kapitola 16- hádky a lži

94 5 0
                                    

Ashley
Cítila jsem jak ležím na něčem měkkém. Byla jsem přikritá. Ale třeštila mi hlava. A v ruce mi pulzovala hrozná bolest. Jak to mohla Selena udělat? To je přece i na ni moc. Tohle to přece. Otevřela jsem opatrně oči. Ležela jsem v bílé místnosti. Do které právě vešla hnědovlasá žena budu hádat že doktorka.,,ahoj jak se cítíš?" Zeptala se mě.,,jo až na bolest hlavy a ruky" pohlédla ksem na ruku a zjistila že ji mám v sádře.,,máš lehký otřesk mozku a ruku máš zlomenou. Pár týdnů budeš mít sádru." Usmála se a odešla. Do pokoje ale vešel Seb, Katie a taťka.,,Ashley"objala mě Katie. Potom mě políbkl Seb. ,,ahojky" řekl táta.,,co se ti stalo?" Ptala se Katie. Bože nemůžu jim říct co se stalo. Ne to nejde ne před tátou. Určitě by jí něco udělali jak táta tak Seb a Katie. Sice by si to zasloužila ale to ne.,,uklouzla jsem na záchodě a prašila se o umyvadlo" řekla jsem první co mě napadlo.,,vážně?" Zvedl obočí Seb.,,vážně" potvrdila jsem mu to. Asi na to skočili teda doufám. Táta musel odejít do práce a Katie šla hlídat dceru její sousedky. Takže jsem tam zůstala jen se Sebastianem.,,Ashley já vím že jsi jen neuklouzla." Chytl mě za ruku. ,,ale to je pravda nevěřìš my snad?" Pohlédla jsem na něj. Ano lhala jsem mu ale musela jsem. Byla to nehoda. ,,Ashley sakra kdo ti to udělal" zvýšil hlas.,,neřvi na mě " zvýšila jsem taky hlas.,,já neřvu jen chci vědět kdo?" Zavrčel.,,nikdo byla to nehoda uklouzla jsem" zařvala jsem na něj.,,běž pryč chvi být sama" otočil se a odešel. Jako by jsme se zrovna nepohádali. Bože můj proč se pořád ptá. Jo lžu mu ale byla to prostě nehoda Selena za to nemůže.

Sebastian

Odešel jsem. Nechápu jak my může lhát. Co když ti nelže? V hlavě my tohle znělo. Ale to není pravda. Poznal jsem to lže. Někdo jí to udělal. A já nevím kdo jak ji můžu pak chránit. Šel jsem pomalu domů. Když jsem tam dorazil měl jsem chuť něčím praštit. Vzal jsem proto skleničku a mrskl s ní o zeď. Najednou se ozval zvonek. Rozlobeně jsem se vrhl ke dveřím. Stála gam Selena.,,co chceš?" Zeptal jsem se ostře.,,Co pak Ashley ti dala košem" ušklíbla se.,,ne proč by to dělala?" Selena bez optání vešla dovnitř.,,co já vím" pokrčila rameny.,,ja ti mám dát jen tohle" podala my obálku a zmizela pryč.

Sebastiane omlouvám se ale musela jsem.

Tohle tam stálo. Nevěděl jsem čí to je písmo ale měl jsem pocit že jde o Ashley. Vyběhl jsem z baráku a mířil do nemocnice. Byla dál takže jsem asi pět minut čekal na autobus. Když jsem se dostal konečně do nemocnice běžel jsem na její pokoj. Nebyla tam.,,pane doktore kde je Ashley?" odchytil jsem nějakého doktora.,,Ashley Carter podepsala reverz a opustila nemocnici asi před půl hodinou nechala vám tu tohle" podal.mi další dopis.

Nehledej ji. Už nikdy ji neuvidíš. Jsi hlupák Sebastiáne hlupák. Nikdy už se s ní nesetkáš o to se postarám.

Né kdo kdo tohle udělal. Vyběhl jsem z nemocnice a mířil jsem k ní domů. Otevřel mi Matt. ,,kde je Ashley?" Vyhrkl jsem hned.,,v nemocnic" řekl Matt.,,do háje" složil jsem se na kolena.,,co se děje?" Vyděsil se Matt. Podal jsem mu dopis.,,to je Selenino písmo o to se vsadím a navíc Ashley nemůže psát" podal jsem mu i ten druhý.,,do háje, co by mohla Ashley udělat." Byl na tom hůř než já. Asi. ,,musíme ji najít"

Takže další kapitolu vidám za 10 dní. Těšte se. Co si myslìte že udělá Selena s Ashley? No brzo se to dozvíte.

•VALL•

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat