Dojeli jsme k velkému nákupáku a Thomas nás vysadil.,,pojď sad girl" držel mi dveře Matt.,,zklapneš už" řekla jsem.,,kdy se zasměješ?" Zašklebil se.,,nikdy" odcekla jsem já už se nikdy neusměju o tom jsem přesvěsčená.
Vydali jsme se do nákupáku a hned u vchodu postávala skupinka teenagerů. Byly tam dvě holky a tři kluci.
,,ahoj chci vám někoho představit" upoutal na sebe pozornost Matt.,,tohle je Ashley já ji říkám sad girl protože se od příjezdu neusmála a říká že už se nildy neusměje jo a je to moje nevlastní sestra neboli dcera Bena" já se plácla do čela. Ten kluk je fakt magor. ,,ahoj já jsem Evie" usmála se na mě zelenooká blondýnka. ,,ahoj já Jsem Katie" přiskočila ke mě hnědovláska s hnědozelenými kukadli. Vypadala dost energicky.,,ahoj já jsem Aaron" objevil se u mě blonďák asi o hlavu větší měl bouřkově modré oči a vypadal mile.,,já jsem Sebastián" přišel ke mě. Kluk s špinavě blond vlasy a modro zelenýma očima. Díval se na mě tak zvláštně starostlivě.,,a já jsem Sam" přišel ke mě kluk se zrzavými vlasy a hnědýma očima. ,,ahoj" sýpla jsem. Šli jsme a já šla vzádu za chvíli se ke mě připojil Sebastian.,,hele ty nemluvíš nebo co?" Zeptal se.,,ehm no mluvim ale prostě od určitý doby jsem tišší" odpověděla jsem. Zastavili jsme se u jednoho velkého obchodu.,,sejdeme se v KFC okej?" Zeptal se Matt.,,okej" odpověděli holky a než mě stihly stáhnout do obchodu Matt se mě zeptal.Pohled Mattyase(krátké)
Už když jsem jí poprvé uviděl cítil jsem se jako člověk který ji mhsí chránit to je asi pro to že jsem její bratr řikal jsem si ale každopádně jsem se bál ji nechat jít s holkama ck když se stratí nebo hůř někdo ji unese. To jsem nemohl dopustit.
,,Ashley, neztartíš se nechceš jít s náma nebo půjdeš s holkama?" Nevěděl jsem jak jí položit otázku ona se znovu plácla do čela a řekla.,,Mattyasi šestnáct né pět jsi fakt magor" myslím že neměla daleko k tomu aby se rozesmála. Ale byla roztomilá. Ty její oči jak zářili. Počkat co to melu sestra Matte sestra. Opakoval jsem si v hlavě.,,dobře" řekl jsem nakonec a ryvhle zmizel.
S klukama jsme se šli podívat na nevý mobil protože ho potřebuji a Sebastian taky holky jsme nechali u obchodu NewYorker ať si to užijí jak chtějí jen doufám že se Ashley nic nestane nebo se neztratí.Ashley
Šli jsme s holkama do NewYorkeru měli jsme hodinu aby jsme si naakoupili nějaké oblečení podle mě to je málo ale tak co. Podle holek má být nějaký předvánoční ples a taky ples na počest zahájení školy a na ten je povinné nějaké černé nebo fialové či tmavě modré šaty. Takže jsme hned po NewYorkru vyrazili di nějakého obchodu se šatami který jsem neznala ale jmenoval se. School balls. Vešli jsme dovnitř a já koukala. Chodili jsme mezi věšaky a různými figurýnami a pořád nic. Nebo holky si už vybrali ale já pořád ne.
Evie měla černé s velkým výstřihem.A Kate měla krásné fialové šaty.
Já pořád nic holky nakonec zaplatily a prej na mě počkají venku. Já chodila po obchodě a hledala ale pořád nic. Najednou ke mě přišla jaká si mladá slečna.,,dobrý den chcte pomoci?" Zeptala se a blídně se na mě usmála.,,hledám šaty buď tmavě modré,fialové nebo černé" řekla jsem.,,vám by slušela tmavě modrá vaše velikost normálně když si kupujete triko?" Usmála se znovu. Já se zamyslela a řekla.,,S někdy M" ,,dobře pojďte jsou ty jedny šaty máme jen jeden kus ale myslím že vám by slušeli. Šli jsme úplně do zádu a tam byly nádherné šaty byly jak noční obloha a když jsem si je zkusila padly mi jak ulité jako by namě byly šité byly nádherné.
A dokonce nebyly ani drahé. Vzala jsem si tašku ve které byly a vyšla ven hned jsem zamířila za holkama. ,,mám to" zakřičela jsem.,,uká" křičela hned Kate. Evie byla nějak zamlklá. Otevřela jsem tašku a Kate tam nahlédla.,,Wow" vytřeštila oči.,,ty jsou nádherné" objala mě.,,no nic už musíme a navíc mám hlad." Chytla mě za ruku a táhla ke KFC tam už u stolu seděli kluci.,,to bylo víc jak hodinu" řekl hned Matt.,,no a bratříčku" řekal jsem a položila tašky s holkama jsme si koupili burgry a já si sedla mezi Sebastiana a Matta. Sebastian si semnou hodně povídal.,,jsi fajn víš to" řekl asi po patnácti minutách konverzace.,,ty taky nejsi tak špatný" řekla jsem.,,ja ti řeknu že jsi fajn a ty tohle?" Urazil se na oko. On se pořád smál já se nezmojla ani na jeden falešný úsmev ale bylo mi to líto ale nešlo to snažila jsem se ale prostě je to jako bych to neuměla. Najednou mě Matt chytl za ruku.,,dělejte novináři" zakřičel rychle jsme začli zdrhat a schovali se na chodbě vedoucí na záchody.,,tak vítej v novým životě" vzal mě kolem ramen Sebastian.,,hel3 ten starej byl lepší" vydechla jsem. Nikdy by mě nenapadlo že zrovna já budu zdrhat před novináŕi a najednou se začínám bát aby se to nestalo rutinou mého dne.
ČTEŠ
•ZTRACENÁ•[KOREKCE]
Romance25. Srpen pro ni byl ze začátku nejhorším dnem e bude ten den tak to hodnotit i potom co vše prožije. Možná přišla o matku a musí k otci kterého skoro nezná ale i přesto pozná nivé lidi které si velice zamiluje. A pozá i svou první lásku jak to bud...