részt előre megírtam, mert rengeteg időm volt és jött az ihlet. De aztán elkezdtem melózni, jött a fesztiválozás, nyaralás és annyi élmény történt, hogy nincs ihletem mostanában. Lassan elfogynak az előre megírt részek, ezért nem tudok sűrűben hozni nektek folytatást,pedig szeretnék. Ráadásul nem sokára elkezdem az első egyetemi évemet, szóval nem tudom mi lesz. Az 100%, hogy nem hagyom abba és a részeken sem szeretnék ritkítani, szóval lehet tartok majd(nem most) egy nagyobb szünetet, hogy megint előre megírjak pár részt. (mintha a szünet után egy második évad lenne majd). De akár annak is örülnék, ha írnátok pár ötletet, ha nem is pont azt írom le, de lehet ad egy kis erőt.
Sejtettem, hogy kezditek unni, hogy Nessa és Loki ördögi köröket futnak, ezért is kértem, hogy írjátok le mit változtatnátok, mert ha tudom, hogy unjátok nyilván próbálok rajta valamit úgy változtatni, hogy nekem is nektek is jó legyen, de a szereplőkhöz is hű maradjon a sztori.
A Vörös Bolygó látomásról annyit, hogy képeket látott Nessa, lehet csak másodperceket és azok a képek életének (ami reméljük jó hosszú lesz) bármelyik pillanatából lehettek, nem csak a mostani helyzettel kapcsolatosan. Egyébként, én már úgy kezdem magamban kialakítani Nessa jövőjét, de ezen még én is változtathatok, amit a történetben nekik a saját döntéseik fognak változtatni. Nem fogok spoilerezni, pláne, hogy Nessára nem is volt akkora hatással a látomás.
Nyilván szeretném elkerülni, hogy sablonos legyen a történetem, de azért egy olyan Világban, ahol már minden második ember ír, ezt nehéz elkerülni, hiszen nem vagyok profi. Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem, mert így átgondolva: Tényleg kezdek sablonos lenni. Próbálom elkerülni, de nyilván fogok gödrökbe csúszni.(Valószínű a Loki imádatom miatt xd) Az, hogy mindig megbocsájt neki, tudom ebben is igazad van, de pont egy olyan kapcsolatból jöttem ki, ahol sajnos mindent elnéztem és mindent megtehetett, mert annyira szerettem, hogy féltem ha veszekszünk, akkor elvesztem. Talán ezt túlságosan is átvittem Nessa életében. De így, hogy sikerült kijönnöm egy mérgező kapcsolatból, talán az írásom is változik majd.
Az, hogy szerinted is visszaadom Loki személyiségét, annyi boldogsággal tölt el, hogy el sem hiszed. Nekem ez volt a lényeg, mert ahogy olvasgattam pár sztorit, néhol Loki gusztustalanul nyálasba ment át, és nem csak a lánnyal, hanem mindenkivel. És oké, miért ne lehetne egy rossz fiú is szerelmes, de ettől nem lesz mindenkivel kedves, csak a szerelmével, őt is sokszor megbántja.(tapasztalat,megint csak)
Én is gondoltam arra, hogy írok részt Loki meg Thor szemszögéből is, mert az legalább más lenne nekem is írni és nektek is olvasni. De aztán arra jutottam, hogy nem. Mert akkor olyan dolgokat is megtudnánk, amit esetleg Nessa még nem tud és így szerintem elveszne a varázs. Nem tudnánk többet Nessával izgulni, hogy vajon most mit érez,mit akar, Thor tényleg ezt gondolja-e vagy csak megnyugtatásból mondja. Szóval arra jutottam, hogy inkább csak Nessa szemszögéből lássunk.
Viszont ihletre valóban szükségem lenne, ha bármi ötletetek/tanácsotok van bármikor szívesen olvasom. Vagy írjatok, beszélgessünk(akár bármiről). Úgy érzem, kezdek egy nagy család része lenni általatok, így kedvezni szeretnék nektek a történet alakításával. Szerintem most sok dologra válaszoltam, vagy elmondtam, hogy látom Nessát, Lokit vagy a történetet magát.
ESTÁS LEYENDO
Az Örökösök ( Loki ff. )
Fanfic~Odin halott. Legidősebb kitaszított gyermeke Hela, a halál istennője Asgard trónját követeli. Thor vér szerinti húga, Nessa segítségét kéri. Ő lehet az egyetlen, aki képes a jó úton tartani Lokit, hiszen szükség lesz különleges kapcsolatukra, hogy...