Přišli jsme k domu a první koho jsem v okně uviděla byla Selena. Za chvíli z domu vylezl Matt a rozeběhl se ke mě.,,co se stalo?" Ptal se hned.,,novináři" odpověděl mu Sebastian.,,aha no nic Ashley pojď převlečeš se a s Evie a Kate půjdeme nakupovat do školy. Samozřejmě ty Sebastiane dež taky" otočil se na Sebastiana a oba dva mě vlekly domů. Zavřela jsem se v pokoji a začla jsem si zpívat zbožňuji zpěv.
A million thoughts in my head
Should I let my heart keep listening
'Cause up 'til now I've walked the line
Nothing lost but something missingI can't decide
What's wrong, what's right
Which way should I go?If only I knew what my heart was telling me
Don't know what I'm feeling
Is this just a dream?
Ah oh, yeah
If only I could read the signs in front of me
I could find the way to who I'm meant to be
Ah oh, if only
If only
If onlyEvery step, every word,
With every hour I am falling in
To something new, something brave
To someone I, I have never beenI can't decide
What's wrong, what's right
Which way should I go?If only I knew what my heart was telling me
Don't know what I'm feeling
Is this just a dream?
Ah oh, yeah
If only I could read the signs in front of me
I could find the way to who I'm meant to be
Ah oh, if only
YeahAm I crazy? Maybe we could happen
Yeah
Will you still be with me when the magic's all run out?If only I knew what my heart was telling me
Don't know what I'm feeling
Is this just a dream?
Ah oh...
If only I could read the signs in front of me
I could find the way to who I'm meant to be
Ah oh...If only, yeah
If only, yeah
If only, yeahIf only
If onlyOblékla jsem si ryflovou sukni a květované triko.
Vyšla jsem ven a tam stál Seb.,,páni.....ehm ..sluší ti to" podrbal se na zátylku. ,,díky" rudá jsem byla až na prdeli. O to se vsadím. Nikdy jsem se nečervenala když mi kluk pochválil oblečení. Po pravdě jsem ho spíš pak urazila ale teď. Sebastian se mnou dělá divy. Sešli jsme dolů a tam už čekal Matt.,,polila tě rudá barva nebo co?" Smál se Matt. Dala jsem mu pěstí do ramene a obula si své conversky. Vyšly jsme ven a tam už čekali Evie a Kate.,,Kate" objala jsem ji. ,,ahoj sluší ti to" pochválila mi oblečení.,,ty taky nevypadáš špatně" řekla jsem. Všichnj jsme nasedli do limuzíny a Thomas nás odvezl do jedné ulice kde se nachází jedno velké dvou patrové papírnictví a spoustu dalších obchodů na potřeby do školy přímo na školu na kterou jdeme. Na téhle škole se naštěstí nenosí uniformy za to jsem strašné vděčná v Londýně jsem na té základce musela mýt uniformu. Tady si každý může chodit jak chce. Kate mi ukázala nějaké regály v papírnictvý a odešla jinam. Já si hledala nějaké sešity. Najednou my někdo do ucha pošeptal.,,mimichodem hezky zpíváš." Poznala jsem Sebastiánův hlas. Otočila jsem se a v tu chvíli jsem si všjmla jak blízko stojí. Dotýkali jsme se hrudí a hlavy od sebe měli jen pár centimetrů rozbušilo se mi srdce div nevylítlo z hrudního koše.,,ahm....e...ty..ty si mě slyšel?" Proč sakra koktám.,,jo" odpověděl jednoduše ale celou dobu se mi díval do očí. Trochu jsem poodstoupila. On si stoupl vedle mě já se otočila a do tašky naházela pár sešitů které potřebuji. Přešla jsem k dalšímu regálu a Seb mě následoval. Začla jsem si vybýrat penál.,,mmm penál bych si měl taky sehnat minulý rok my ho rozkousal pes". ,,fakt jo tak to mu musím zatleskat" řekla jsem a sáhla po penálu černé barvy s lososovým nápisem LOVE is LIFE. Seb si vybral obyčejný černý s bílou kytarou jako přivěsek na zipu. ,,hraješ na něco?" zeptal se. V tu chvíli jsem si všimla přes jeho ramenk že za ním stojí Selena a pozoruje nás. ,,ehm...na kytaru" odpověděla jsem rozoačitě a dál sledovala naštvaný výraz Seleny.
Přišla jsem domů a Matt šel na horu. Já šla do kuchyně. Tam mě čekalo nemilé překvápko.,,Ach Ashley." Sešehla mě pohledem Selena.,,zničím tě. Tohle jsi totiž přehnala. Na téhle střední budeš mít peklo. Ponížím tě" smála se.,,ne Seleno" řekal jsem . Chtěla jsem z nít rázně ale jakoby to nešlo.,,ale Ashley ve škole na to nebudu sama. Mám partu a ta my s tvým zničením a ponížením ráda pomůže" pohlédla na mě s nenávistí v očích.,,já mám ale Seba, Matta a Kate s Evie" připadala jsem si slabě třepali se mi kolena a bála jsem se co my Selena udělá.,,správně Ashley máš mě s Evie Matta a Seba" uslyšela jsem hlas Kate.,,Seleno zmiz a nech ji na pokoji " stoupla si přede mne. Selena ji ibešla a do ucha mi pošeptala.,,pořád tě chránit nebudou" zasmála se a zmizela. ,,jsi v pořadku?" Ptala se Kate.,,jo" řekla jsem. Ale ani sebe jsem nepřesvědčila že jsem.,,z ní si nic nedělej myslí si že je lepší ale není. Nastupuje teď do třeťáku. Ale je tam nejmladší. Přitom ji všichni berou jako tu nejlepší. Je to blázen a bohužel je schpná mnohého" dokončila to Kate.,,no nic pojďme si obalit sešity a pokecat" táhla mě nahoru.
ČTEŠ
•ZTRACENÁ•[KOREKCE]
Romansa25. Srpen pro ni byl ze začátku nejhorším dnem e bude ten den tak to hodnotit i potom co vše prožije. Možná přišla o matku a musí k otci kterého skoro nezná ale i přesto pozná nivé lidi které si velice zamiluje. A pozá i svou první lásku jak to bud...